Ah kijk eens aan.. Dat komt goed uit.ik zal haar direct een PB sturen. Hopelijk kan ik zo aan nog meer onderdelen komen en komen andere mensen juist weer van onderdelen af!Aiko schreef:Jochem,
Als je gaat opknappen, kan ik je een klein stukje op weg helpen. Lida heeft nog een complete M3 voorremmenset liggen.
Gereviseerde klauwen, schijven, blokken. Nauwelijks mee gereden. (Ze besloot vrij snel om er een AP set op te zetten)
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =5&t=11936" onclick="window.open(this.href);return false;
Nb fuseekogel is volgens mij niet apart te vervangen op een M3. Je moet de complete draagarm vervangen (of heb je er een imitatie draagarm op zitten?)
Dat van die fusee kogel klopt. Een jaar geleden heb ik de draagarm aan de andere kant vervangen. Orgineel BMW.
Dat vind ik heel moeilijk om te schatten. Ik denk er te simpel over. Ik ga nu rond de 8000 euro (vooral het spuiten gaat veel kosten) uitgeven om deze auto op te knappen. Stel dat ik 6000 (wat ik weinig vind) voor mijn auto kan krijgen in de huidige staat. Hoge KM stand ed. Dan koop ik voor 14.000 niet iets vergelijkbaars terug. Misschien een andere bijv. 3.2l van marktplaats maar dan weet je nog niet wat je koopt. En deze auto heb ik echt netjes behandeld, warm rijden etc, dus knap ik hem liever op.Aiko schreef:Als je toch zou verkopen, heb je over een prijs nagedacht?