Voor lul staan met je Evo
- markk
Voor lul staan met je Evo
Gisteren moest ik met de auto naar het werk. Tijdje niet in de evo gereden dus hoppa starten en rustig de wijk uit rijden.
Hoor wat aanlopen, dus aanjager uit, luisteren en remmen -> bonk, bonk, bonk
Kut, had haast was donker. Direct terug, m3 gepakt en hele dag beetje droevig. Wat zou het zijn gebroken remschijf, ophanging, diffs, arghhhh. 's avonds laat thuis in donker, nog even schijfjes in de regen met zaklamp nagelopen, niets te zien zo snel.
Kut, kut, kut. Vanochtend vrij, in het licht even gekeken. Niets speciaals, ja wat vliegroest van staan.
Met 10 km/h heel voorzichtig zonder te remmen naar mn plaatselijke subbie garage gereden (circa 2km). Directeur eigenaar luistert naar het verhaal en rijdt er even rustig mee. Geeft lachend de sleutels terug en zegt ga maar ff de n11 op en rem drie keer even flink.
En idd, weg...was een roestplek van 2 weekjes stilstaan.
Geloof me...dan voel je je vrij lullig
(en opgelucht...)
Mark.
Hoor wat aanlopen, dus aanjager uit, luisteren en remmen -> bonk, bonk, bonk
Kut, had haast was donker. Direct terug, m3 gepakt en hele dag beetje droevig. Wat zou het zijn gebroken remschijf, ophanging, diffs, arghhhh. 's avonds laat thuis in donker, nog even schijfjes in de regen met zaklamp nagelopen, niets te zien zo snel.
Kut, kut, kut. Vanochtend vrij, in het licht even gekeken. Niets speciaals, ja wat vliegroest van staan.
Met 10 km/h heel voorzichtig zonder te remmen naar mn plaatselijke subbie garage gereden (circa 2km). Directeur eigenaar luistert naar het verhaal en rijdt er even rustig mee. Geeft lachend de sleutels terug en zegt ga maar ff de n11 op en rem drie keer even flink.
En idd, weg...was een roestplek van 2 weekjes stilstaan.
Geloof me...dan voel je je vrij lullig
(en opgelucht...)
Mark.
- Max V
Re: Voor lul staan met je Evo
Mooi verhaal 
Beter het zekere voor het onzekere nemen, gelijk heb je

Beter het zekere voor het onzekere nemen, gelijk heb je

- Petrolhead Tom
Kudo's dat jet het toch met ons wilt delen!
Mooi dat het hier bij blijft
Mooi dat het hier bij blijft

- Knot
LOL.. moet toch een aardig roestbonkje geweest zijn dan 

- GTRene

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Mooi verhaal Mark. Ik had datzelfde een paar weken terug toen ik m'n kar die in de garage staat, maar toch, een week niet had gebruikt: Starten, koppeling op laten komen en voelen dat de remklauw aan de remschijf verkleeft zit zegmaar...'klunk'. Ik dacht ook, wth/wtf, toen ff dik geremd(en toen bijna een auto met winterbanden die veel te roekeloos reed bij me achterop geknald, geintje
) en klaar geluid weg inderdaad.

-
Van de week m`n bimmer gepakt na 3mnd buitenstaan in weer en wind.
Z`n achterwielaandrijver is dan nog veel erger
Hoop geschuur en gekras ergens tussen m`n aandrijfas uit en uiteraard de remmen die schuren als een gek.
En het is dat ik wat verstand heb van een auto maar anders bij het horen van die geluiden in de lege auto dan ren je idd vlug naar een garage
Dus zo voor lul vind ik het niet ik heb al ergere vragen meegemaakt
Z`n achterwielaandrijver is dan nog veel erger
Hoop geschuur en gekras ergens tussen m`n aandrijfas uit en uiteraard de remmen die schuren als een gek.
En het is dat ik wat verstand heb van een auto maar anders bij het horen van die geluiden in de lege auto dan ren je idd vlug naar een garage

Dus zo voor lul vind ik het niet ik heb al ergere vragen meegemaakt

- wjn

Een EVO rijden en dan niet weten hoe je remmen opgebouwd zijn

Wel goede schijven dan trouwens...
Wolfgang.
- Erik K.
Inderdaad beter het zekere voor het onzekere nemen.
Had vandaag een klant binnen met de klacht wat vreemde geluiden bij de motor te horen of iemand even kon luisteren of het kwaad kon.
Bleek bijna 4liter olie te kort in het blok
Had vandaag een klant binnen met de klacht wat vreemde geluiden bij de motor te horen of iemand even kon luisteren of het kwaad kon.

-
Dat komt idd erg vaak voorErik K. schreef:Inderdaad beter het zekere voor het onzekere nemen.
Vorige week toevallig een Fiat brava gehad meneer vond dat z`n fiat klonk als een diesel

- Dennis Cavallino
Er is nu een apart draadje voor je autobloopers.