Uitlijnadres in 040?
- Jan Speed
Uitlijnadres in 040?
Ik zoek een goed uitlijnadres in de regio Eindhoven.
Hierbij is vakmanschap belangrijker dan prijs.
Wie kan een goed adres aanraden?
Hierbij is vakmanschap belangrijker dan prijs.
Wie kan een goed adres aanraden?
- Joy
Re: Uitlijnadres in 040?
Bas Roos brengt 'm altijd naar een bedrijf in Oss waar de naam mij op dit moment van ontschoten is. Beter uitgelijnd dan daar is de auto nooit geweest. Elke keer perfect. Stuur recht, sporing goed, gevoel in het stuur beter. Ik weet niet of Bas dat zelf opgeeft of dat het bedrijf dit zelf zo goed kan. Alle racers worden daar ook geprepareerd.
- Niall
Adres in 040:Profile Dassen
anders
Adres in 0492 als je het durft
: Helmondse banden centrale. Altijd goede ervaringen mee, loopt een jonge gast rond en een oude knar die weten wat ze doen.
anders
Adres in 0492 als je het durft

- Jan Speed
@Scotsman: Thanx! Ga eens een adresje van jou proberen.
En nee hoor, Helmond is ook prima, 'k heb er 5j prima gewoond.
En nee hoor, Helmond is ook prima, 'k heb er 5j prima gewoond.

- RobS
Dassen is inderdaad prima, al moest ik laatst wel 100€!!! betalen voor het plaatsen van 4 (niet bij hun gekocht banden) om nieuwe velgen.
-
- Auto: M3P, 130i
Zou je dat eens kunnen navragen, JoyJoy Jolliffe schreef:Bas Roos brengt 'm altijd naar een bedrijf in Oss waar de naam mij op dit moment van ontschoten is. Beter uitgelijnd dan daar is de auto nooit geweest. Elke keer perfect. Stuur recht, sporing goed, gevoel in het stuur beter. Ik weet niet of Bas dat zelf opgeeft of dat het bedrijf dit zelf zo goed kan. Alle racers worden daar ook geprepareerd.

- Ar
- Auto: Prius
Wat een geld voor het monteren van banden.Rob Schouten schreef:Dassen is inderdaad prima, al moest ik laatst wel 100€!!! betalen voor het plaatsen van 4 (niet bij hun gekocht banden) om nieuwe velgen.
-
Jemig 100 Euro
, als je op autobandenmarkt kijkt zie je daar bandenleggers die het voor 7,50 per wiel doen.

- Joy
Is goed. Zaterdag zal ik het even vragen.indobesar schreef:Zou je dat eens kunnen navragen, JoyJoy Jolliffe schreef:Bas Roos brengt 'm altijd naar een bedrijf in Oss waar de naam mij op dit moment van ontschoten is. Beter uitgelijnd dan daar is de auto nooit geweest. Elke keer perfect. Stuur recht, sporing goed, gevoel in het stuur beter. Ik weet niet of Bas dat zelf opgeeft of dat het bedrijf dit zelf zo goed kan. Alle racers worden daar ook geprepareerd.
-
Ar schreef:Wat een geld voor het monteren van banden.Rob Schouten schreef:Dassen is inderdaad prima, al moest ik laatst wel 100€!!! betalen voor het plaatsen van 4 (niet bij hun gekocht banden) om nieuwe velgen.
OMG! Das inderdaad wel ziek! Daar ben ik hier bij "mijn garage" iets van een tientje of 2 tientjes voor kwijt... (met uitlijnen enzo)