Alles over de 1 serie (part III)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie

BMW Performance:

Een gouden stap !
32
29%
Niet onaardig, kan zeker iets toevoegen
47
43%
BMW Tupperware party
31
28%

Totaal aantal stemmen: 110

Sperdy

Re: Alles over de 1 serie (part III)

Bericht door Sperdy » 11 feb 2009, 12:06

Snipe schreef:Volgens mij kun je deze kleur niet bestellen in combinatie met het M-pakket..
ok, dan valt 'ie af wat mij betreft. Lekker Le Mans Blue met M-pakketje 18" en wit leer, pp uitaatje, schnitsel onderstelletje (ligt 'ie nog wat lager :thumbup: ), rest fully loaded. :df:

Snipe

Bericht door Snipe » 11 feb 2009, 12:18

Ik weet niet, ik vind Le Mans meer een kleur voor de 3-deurs en Coupé. Misschien dat Sedona Red wel aardig is op een cabrio.

Thom

Bericht door Thom » 11 feb 2009, 13:06

Ferdinand schreef:De BMW 1 serie cabrio. Prachtige cabrio! Uitstekend gedaan. De mooiste kleine cabrio van dit moment. Een goed samengestelde 1 serie cabrio is een soort van classy-lady-cabrio. Geen muscle car. Nee, meer als voormalig Prinses Gracia van Monaco. Ook een beetje retro wel eigenlijk. Klasse en stijl.

Alleen - en dat geldt voor elke cabrio! - moet je de uitvoering zorgvuldig samenstellen. Met name de buitenkant en motorblok. Cabrio's zijn er voor de looks. Helemaal niet voor het praktich of zo iets. Cabrio's zijn er voor mooi weer, de zwoele klimaten: Italie, Spanje, Code d'Azur, etc. Cabrio rijden is een cultuur. Snap uberhaupt niet wat wij met cabrio's in Nederland moeten.

Dus (lol):
Het getoonde model 1 serie cabrio model - met dat wat troosteloze oma-zeurpaarsige kleurtje, kleine wieldopjes en een 118d/118i (?) is het natuurlijk helemaal niet. Koop 'm dan niet.
- Kies ten eerste een krachige kleur (!!!!!) (geen - saai en triviaal - zwart of wit of grijs) maar een highpolish blauw (er is zelfs een chique groen geloof ik) of Le Mans Blue. Rood kan ook. Even goed zoeken.
- Neem het M-pakket er bij. Staat 'm prachtig. Is helemaal niet uitbundig, maar geeft de auto een meer sporty look.
- Vet leer van binnen, automaat en de hele zooi (xenon, i-drive, hi-wave and show-off < bestaat dat?)
- 18" velgen, minimaal. Maar misschien zelfs nog iets beters zoeken
- Tenminste een zes-in-lijn. Gewoon de 135i. Lekker geluid, hoort er gewoon helemaal bij. Rijdt ook gewoon snel.

'By far' de mooiste kleine coupe van dit moment :thumbup:
Wat een onzinverhaal. Zeker, er is een categorie mensen die een cabrio kopen om op te vallen. Maar er is ook een hele grote groep die het domweg heerlijk vinden om de wind door de haren te voelen, de geuren opsnuiven als je door een bos rijdt of de bergen om je heen te zien als je via de mooiste bergpassen naar het zuiden rijdt.
Deze laatste categorie zal ook JUIST een onopvallende kleur kiezen omdat ze de auto niet kiezen voor de buren, maar om er ZELF van te genieten.

By the way, Nederland is erg geschikt om cabrio te rijden. In de zuidelijke landen brandt de zon vaak weer te hard om de hele dag open te willen rijden.

Rodney

Bericht door Rodney » 11 feb 2009, 13:10

Ben het wel half eens mer ferdinand,

De motor is in principe geen must, kijk natuurlijk heeft iedereen liever een 135i dan een 118i of diesel. maar de 118i en diesel gaan ook nog goed mee? ik vind ze echt totaal niet sloom ofzo.

18 inch is wel een must en idd een mooie kleur [ maar dit is ieder ander zijn smaak ] ik vind wit bijv wel mooi maar andere weer niet.
Xenon maakt hem ok weer mooier..

maarja er moet wel geld voor zijn.. :hmmm:

steve smith

Bericht door steve smith » 11 feb 2009, 13:17

Heb laatst een weekend met een bronskleurige 125iA Cabrio rondgereden. Heel, heel, heel erg fijn autootje. Geen M-pakket gelukkig, maar wel 17" en een M-onderstel, sportstoelen, xenon en behoorlijk audio. Echt prima ding. Niet teveel gewiebel, en die 3.0 is vlot genoeg voor zo'n open ding. Zou onder GEEN BEDING 18" eronder willen.

Edit: deze http://www.van-poelgeest.nl/bmwinfo.asp?id=1486513" onclick="window.open(this.href);return false;

Oh en Nauta, wat vond jij ervan?
Laatst gewijzigd door steve smith op 11 feb 2009, 13:22, 2 keer totaal gewijzigd.

steve smith

Bericht door steve smith » 11 feb 2009, 13:26

Snipe schreef:Over realiteitszin gesproken. in principe ben je als dealer de weg wel een beetje kwijt als je die 125i voor 53k denkt te verkopen.
No comment. Ik = niet de dealer. :mrgreen:

Snipe

Bericht door Snipe » 11 feb 2009, 13:30

Begrijp ik. Nou ja, misschien willen ze 'm niet kwijt of zo...

RVV

Bericht door RVV » 11 feb 2009, 13:37

Ferdinand schreef:De BMW 1 serie cabrio. Prachtige cabrio! Uitstekend gedaan. De mooiste kleine cabrio van dit moment. Een goed samengestelde 1 serie cabrio is een soort van classy-lady-cabrio. Geen muscle car. Nee, meer als voormalig Prinses Gracia van Monaco. Ook een beetje retro wel eigenlijk. Klasse en stijl.

Alleen - en dat geldt voor elke cabrio! - moet je de uitvoering zorgvuldig samenstellen. Met name de buitenkant en motorblok. Cabrio's zijn er voor de looks. Helemaal niet voor het praktich of zo iets. Cabrio's zijn er voor mooi weer, de zwoele klimaten: Italie, Spanje, Code d'Azur, etc. Cabrio rijden is een cultuur. Snap uberhaupt niet wat wij met cabrio's in Nederland moeten.

Dus (lol):
Het getoonde model 1 serie cabrio model - met dat wat troosteloze oma-zeurpaarsige kleurtje, kleine wieldopjes en een 118d/118i (?) is het natuurlijk helemaal niet. Koop 'm dan niet.

Heel verhaal

'By far' de mooiste kleine coupe van dit moment :thumbup:
Het ging toch over de cabrio ipv de coupe :bag:

Waar het hart vol van is vloeit de mond van over :mrgreen:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 11 feb 2009, 13:44

Thom schreef:Wat een onzinverhaal. Zeker, er is een categorie mensen die een cabrio kopen om op te vallen. Maar er is ook een hele grote groep die het domweg heerlijk vinden om de wind door de haren te voelen, de geuren opsnuiven als je door een bos rijdt of de bergen om je heen te zien als je via de mooiste bergpassen naar het zuiden rijdt.
Deze laatste categorie zal ook JUIST een onopvallende kleur kiezen omdat ze de auto niet kiezen voor de buren, maar om er ZELF van te genieten.

By the way, Nederland is erg geschikt om cabrio te rijden. In de zuidelijke landen brandt de zon vaak weer te hard om de hele dag open te willen rijden.
Ha Thom. Beetje algemene mening natuurlijk. Natuurlijk moet je doen wat je wilt, ieder zo zijn ding. Maar dat is de strekking niet van mij verhaal over cabrio's. Een zilvergrijze, 16" wielen met doppen en een - o wat zuinige - bmw 118i coupe cabrio kan gewoon niet :bag: LOL :nah: vanwege de wind door je haren en het snuiven van gras... Ik zie Brad Pitt het zo al doen zeg, nee toch zeker.. LOL :banaan:

Thom

Bericht door Thom » 11 feb 2009, 13:54

Ferdinand schreef:
Thom schreef:Wat een onzinverhaal. Zeker, er is een categorie mensen die een cabrio kopen om op te vallen. Maar er is ook een hele grote groep die het domweg heerlijk vinden om de wind door de haren te voelen, de geuren opsnuiven als je door een bos rijdt of de bergen om je heen te zien als je via de mooiste bergpassen naar het zuiden rijdt.

Ha Thom. Beetje algemene mening natuurlijk. Natuurlijk moet je doen wat je wilt, ieder zo zijn ding. Maar dat is de strekking niet van mij verhaal over cabrio's. Een zilvergrijze, 16" wielen met doppen en een - o wat zuinige - bmw 118i coupe cabrio kan gewoon niet :bag: LOL :nah: vanwege de wind door je haren en het snuiven van gras... Ik zie Brad Pitt het zo al doen zeg, nee toch zeker.. LOL :banaan:
Ik heb niet de behoefte te doen wat Brad Pitt doet. Ik vind het fijn in een cabrio te rijden, klaar. :playcar:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 11 feb 2009, 13:58

Misschien niet alles, maar Angelina ziet er niet als de beroerdste uit. Sommige dingen dus misschien wel?
:wink:

Snipe

Bericht door Snipe » 11 feb 2009, 14:02

Arthur schreef:Misschien niet alles, maar Angelina ziet er niet als de beroerdste uit. Sommige dingen dus misschien wel?
De restjes van Brad Pitt opslobberen uit een wijf met neplippen, neptieten en een heel stel kinderen?
Nee, dank u - daar heb ik impreciepe weinig behoefte aan.

Ga ik liever een blokje om in een 125i met wieldoppen.

Thom

Bericht door Thom » 11 feb 2009, 14:12

Snipe schreef:
Arthur schreef:Misschien niet alles, maar Angelina ziet er niet als de beroerdste uit. Sommige dingen dus misschien wel?
De restjes van Brad Pitt opslobberen uit een wijf met neplippen, neptieten en een heel stel kinderen?
:wtf: Laat ik nou erg visueel zijn ingesteld, zoals de meeste mannen in principe.

Arthur

Bericht door Arthur » 11 feb 2009, 14:15

Snipe schreef:

Jij niet, Thom wel blijkbaar :wink:

Snipe

Bericht door Snipe » 11 feb 2009, 14:31

Ik ben ook nogal visueel ingesteld en sla daarom Angelina Jolie even over.

.....en als ik dan toch met een Lara Croft aan de slag moet, prefereer ik deze:

Afbeelding

Sorry, ik kon zo snel geen foto vinden waarop ze het Lara Croft-pakje draagt.

Max V

Bericht door Max V » 11 feb 2009, 14:32

Afbeelding

Afbeelding

RVV

Bericht door RVV » 11 feb 2009, 14:34

On topic AUB, voor lekkere wijven open je maar een nieuw topic. :mrgreen:

Arthur

Bericht door Arthur » 11 feb 2009, 14:34

En daar is alles echt aan? Overigens ren ik er niet voor weg hoor :mrgreen:

Max V

Bericht door Max V » 11 feb 2009, 14:36

Sorry Rico, vond het wel passen :twisted:

Thom

Bericht door Thom » 11 feb 2009, 14:39

Arthur schreef:
Snipe schreef:

Jij niet, Thom wel blijkbaar :wink:
Hmm, ben niet helemaal duidelijk geweest geloof ik :D Visualiseren leverde geen prettige beelden op!

Er is lekker ge-mod in dit draadje :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 11 feb 2009, 14:40

*kuch* :forum: :angel:

Thom

Bericht door Thom » 11 feb 2009, 14:41

Rico schreef:On topic AUB, voor lekkere wijven open je maar een nieuw topic. :mrgreen:
Jammer, ik was blij dat er eindelijk mooie plaatjes stonden in dit topic :bag:

Arthur

Bericht door Arthur » 11 feb 2009, 14:41

Damn, dan heb ik zeker een paar pics gemist... :'(

Max V

Bericht door Max V » 11 feb 2009, 14:42

Thom schreef:
Rico schreef:On topic AUB, voor lekkere wijven open je maar een nieuw topic. :mrgreen:
Jammer, ik was blij dat er eindelijk mooie plaatjes stonden in dit topic :bag:
:roflol: :bag:

RVV

Bericht door RVV » 11 feb 2009, 14:42

Ik heb geen foto's weggehaald hoor :nerd:

Plaats reactie