cooldragon schreef:...
Hij brengt het wel grappig, weet niet of hij zo'n goede coureur is, maar weer eens wat anders dan JC:)...

(een straatlengte beter dan JC in elk geval (maar dat is op zich niet zo moeilijk

cooldragon schreef:...
Hij brengt het wel grappig, weet niet of hij zo'n goede coureur is, maar weer eens wat anders dan JC:)...
Ik denk dat de meeste mensen hier keihard om moeten hebben lachen op DFcooldragon schreef:engelse autojournalist (...) Hij brengt het wel grappig, weet niet of hij zo'n goede coureur is, maar weer eens wat anders dan JC:)
In verband met mijn opleiding tot hbo jurist wordt mij geleerd altijd "slecht" te denken.Stéphane schreef:Bumperdebump: Er komt al een 'kouki' versie aan van de GT-R. Oftewel een nieuwe versie:
http://www.gtchannel.com/content.php?cid=54932" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zegt natuurlijk helemaal niets, maargoed.redsub schreef:Zover ik weet komt de spec-V alleen in de kleur zwart en gun metal grey en die waar ze de tijd mee gezet hebben was een licht grijze.
Z06 is in de states 30.000 dollar goedkoper dus er schort nu al iets aan je theorieJelmer schreef:Sinds wanneer denken juristen slecht (als in; evil)?
Weet je wat mijn theorie is over alle theorien over de GT-R? De auto heeft gewoon veel fabrikanten en fanboys laten schrikken, en daarom doen velen flauw. Allerhande Amerikaanse programma's zetten 'm tegenover véél duurdere ZO6'jes enzo, Duitse liefhebbers tegenover uberporsches (ipv de vergelijkbare uitvoeringen). Iets met boven het maaiveld..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten