///M3 Supercharged GOES SWEDEN!!!!!! SOLD!!!!!!!!
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: ///M3 Supercharged..UPDATE PICS!!PICS!!!
De steuntjes voor de intercooler lijken me zo erg fragiel. Mocht dat wat gaan flexen dan kun je problemen verwachten.
Voor de rest fraai werk 8)
-
Heel dik Paul...ben benieuwd hoe dit monster gaat lopen :!:
partyondude schreef:De steuntjes voor de intercooler lijken me zo erg fragiel. Mocht dat wat gaan flexen dan kun je problemen verwachten.
Zit aan de onderkant ook nog vast bram en de intercooler ligt precies op het vlakke gedeelte van de bumper, daar zit ie dan nog vast doorheen.. kan echt geen kant op!
-
- Auto: M3P, 130i
Je kan natuurlijk altijd nog een mooi hoekprofiel maken.Paul schreef:partyondude schreef:De steuntjes voor de intercooler lijken me zo erg fragiel. Mocht dat wat gaan flexen dan kun je problemen verwachten.
Zit aan de onderkant ook nog vast bram en de intercooler ligt precies op het vlakke gedeelte van de bumper, daar zit ie dan nog vast doorheen.. kan echt geen kant op!
Op deze foto is idd goed te zien dat je niet om het uitslijpen van de wielkast heen kon. Gaat het platisch binnenscherm wel passen?
http://i15.photobucket.com/albums/a373/ ... Medium.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen problemen wat betreft ruimte tussen BOV en veerpoot?
- yorick
Gaat de goede kant op Paul. Die getape-de pijp moet nu zeker nog afgelast worden? Heb je trouwens nog een oplossing gevonden voor je olietoevoer probleempje?
Indo... binnenschermen heb ik al jaren niet meer... dat werkt niet als je zo laag bent en de wielkasten zo uitgerold zijn.
Hoekprofiel had ook gekund, maar ding zit goed vast hoor... kan geen kant op..
airbox is weer aangepast nu even om te passen... de plek voor de bov is nu goed.. en komt wat meer naar achter, dus geen problemen meer met de veerpoottoren. :banaan:
Hoekprofiel had ook gekund, maar ding zit goed vast hoor... kan geen kant op..
airbox is weer aangepast nu even om te passen... de plek voor de bov is nu goed.. en komt wat meer naar achter, dus geen problemen meer met de veerpoottoren. :banaan:
- GarreTT
Zo, jullie treuzelen niet bepaald daar. Gaat lekker vlot door zo.
Die IC buizen heb je toch niet van die paar stukjes van mij kunnen maken zeker?

GarreTT schreef:Zo, jullie treuzelen niet bepaald daar. Gaat lekker vlot door zo.![]()
Hahah nee hoor.. 2.5 meter 2.5"inch nieuwe buis en 15 2.5" 90graden bochtjes doen wonderen... dus ik heb je buisjes klaarliggen als je ze mist

-
- Auto: M3P, 130i
Eind van de maand dus rijden?

Yorick, zit nu even een normale banjobout in.. die andere orginele bout stuur ik op naar iemand en die maakt ervan wat ik nodig ben...yorick schreef:Gaat de goede kant op Paul. Die getape-de pijp moet nu zeker nog afgelast worden? Heb je trouwens nog een oplossing gevonden voor je olietoevoer probleempje?

aanvoer is in ieder geval nu even geregeld,dus kan ik de SC even laten draaien morgen..
- Weiqun W.
- Auto: 200sx S14a, E87 118d
Re: ///M3 Supercharged..Morgen Starten PICS!!!!!
Ben niet zo'n BMW liefhebber, maar deze 3er is echt gaaf!
- Bram
Ok, dan is het goed 8)Paul schreef:partyondude schreef:De steuntjes voor de intercooler lijken me zo erg fragiel. Mocht dat wat gaan flexen dan kun je problemen verwachten.
Re: ///M3 Supercharged..Morgen Starten PICS!!!!!

Vandaag weer even middagje gestoeid.. Intercoolersteuntjes klaar gemaakt.. zit super stevig nu, oliekoelerleidingen aangepast en verlegd
Grillehouder laatste kleine stukjes die in de weg zaten afgedremeld..
Ff kijken of ie recht zit in de bumper..
De koplampen er maar even in..
bumper er weer op..
Zo hebben we hem achtergelaten...
Morgenavond nog even koelvloeistof erin... en dan maar eens even een soundcheckje van de SC..
Buizen moeten nog gelast worden etc.. en de airbox moet klaargemaakt worden.. dus volgende maand gaan we verder.. dan de meterbrut aansluiten, icbuizen erop..airbox erop.. BOV erop , vacuumslangetjes aansluiten en dan is ie klaar om gemapped te worden..
Mn maatje Marvin nog even bedanken voor de goede hulp,zonder hem was ik nog bij het demonteren van de voorbumper denk ik

Je mag hem vant zomer wel s mee hebben.. :banaan:
Laatst gewijzigd door Paul op 10 feb 2009, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Re: ///M3 Supercharged..NEW PICS, almost finished
Paul ben je niet bang dat de boel beschadigd op drempels ed ?
Rico.. ik heb deze lip eerder gehad.. en bijna totaal geen problemen... korte neusje van de E36 helpt daar behoorlijk in.. er komt verder ook niets lager dan de onderkant van de bumper,dus ik voorzie geen problemen..
- Bram
Hoeveel bumper hangt er nog onder je IC?
zitten steuntjes onder de bumper bram... en daar komt niets tegenaan hoor... nog nooit gehad... dus zal nu ook niet gebeuren... zit alleen wel s vast net achter de voorwielen op de drompel. 

- Bram

Dan is het goed, ik wil nog wel eens per ongeluk met de STI over een drempel klappen en dan is het toch zonde als je IC'tje van €1500, op straat ligt

- Joost
Ziet er goed uit Paul.
Ben heel erg benieuwd hoe hij gaat klinken als hij klaar is.
- GTRene
begint er weer op te lijken...maar in het komende werk gaat ook nog aardig wat tijd zitten
looking good...die cooler in de bumper looks mean

looking good...die cooler in de bumper looks mean

Joost een Vortech V1 Ttrim is de luidste variant die ze hebben.. dit is dan ook nog een Racespec met Straighcutgears.. en die maakt me toch een teringherrieJoost schreef:Ziet er goed uit Paul.

Zal hem morgen wel even aanslingeren.. en een filmpje posten..
-
Als de boel helemaal af is, snel maar eens een Metchu Production maken 8) 8) :playcar:Paul schreef:Joost een Vortech V1 Ttrim is de luidste variant die ze hebben.. dit is dan ook nog een Racespec met Straighcutgears.. en die maakt me toch een teringherrieJoost schreef:Ziet er goed uit Paul.
Zal hem morgen wel even aanslingeren.. en een filmpje posten..
- Desmond Prins
Hmm ik heb ook effe 1,5 maand geen tijd gehad voor Driving-fun. Super project dit.
- Maik
Strak projekt...
Hou je wel de temperatuur van je verplaatste SBK reservoir in de gaten? Hij zit nu wat dicht op je uitlaatspruitstuk:

Ik zou er nog een hitteschildje voor maken, of heb je dat al gedaan misschien?
Hou je wel de temperatuur van je verplaatste SBK reservoir in de gaten? Hij zit nu wat dicht op je uitlaatspruitstuk:
Ik zou er nog een hitteschildje voor maken, of heb je dat al gedaan misschien?