Welkom.
DFer xtreme sport hobby's
- Mathieu
Re: DFer xtreme sport hobby's
He, ex-wielrenners onder ons
Welkom.
Welkom.
- RobS
Kwam net per toeval deze foto tegen van het stukje frans vakwerkRob Schouten schreef:
In 2007 bochtje gemist bij het afdalen van de Alpe d'Huez, pols gebroken![]()
-
Xave30
^^Ouch Rob
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
ik doe time attack op straatbanden
en een beetje waterpolo-en... 
- Rich
Zo'n 25 jaar gewindsurft; teen en rib gebroken en punt van 't board in m'n smoel bij een wipe-out na een masthoge sprong, mono-waterskieen, als tiener veel skateboarden, bmx'en (menig fietsje in tweeen gesprongen) en ook een surfzeil op een skateboard geschroefd; lekker knallen op lege parkeerterreinen.
Tegenwoordig alleen nog maar snowboarden; skieers met helmpies en de stokken in de zij hard voorbij knallen, tja, ik ben bang dat ik zo'n eikeltje ben waar de meeste skieers een hekel aan hebben...
Verder zo nu en dan slap ouwehoeren in de sauna van de sportschool
Tegenwoordig alleen nog maar snowboarden; skieers met helmpies en de stokken in de zij hard voorbij knallen, tja, ik ben bang dat ik zo'n eikeltje ben waar de meeste skieers een hekel aan hebben...
Verder zo nu en dan slap ouwehoeren in de sauna van de sportschool
- Peric
Wolfgang, canonying gedaan.. ERG gaaf kan ik je vertellen, WAT stoer!!
We zijn op een gegeven moment omhoog geklommen en toen van 10 meter hoogte in een uitgesleten kom gesprongen. Dezelfde vakantie met een helicopter bovenop de Mont Blanc gestaan. Mocht wel niet, maar ach...
Die week waren we van plan om de Matterhorn te beklimmen, maar het had gesneeuwd dus kans op lawines.
Toen maar een andere berg beklommen, max hoogte 4300 meter. Met stijgijzers op een volledig verijsde wand staan. Best wel spannend.
Valt wandklimmen ook onder Extreme sports?
We zijn op een gegeven moment omhoog geklommen en toen van 10 meter hoogte in een uitgesleten kom gesprongen. Dezelfde vakantie met een helicopter bovenop de Mont Blanc gestaan. Mocht wel niet, maar ach...
Die week waren we van plan om de Matterhorn te beklimmen, maar het had gesneeuwd dus kans op lawines.
Toen maar een andere berg beklommen, max hoogte 4300 meter. Met stijgijzers op een volledig verijsde wand staan. Best wel spannend.
Valt wandklimmen ook onder Extreme sports?
- Aston Martine
Alleen extreem vermoeiende dingen, maar veilig binnen de muren van de sportschool. Onder andere RPM.
Ohja, en hardlopen tussen de halfwilde koeien hier in het bos is ook geen pretje als die net kalfjes hebben
Ohja, en hardlopen tussen de halfwilde koeien hier in het bos is ook geen pretje als die net kalfjes hebben
- Ben_968CS
Windsurfen, snowboarden en waterskien op 1 ski. Niet echt hardcore in de zin van uit vliegtuigen springen of bungyjumpen, maar wel geweldige sporten. Maandje geleden bij het snowboarden nog een haarscheurtje in mijn rib opgelopen na een flinke (en domme) crash. Ik moet nog steeds eerst in bed rechtop gaan zitten om me om te kunnen draaien 's nachts. Pijnlijk gebeuren, ribben. Weet ik ook weer.
Verheug me om weer een aantal keer te gaan windsurfen op het Como meer in Italie dit jaar!
Verheug me om weer een aantal keer te gaan windsurfen op het Como meer in Italie dit jaar!
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
o.a 2x een bungeejump gedaan....45 en 55 meter, waterskiën en knieboarden, motorcrossen.....waarbij ik 29 jaar geleden m'n enkel heb verbrijzeld en 3 ruggenwervels heb beschadigd, zitten nu nog 3 pennen in m'n enkel. 
-
Xave30
Zo te horen heb je in ieder geval veel ervan genoten Opa.
- Rich
Volgens mij hebben we aardig wat gemeen Ben, haha!Ben_968CS schreef:Windsurfen, snowboarden en waterskien op 1 ski. Niet echt hardcore in de zin van uit vliegtuigen springen of bungyjumpen, maar wel geweldige sporten. Maandje geleden bij het snowboarden nog een haarscheurtje in mijn rib opgelopen na een flinke (en domme) crash. Ik moet nog steeds eerst in bed rechtop gaan zitten om me om te kunnen draaien 's nachts. Pijnlijk gebeuren, ribben. Weet ik ook weer.
- Ben_968CS
Laat mij hier nog even over nadenken RichRich schreef:Verder zo nu en dan slap ouwehoeren in de sauna van de sportschool
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Dat is een ding dat zeker is.Xave30 schreef:Zo te horen heb je in ieder geval veel ervan genoten Opa.
- Thom
Telt wedstrijdzeilen in een klein open bootje voor de kust van Scheveningen met windkracht 7 terwijl je beide bemanningsleden kostsend
op het dek liggen ook als extreme sport?