Top Gear seizoen 2008

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
atomchris

Re: Top Gear seizoen 2008

Bericht door atomchris » 29 dec 2008, 21:03

Geweldige aflevering weer....wat een mooi land ook!!!!

En idd top gear is geen auto show meer(zie maar de test van de fiesta)het is humor,en laat ik nou een groot fan zijn van engelse humor,daarnaast is een autootje op z'n tijd ook wel goed 8)

Ik vinnut top,en graag meer van dit soort afleveringen......... :popcorn:

Metchu

Bericht door Metchu » 29 dec 2008, 22:00

ik geniet er ook elke keer weer van... Ik heb em gedownload en ga em morgen even kijken 8)

Rein

Bericht door Rein » 31 dec 2008, 15:43

Ook Top Gear moet snijden in het budget

De kredietcrisis (kan dat woord bijna niet meer horen) heeft veel mensen en bedrijven weer even met twee benen op de grond gezet. Uitgaven worden extra zorgvuldig overwogen en investeringen liefst nog even uitgesteld. Ook Top Gear ontspringt de dans niet. De programmabazen hebben laten weten dat er gesneden zal worden in het budget van het voor velen favoriete autoprogramma.

Bij Top Gear deed men nooit zo moeilijk. Het is voorgekomen dat wanneer een automerk geen model wilde uitlenen, er gewoon een exemplaar werd gekocht. Ook werd er soms nog weleens het één en ander onbedoeld, doch vakkundig gesloopt, maar over het algemeen werd er geen geld over de balk gesmeten. Men is dus druk op zoek hoe de kosten gedrukt kunnen worden.

Our problem, though, is that there is no fat to trim off the show, in that we waste almost nothing behind the scenes and the old cliche of every penny goes on screen is actually true. So in 2009 the budget cut has to affect what you watch.

Dat is niet zo’n mooie boodschap, maar tegelijkertijd worden we gerustgesteld met de mededeling dat…

Like every programme across the BBC, Top Gear is engaged in delivering efficiencies. But viewers can be assured that the next series will be as compelling and exciting as always - and of the same standard and quality.

Een beetje tegenstrijdig, dus laten we hopen dat het goed komt. Afgelopen zondag zagen we de achtste en laatste aflevering van het twaalfde seizoen.

Autoblog
http://www.autoblog.nl/archive/2008/12/ ... het-budget" onclick="window.open(this.href);return false;

RJay

Bericht door RJay » 31 dec 2008, 16:13

Bah.
Nou ja, misschien meer "reasonably priced" auto's. Of gewoonweg minder van die challenges van ze naar het buitenland (veyron vs vliegtuig e.d.).

Hoop dat er wel weer een buitenland special komt tho', zoals de 2 amerika eps en de vietnam, die zijn altijd hilarisch.

Misschien gaan ze nu op zoek naar de snelste auto die je kan krijgen, voor minder dan 55000 pond. Hele sloot radicals, westfields, caterhams, robins, dax-jes, dat idee. Dat zou wel stoer zijn.

Joy

Bericht door Joy » 08 feb 2009, 20:03

Voor de liefhebbers, de Afrika special is nu op BBC2.

Casper

Bericht door Casper » 08 feb 2009, 22:10

Joy Jolliffe schreef:Voor de liefhebbers, de Afrika special is nu op BBC2.
Is dat een nieuwe? Of gewoon die met de Mercedes, Lancia en Oliver? :)

Joy

Bericht door Joy » 08 feb 2009, 22:38

Ik heb niet gekeken :D . Maar ik ga er vanuit dat ze die Oliver special weer hebben uitgezonden.

Plaats reactie