Je ergste autoblooper ooit

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Dennis Cavallino

Re: Je ergste autoblooper ooit

Bericht door Dennis Cavallino » 06 feb 2009, 00:51

Weer on-topic.

Mijn neefje (broertje van Jordy) heeft een Burton gebouwd. Als je niet weet wat dat is, lees hier mijn verslagje van toen: http://www.burtonclub.nl/overburton/erv ... varing.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij rijden voor een proefritje het dorp Bunnik uit richting Zeist. We zijn nog geen 3 kilometer onderweg, klapt opeens de motorkap open bij 80 km/u VOL tegen onze koppen aan. Mijn neefje kreeg hem echt vol op zijn hoofd en ik had nog een teakwondo-style afweer gemaakt met mijn arm. Neefje lag echt op apegapen en ik vond het doodeng, want je ziet dus even HELEMAAL niets terwijl je tussen de bomen en tegenliggers door rijdt op die weg.
Moraal van het verhaal: maak altijd de motorkap van een roadster zonder voorruiit vast als je gesleuteld hebt!

Luco

Bericht door Luco » 06 feb 2009, 00:55

Onze eerste auto.
Achteruit de garage inrijden met een automaat.
Dan moet je stoppen, en maar denken dat je de voet boven de rem hebt.
Dus remmen, blijkt dat je voet dus boven het gaspedaal zit.
Gevolg een grote klap :mrgreen: :mrgreen: en gierend van het lachen de auto uitstappen terwijl je vrouw staat te vloeken :roflol: :roflol:
Hamer gepakt en weer een beetje in fatsoen geslagen en op de sloop een nieuw achterlichtje, nog 1,5 jaar in rondgereden

Max V

Bericht door Max V » 06 feb 2009, 08:41

Dennis, voortaan word jij onze verhalen verteller :D
Dennis Cavallino schreef:'Nou nee, maar die stunt doe je maar in het boerenland maar niet in de stad!! Levensgevaarlijk, stel je voor dat er een auto in jouw richting was gereden!?!!'

Ik: Dan had diegene tegen het verkeer in gereden meneer, het is namelijk 1 richtings verkeer.
Geweldig :D

Thom

Bericht door Thom » 06 feb 2009, 08:56

Op Papenburg (editie 1) mocht ik een paar rondjes rijden in het troetelkindje van een lid hier, een prachtige E30 M3.
Mijn poging tot het maken van een voorzichtig driftje eindigde met een gigantische schuiver dwars in de grindbak! Wat een klap... :oops: Wat was ik blij dat er met de auto niets aan de hand was, behalve dan dat we tijden bezig zijn geweest het ding weer grindvrij te krijgen.

Ooit een keer een klasgenoot voor de gek gehouden: Hij was erg trots op zijn Acadyane en zou ons laten zien dat je het ding kon starten met een zwengel. Wat hij vergat, en wij wel in de gaten hadden, is dat je hem wel op contact moet zetten! Dat hebben we na een kwartier maar verteld omdat hij toch wel gevaarlijk rood aan het worden was :mrgreen:

Mathieu

Bericht door Mathieu » 06 feb 2009, 09:13

Ik zou ook graag hele leuke bloopers aan jullie vertellen echter die heb ik niet.

Mack

Bericht door Mack » 06 feb 2009, 10:33

Naast de Mustang heb ik een oud Fiesta'tje uit 93, een 1.3 om lekker mee door het centrum van Rotterdam te scheuren.

Een keertje om 1u 's nachts naar huis aan het scheuren. Vlakbij mijn huis zit een kruising, waar ik rechtaf moet, die je volgas in z'n 3 kan nemen als je de bocht erg ruim neemt (dus over de voorsoorteervakken voor rechtdoor). Daarna is een stukje dijk, met gescheiden rijbanen.

's Nachts, niemand op straat dus ik neem de bocht op z'n snelst, een km of 60-70 door de bocht. Een paar meter verder ineens een politiebus achter me, uit het niets. "Stoppen, politie"

Maar ja, ik rijd nu op die dijk met gescheiden rijbanen, links een stoepje, rechts water, ik denk, als ik hier stop, kan er niemand meer langs! Dus ik besluit door te rijden naar een inrit, een paar honderd meter verder.

Politie denkt natuurlijk dat ik ze niet gezien heb. Zwaailichten gaan aan. Maar ik ben nog niet bij de inrit.

Politie denkt dat ik blind ben, sirene gaat aan.

Ik stop braaf op de inrit. Politiebus achter me. Twee agenten, beetje chagrijnig, stappen uit, terwijl een agent naar mij toekomt, gaat de ander met een zaklamp de hele auto langs. Ondertussen staat de andere bij mijn bestuurdersraampje.

"Zo, wie moet er naar het ziekenhuis?"
"Hmm, niemand"
"Waarom reed je dan zo hard?"
"Tsja..."

Maar ja, papieren waren in orde, auto ook en ze hebben natuurlijk nooit mijn snelheid kunnen meten. Dus ze konden niks.

"Het is natuurlijk erg nobel om door te rijden naar deze inrit, maar als wij zeggen "stoppen" dan moet je gewoon stoppen."
"Maar ja, ik dacht, dan blokkeer ik de hele weg en..."
"Ja, maar wij hebben een grote bus, en wij staan achter u (Net of er dan wel iemand doorkan). Dus voortaan gewoon stoppen. Goedenavond"

En ze lopen weg, stappen in en rijden weg.

MarcH
Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3

Bericht door MarcH » 06 feb 2009, 13:10

Mijn ergste autoblooper?

Auto in de garage zetten . . . zonder eerst de garagedeur te openen.

Marc

Max V

Bericht door Max V » 06 feb 2009, 13:16

MarcH schreef:Mijn ergste autoblooper?

Marc
http://www.garagetv.nl/video-galerij/ke ... _NIET.aspx

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 06 feb 2009, 13:18

MarcH schreef:Mijn ergste autoblooper?

Marc
Ik zie het nog voor me........alsof er een film in m'n hoofd wordt afgedraaid......

"zet hem maar eens een stukje naar voren Marc......"
En dat deed je, en hoe !!! :roflol:

Marco R.

Bericht door Marco R. » 06 feb 2009, 14:48

Handrem bleef plakken terwijl ik wegreed. Ik vond het al zo raar waarom ik met volgas niet boven de 80 uit kwam :bag:
Andere blooper: Foto maken van je klokkenset als je 170 rijdt op de A12 net na Arnhem ri Ede en op je laptop zetten. Helaas zag mijn broer ook die foto, waarna mijn ouders ook op de hoogte waren van mijn sportieve bui. Dat zag ik wel als een blooper hehe :shakeit: :sealed:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 06 feb 2009, 14:53

@Thieu en Maximus: Aangezien jullie mijn fans zijn :D Vanavond geef ik een lezing over Carel Godin de Beaufort, die maakte net even wat meer mee dan ik. :bignews:

Mathieu

Bericht door Mathieu » 06 feb 2009, 14:59

Dennis :P
Handrem bleef plakken terwijl ik wegreed. Ik vond het al zo raar waarom ik met volgas niet boven de 80 uit kwam
Andere blooper: Foto maken van je klokkenspel als je 170 rijdt op de A12 net na Arnhem ri Ede en op je laptop zetten. Helaas zag mijn broer ook die foto, waarna mijn ouders ook op de hoogte waren van mijn sportieve bui. Dat zag ik wel als een blooper hehe
Sickmind :bag:

Max V

Bericht door Max V » 06 feb 2009, 15:00

Heeft die ook zoveel avonturen in de auto beleefd? :hosanna:

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 07 feb 2009, 13:03

Na een ritje op de A20 thuiskomen en te horen krijgen van je moeder en d'r vriend:

"We reden net op de A20 met normale snelheid toen ons een rode BMW voorbij kwam alsof we stilstonden."
M'n moeder zei toen dus:"Wat is dat nou voor een idioot!"
Waarop d'r vriend antwoorde:"Hmmm, volgens mij was dat je lieve zoontje."

:shithappens: :lol:

Ampair

Bericht door Ampair » 07 feb 2009, 18:51

Opa schreef:Na een ritje op de A20 thuiskomen en te horen krijgen van je moeder en d'r vriend:

"We reden net op de A20 met normale snelheid toen ons een rode BMW voorbij kwam alsof we stilstonden."
M'n moeder zei toen dus:"Wat is dat nou voor een idioot!"
Waarop d'r vriend antwoorde:"Hmmm, volgens mij was dat je lieve zoontje."

:shithappens: :lol:

dit herken ik :D

PeerH

Bericht door PeerH » 07 feb 2009, 21:05

Mijn ergste ooit ;)

King of Track part deux:

Mijn tweede hotlap. Helemaal gefocused ;)

3k rpm klaar om de clutch te dumpen..

Staat ie in R (van Race ofcourse)

:bag: :bag: :bag:

De aanwezigen van DF kwamen uiteraard niet meer bij :'(

KoT; een evenement voor herhaling vatbaar :popcorn:

frankv

Bericht door frankv » 07 feb 2009, 21:14

wat jaren geleden waren er wegwerkzaamheden bij hollandse rading, je werd toen over het fietspad gestuurd en het was wat onduidelijk wanneer je nu weer de rijbaan op kon

ik deed dat wat te vroeg waardoor ik iets over een bultje en door een verdieping heen moest voor ik weer op het asfalt zou komen, geen probleem taxeerde ik, waarop ik als volgt eindigde:
- rechtervoorwiel in de verdieping
- linkerachterwiel op het bultje
- rechterachterwiel bungelend in de lucht, en zonder sper op je bmw e30 325i ga je dan echt nergens meer heen...

frank

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 07 feb 2009, 22:16

Niet mijn eigen blooper, maar te goed om niet te melden:

Racemaat was trots op zijn afneembaar race-stuur op zijn street legal 944 racer. Op weg van Assen na een dagje boenderen op het circuit aldaar naar west Nederland dacht hij zijn bijrijder op de snelweg even te moeten laten zien dat het stuur er af kon. Bij 120 kmh nam hij het stuur van de naaf af om het er snel weer op te willen zetten. Dat ging echter niet zomaar aangezien hij een heel klein beetje had ingestuurd op het moment dat hij het stuur er af nam. Het stuur moest er dus weer een beetje scheef opgezet worden anders past het niet en dat lukte niet met zo'n snelheid als je je ogen op de weg moet houden en de paniek toeslaat. Heel langzaam begon de auto de vangrail links in te sturen en gleed daartegenaan. Uiteraard levensgevaarlijke situatie op de snelweg ontstaan: bijna stilstaande auto op de linkerbaan. Toen de auto stil stond kon het stuur er opgezet worden en met een flinke beschadiging aan de linkerzijkant kon de weg met een gedeukt ego worden voortgezet. Een behoorlijke blooper.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 07 feb 2009, 22:39

Mathieu schreef:Dennis :P
Handrem bleef plakken terwijl ik wegreed. Ik vond het al zo raar waarom ik met volgas niet boven de 80 uit kwam
Andere blooper: Foto maken van je klokkenspel als je 170 rijdt op de A12 net na Arnhem ri Ede en op je laptop zetten. Helaas zag mijn broer ook die foto, waarna mijn ouders ook op de hoogte waren van mijn sportieve bui. Dat zag ik wel als een blooper hehe
Sickmind :bag:
hehe, je moet wat hè tijdens het autorijden. Was overigens niet zo'n ruime auto voor klokkenspel avonturen (Mazda 323)

RJay

Bericht door RJay » 07 feb 2009, 23:30

Ben_968CS schreef:Niet mijn eigen blooper, maar te goed om niet te melden:

Racemaat was trots op zijn afneembaar race-stuur op zijn street legal 944 racer. Op weg van Assen na een dagje boenderen op het circuit aldaar naar west Nederland dacht hij zijn bijrijder op de snelweg even te moeten laten zien dat het stuur er af kon. Bij 120 kmh nam hij het stuur van de naaf af om het er snel weer op te willen zetten. Dat ging echter niet zomaar aangezien hij een heel klein beetje had ingestuurd op het moment dat hij het stuur er af nam. Het stuur moest er dus weer een beetje scheef opgezet worden anders past het niet en dat lukte niet met zo'n snelheid als je je ogen op de weg moet houden en de paniek toeslaat. Heel langzaam begon de auto de vangrail links in te sturen en gleed daartegenaan. Uiteraard levensgevaarlijke situatie op de snelweg ontstaan: bijna stilstaande auto op de linkerbaan. Toen de auto stil stond kon het stuur er opgezet worden en met een flinke beschadiging aan de linkerzijkant kon de weg met een gedeukt ego worden voortgezet. Een behoorlijke blooper.
Een evolutie van het aloude "kijk mam, zonder handen"

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 07 feb 2009, 23:55

Ik heb ooit een Alfa 75 gekocht. :sealed: :goodnight:

RVV

Bericht door RVV » 08 feb 2009, 00:29

Peter Tunissen schreef:Ik heb ooit een Alfa 75 gekocht. :sealed: :goodnight:
En een 147GTA :bag: :mrgreen:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 08 feb 2009, 00:34

Maar tenminste geen Corolla Verso. :spam: :clap:

RJay

Bericht door RJay » 08 feb 2009, 00:48

Ben er naar eentje op zoek voor spectacolo.... of kan je me een ander betaalbaar RWD model alfa aanraden? :bag:

HSR

Bericht door HSR » 08 feb 2009, 07:43

R.J schreef:
Ben er naar eentje op zoek voor spectacolo.... of kan je me een ander betaalbaar RWD model alfa aanraden? :bag:

Peter heeft zelfs gedrift met een alfa 75 dus hij wint hoe dan ook ! :D

*Edit*

Ik ook en later was de compressie zoek :bag:

http://tinypic.com/player.php?v=2ewptau&s=5" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie