Sinds augustus '07 heb ik een Mondeo TDCI uit 2003, die ik met veel plezier (en zonder problemen) van 170k naar 260k gereden heb. Nog steeds een heerlijke auto (piep en kraakvrij!), en technisch dik in orde maarja.. Het gaat wel een keer kriebelen he... Na veel proefritjes en een bijna bestelling van een V50 1.6d kwam een goede vriend en tevens Volvo verkoper op de proppen met de afscheidsaanbieding van de S60.
Drivers Edition, inclusief leer, sportstoelen, RTI navi, 17", adaptieve bi-xenon lampen, en de gebruikelijke shit als air quality system, regensensor, etc. Dit alles voor dezelfde prijs als een aangeklede V50 2.0d. Jullie begrijpen, dat kon ik dus niet weigeren. Zeker niet aangezien m'n eigen bedrijf de laatste tijd best behoorlijk loopt, de toekomst er voorspoedig uitziet EN hij 6000 (!) euro voor mn '03 Mondeo met 260k op de klok teruggeeft.
Eind maart staat er dus een S60 hier in de straat, donkerblauw met zwart leer. Zoiets als dit:
Maar dan nieuw. Als ie ingereden is zal Rica de standaard 163pk omtoveren in maar liefst 226 stuks. Genoeg om lekker mee te kunnen komen dacht ik zo

Ik kan niet wachten!