Aangezien ik een 205 racer heb gekocht 8)

Denk er ff overna, woensdag komt me nog goed uit ook namelijk!

Ook de lijnen door de Metchu (Grindbak) mocht je een rallywapen hebbenMetchu schreef:juist op df!
genoeg mensen ook die je best de lijnen willen laten zien e.d.
Lijnen moet lukken, karten ed. ben ik ook niet de sloomste;)Metchu schreef:juist op df!
Gewoon je lijnen blijven rijden. Geen plotselinge bewegingen maken om iemand erlangs te laten.Erik Stoffelsen schreef:Lijnen moet lukken, karten ed. ben ik ook niet de sloomste;)Metchu schreef:juist op df!
Maar, meer in de trend van, knipper aan naar links bij sneller vervoer ed..
Het is ook in een keer dik 160 pk aan de voorwieltjes op dat gewicht..
Die wagen loopt 250.. scary shit.. ik wil gewoon ff rustig op gang kunnen komen![]()
Ik ga op m'n dooie gemakkie rondjes draaien, dat zal één van de eerste keren zijn dat ik er mee ga rijden namelijk!R.J schreef:Het belangrijkste is inderdaad geen rare dingen gaan doen, het is geen race, maar een trackday.
dat denk ik ook regelmatig...Erik Stoffelsen schreef:Ik ga op m'n dooie gemakkie rondjes draaien, dat zal één van de eerste keren zijn dat ik er mee ga rijden namelijk!R.J schreef:Het belangrijkste is inderdaad geen rare dingen gaan doen, het is geen race, maar een trackday.
GTRene schreef:dat denk ik ook regelmatig...Erik Stoffelsen schreef:Ik ga op m'n dooie gemakkie rondjes draaien, dat zal één van de eerste keren zijn dat ik er mee ga rijden namelijk!R.J schreef:Het belangrijkste is inderdaad geen rare dingen gaan doen, het is geen race, maar een trackday.en dan komt het DF virus toch af en toe naar boven
alsje maar rekening houd met elkaar.
De instinker is dat dat niet zo is op het circuit. We zitten allemaal zwaar onder de dope (adrenaline genaamd)Erik Stoffelsen schreef:Ik ben een nuchter persoon GTR.
Sommige laten zich altijd opnaaien. :banaan:Metchu schreef:
Ja maar, jij hebt altijd een of andere paardenstaart met een aversie tegen kale mannen altijd achter je aan![]()
Sommigen denken dat naar de kapper gaan hetzelfde is als een ritje in een frankenviper.Elmar schreef:Sommige laten zich altijd opnaaien. :banaan:Metchu schreef:
Ja maar, jij hebt altijd een of andere paardenstaart met een aversie tegen kale mannen altijd achter je aan![]()
Laat maar dan, tis zaterdag en ik voel me ook niet al te helderElmar schreef:Zelfs na de PM snap ik nog steeds het verband niet.
Lijkt me klinkklare onzin. Maar ik heb de PM ook niet gezien...R.J schreef:Laat maar dan, tis zaterdag en ik voel me ook niet al te helderElmar schreef:Zelfs na de PM snap ik nog steeds het verband niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten