transactie voorstel 33 te hard

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Mack

Re: transactie voorstel 33 te hard

Bericht door Mack » 31 jan 2009, 15:41

Maarten Godschalk schreef:'Onvoldoende aangeven van richting', wat een perfectionisme :bag:
Ik zag gisteren een politieauto vol door rood rijden, midden op de kruising wachten tot hij door kon rijden, daarmee het verkeer blokkeren dat wél groen had, en vervolgens rustig doorrijden. Allemaal zonder richtingaanwijzers, sirene of zwaailichten... Tsja... Lekker geloofwaardig.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 31 jan 2009, 16:48

Onder en boven de wet.

Logisch toch, WIJ zijn de criminelen en niet hun :bag:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 06 feb 2009, 20:16

GVD......

Kom ik thuis, ligt er "fanmail" uit Leeuwarden op me te wachten....
Vrouwlief begint al licht te grinniken als ik de enveloppe openmaak......wat zou het zijn..... :(

Een bekeuring voor rechts inhalen.....of ik ff € 150,- wil aftikken.....
Zijn ze helemaal gek geworden daar.......

Ik zou op 24/12/2008 om 14:09 op de A4 ( waar op de A4 staat er voor het gemak even niet bij !! ) iemand rechts hebben ingehaald.....

Nou....de T#$%US maar dat geld gaan ze niet zonder slag of stoot van me krijgen.......
Bezwaarschrift eerste termijn ligt al klaar en gaat maandag door de fax heen......
Laat ze maar lekker werken voor de centen....

Marco R.

Bericht door Marco R. » 06 feb 2009, 20:56

Succes ermee,

Maak stap 2 maar alvast klaar, ze hebben het er een beetje druk daaro :banaan:

GTRene

Bericht door GTRene » 06 feb 2009, 21:12

bewijzen? foto's? wie verzint het of wie verlinkt jou?

Casper

Bericht door Casper » 06 feb 2009, 21:15

Zijn ze niet verplicht er het hectometerpaaltje bij te zetten of een ander herkenningspunt?

Hans

Bericht door Hans » 06 feb 2009, 22:13

Eric H schreef:GVD......

Kom ik thuis, ligt er "fanmail" uit Leeuwarden op me te wachten....
Vrouwlief begint al licht te grinniken als ik de enveloppe openmaak......wat zou het zijn..... :(

Een bekeuring voor rechts inhalen.....of ik ff € 150,- wil aftikken.....
Zijn ze helemaal gek geworden daar.......

Ik zou op 24/12/2008 om 14:09 op de A4 ( waar op de A4 staat er voor het gemak even niet bij !! ) iemand rechts hebben ingehaald.....

Nou....de T#$%US maar dat geld gaan ze niet zonder slag of stoot van me krijgen.......
Bezwaarschrift eerste termijn ligt al klaar en gaat maandag door de fax heen......
Laat ze maar lekker werken voor de centen....
Waarschijnlijk zo'n dienstklopper die met zijn vrije tijd geen raad weet. Via WOb alle gegevens opvragen, naast je normale bezwaar. Kijk ook even op de RDW site of er vergelijkbare auto rond rijden met bijna het zelfde kenteken als de jouwe. Dan kanje aangeven dat er waarschijnlijk een schrijf foutjes is gemaakt. Als er verder geen foto van je overtreding is (wat ik ten zeerste betwijfel) sta je weer een stukje sterker.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 07 feb 2009, 09:58

Als het een agent in vrije tijd is geweest is dat ingebeld via de Horkenlijn. Zal naar voren moeten komen uit de gegevens van de WOB. Heb ook hetzelfde enige tijd geleden gehad, waarbij ik inhaalde bij een doorgetrokken streep. Geen agent of undercover, maar wel een agent in zijn vrije tijd.
Tsjah, de een naait zijn vrouw na werk, de ander naait weggebruikers..

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 07 feb 2009, 12:06

Kan iemand mij vertellen of er voor de wet onderscheid gemaakt wordt tussen passeren en inhalen.

Kijk, als er uit het PV niet blijkt dat ik van de linkerbaan naar rechts ben gegaan, een auto heb ingehaald, en vervolgens weer terug gegaan ben naar de linkerbaan, dan is er wat mij betreft geen sprake van inhalen maar van passeren.....
En trouwens, laat ze mij eerst maar eens heel duidelijk vertellen wáár op de A4 ik deze "misdraging" heb begaan....

Ik wacht gewoon in spanning af.

Waarschijnlijk zal ik uiteindelijk wel gewoon moeten betalen, daar heb ik me ook op ingesteld, maar zoals gezegd, niet zonder slag of stoot !!!

Marco R.

Bericht door Marco R. » 07 feb 2009, 12:23

WOB gebruiken, eventueel wat zoeken op http://www.flitsservice.nl" onclick="window.open(this.href);return false; met gebruik van de zoekfunctie. Kom je er daar niet uit, topic openen..

Maus335i

Bericht door Maus335i » 07 feb 2009, 12:29

Eric H schreef:Kan iemand mij vertellen of er voor de wet onderscheid gemaakt wordt tussen passeren en inhalen.

Kijk, als er uit het PV niet blijkt dat ik van de linkerbaan naar rechts ben gegaan, een auto heb ingehaald, en vervolgens weer terug gegaan ben naar de linkerbaan, dan is er wat mij betreft geen sprake van inhalen maar van passeren.....
En trouwens, laat ze mij eerst maar eens heel duidelijk vertellen wáár op de A4 ik deze "misdraging" heb begaan....

Ik wacht gewoon in spanning af.

Waarschijnlijk zal ik uiteindelijk wel gewoon moeten betalen, daar heb ik me ook op ingesteld, maar zoals gezegd, niet zonder slag of stoot !!!
Volgens mij is dit op het forum van flitsservice al eens uitgebreid besproken. Wat ik me herinner is dat ze daar tot de conclusie kwamen dat er wel degelijk onderscheid gemaakt wordt tussen rechts inhalen en passeren, en je niet inhaalt als je niet direct weer naar de linkerbaan gaat (en dan dus niet strafbaar bent). Voor details moet je echt even zoeken op het forum daar.

Plaats reactie