Wheels on 7

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
woka

Re: Wheels on 7

Bericht door woka » 25 nov 2008, 19:52

Dexter schreef:Wheelz on 7 wordt gemaakt door de Pilarczyk Media Group in opdracht van de TMG groep denk ik.
Pilarczyk Media Group is al weer een tijdje onderdeel van TMG. Gewoon flink zeiken, dat heeft ons ook een vermelding op TV opgeleverd. :wink:

http://www.autoblog.nl/archive/2008/11/ ... allerbeste" onclick="window.open(this.href);return false;

Contactgegevens:
Pilarczyk Mediagroep B.V.
T 035 548 58 20
F 035 548 58 30

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 25 nov 2008, 19:58

Zeiken :?: Ben je gek :lol: Straks wordt DF daar nog genoemd als zijnde een club mega autofanaten. Kan ik meteen de DF stickers van de auto afhalen :bag: Nee sorry maar de kans op verwarring met dat programma s'middags waar die Kwalerbt Verlinden de boel aan elkaar :blabla: is me te groot :nana:

Luuk

Bericht door Luuk » 25 nov 2008, 21:55

woka schreef:
Dexter schreef:Wheelz on 7 wordt gemaakt door de Pilarczyk Media Group in opdracht van de TMG groep denk ik.
Pilarczyk Media Group is al weer een tijdje onderdeel van TMG. Gewoon flink zeiken, dat heeft ons ook een vermelding op TV opgeleverd. :wink:

http://www.autoblog.nl/archive/2008/11/ ... allerbeste" onclick="window.open(this.href);return false;

Contactgegevens:
Pilarczyk Mediagroep B.V.
T 035 548 58 20
F 035 548 58 30
Volgende week, Jeroen van Nieuwehuisjes die zegt: "Ga SNEL naar http://www.keesbunk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor uw autofotografie!". :mrgreen:

Thom

Bericht door Thom » 02 dec 2008, 08:20

Ascari Race Resort :shock: Met stip op 1 op mijn lijstje van droomvakanties...

Zwart is 10 minuten rijden van mijn huis opgegroeid, had hij dat resort hier niet kunnen aanleggen?
* kijkt naar buiten en denkt: "nee, had ik ook niet gedaan" *

Vreemd eigenlijk dat er zo weinig wordt geschreven over het merk en het circuit.

Macboy

Bericht door Macboy » 02 dec 2008, 15:05

Nou er is best veel over geschreven hoor, alleen heb je dat gemist denk ik :)

@Kees: ik vind het niet netjes en denk ook dat er een schending van auteursrecht is (niet mijn terrein verder). Zou er zeker werk van maken, maar begin op een rustige en nette manier en wijs ze op de schending en dat je een vergoeding wil of rectificatie de volgende keer (als het je om de reclame te doen is, scoort dat ook ;)). Mochten ze hieraan geen gevolg geven, kun je een brief op meer hoge poten sturen.

Kees Bunk

Bericht door Kees Bunk » 02 dec 2008, 15:58

Heb vorige week inderdaad contact opgenomen. Heb ze 5 werkdagen (1 week dus) de tijd gegeven om te reageren. Dat breekt vanavond aan. Heb ik morgenochtend dus geen reactie terug gehad dan ga ik bedenken wat het vervolg is.
Reclame vind ik beetje genant op tv, en heb ik ook geen behoefte aan. Geld is een vrij normale tegenprestatie, maar mag van mij ook een dagje een leuke auto zijn om maar 'ns wat geks te noemen. Maakt me allemaal geen donder uit, maar ze moeten gewoon zich aan de (auteurs)wet houden :)

Metchu

Bericht door Metchu » 02 dec 2008, 16:01

Kees Bunk schreef:Heb vorige week inderdaad contact opgenomen. Heb ze 5 werkdagen (1 week dus) de tijd gegeven om te reageren. Dat breekt vanavond aan. Heb ik morgenochtend dus geen reactie terug gehad dan ga ik bedenken wat het vervolg is.
Reclame vind ik beetje genant op tv, en heb ik ook geen behoefte aan. Geld is een vrij normale tegenprestatie, maar mag van mij ook een dagje een leuke auto zijn om maar 'ns wat geks te noemen. Maakt me allemaal geen donder uit, maar ze moeten gewoon zich aan de (auteurs)wet houden :)

:thumbup: You go girl!

Stéphane

Bericht door Stéphane » 02 dec 2008, 20:21

Kees Bunk schreef:Geld is een vrij normale tegenprestatie, maar mag van mij ook een dagje een leuke auto zijn om maar 'ns wat geks te noemen. Maakt me allemaal geen donder uit, maar ze moeten gewoon zich aan de (auteurs)wet houden :)
Doet mij denken aan dat verhaal met die Aston-Martin die in Top Gear heeft gestaan. Ik had ondertussen ook gesproken met de perschef van Aston Martin om met hem wat te regelen. Had mij ook wel leuk geleken om een Vanquish of DB9 voor een weekend te hebben als leuk alternatief :D

Ik verwacht trouwens niet dat ze veel voor je kunnen regelen, want ze 'hebben' geen auto's. Zijn allemaal leen-auto's van de importeurs en die mogen ze niet eens aan jou beschikbaar stellen. Verzekeringstechnisch waarschijnlijk nogal dramatisch in verband met verzekering tijdens uitoefenen beroep en dus werkgever die verantwoordelijk is, etc. etc.

Peter van den Berg

Bericht door Peter van den Berg » 06 jan 2009, 23:39

Kees,

Moest je nou echt met zulke zware dreigementen komen dat ze per direct het hele programma van de buis halen? :D

http://olavmol.nl.angrylog.nl/angrylog/ ... +sneuvelt/

Metchu

Bericht door Metchu » 06 jan 2009, 23:41

YAY goed nieuws! :thumbup: :mrgreen:

p.s. hoe is het afgelopen met kees' verhaal?

Kees Bunk

Bericht door Kees Bunk » 06 jan 2009, 23:42

Potverdikkeme.
Dat wordt morgen dus meteen bellen ondanks m'n tijdgebrek.
Maar Pilarczyk Media Group is (nog) niet gone volgens mij.

@Metchu, net voor de vakantie kreeg ik bericht dat hij (Pilarczyk) het ging uitzoeken.
Ik heb dus netjes gewacht en wilde deze week sowieso al bellen, dat ga ik nu zeker dus doen.
In de tussentijd hebben ze niet meer gereageerd.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 07 jan 2009, 08:41

Och, wat jammer nou. :)

Goede Tijden Slechte Tijden is nog interessanter dan Wiels on sefen

Kees Bunk

Bericht door Kees Bunk » 06 feb 2009, 21:41

Oké.
Na een reminder van mijn kant vandaag een mail terug gehad.
Ze stellen dat het niet zondermeer verondersteld kan worden dat zij een bedrag aan mij verontschuldigd zijn. Dit omdat de foto's meerder malen op internet rondzweren; ik moet aantonen dat ik rechtmatig eigenaar ben; dat ik moet aantonen dat zei hadden moeten weten dat dit ik de rechthebbende ben aan wie zij toestemming zouden hebben moeten vragen; het feit dat zij zich van geen kwaad bewust zijn. Kortom, volgens hun is er een juridische procedure nodig.

Meneer leest in mijn emails een "kwade toon". Dat vind ik jammer, ik heb geprobeerd duidelijk te zijn.
Dealniettemin, om onnodige kosten voor beide partijen te voorkomen doen ze een voorstel van vergoeding die ongeveer de helft is van wat ik vroeg.

Het mag duidelijk zijn dat ik het niet eens ben met hun "juridsche" beweringen.
Ze proberen me onder druk te zetten... en ik denk dat ze dat aardig lukt. Wat mij betreft accepteer ik het voorstel om er vanaf te zijn... Ik ben namelijk geen beroepsjurist en heb nog meer te doen dan zulke onzin. Tenzij er hier zitten die tijd over hebben :bignews:

Kees.

Metchu

Bericht door Metchu » 06 feb 2009, 21:51

pb MACBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY! to the macmobiel! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

eikels... maar zo komen ze er wel makkelijk van af ...

Plaats reactie