Exterieur:
-Overgespoten in wit (originele kleur was zwart)
-ASD spoiler
-Cituning grill
-De-badged
-Achterruitwisser verwijderd
-Strak gemaakte achterklep
-Meegespoten deurgrepen
-Meegespoten spiegels + knipperlichten
-Angel eye koplampen
-Antenne Peugeot 607
-Zonneband
-Fase II achterlichten
-Zwarte zijknipperlichten
-Uitgerolde achterzijschermen
-Striping
-RVS einddemper links + rechts
Interieur:
-Kuipstoelen
-QSP 3" 4-puntsgordels, rood
-Sparco rolkooi
-Sparco helmbox
-QSP deep dish stuur
-Olietermperatuurmeter
-Voltmeter
-Geflockte deurpanelen
-Geflockte dashboarddelen
-Achterstoelen verwijderd
-Achterzijde compleet gestript + wit gespoten
-TT look luchtroosterringen
-Isotta pedalen
Under the hood:
-Pipercross Viper luchtfilter met cold air intake (op de plaats van mistlicht)
-Oilcatch tank
Onderstel:
-KW Variante II schroefset
-OMP veerpootbrug
Velgen:
-Team Dynamics Pro Race 1.2 16"
-Michelin banden 195/45/16
-16 mm spacers (achterwielen)
Remmen:
-Peugeot 206 RC remklauwen, rood geverfd
-National Sports 283 mm remschijven voorzijde
-Sport remblokken
-Goodridge RVS remleidingen
Afgelopen november nog op de rollenbank geweest met de C2. Huidige waardes zijn 119,4 pk en 173 nm (fabrieksopgave 110 pk en 147 nm). Er staan nog wat dingen op stapel om dit nog wat omhoog te krikken. Binnen een maand in ieder geval:
-Piper 4-1 spruitstuk (reeds thuis liggen)
-RVS middenpijp (reeds thuis liggen)
-HJS sportkatalysator (staat in bestelling)
-Scorpion einddemper (staat in bestelling).
Verder is het de bedoeling om later dit jaar andere nokkenassen te laten plaatsen, na remap moet de 150 pk dan wel haalbaar zijn 8)
Verdere to-do list is:
-Andere banden (waarschijnlijk Hankook Ventus R-S2 Z212)
-Ferodo remblokken
-Interieur verder strippen
-Accu naar achteren verplaatsen
-dashboard laten flocken