Heeft Feyenoord de meest arrogante spelersgroep?
- Maus335i
Re: Heeft Feyenoord de meest arrogante spelersgroep?
Denk niet dat Feyenoord het contract van Been kan afkopen. Als ik me niet vergis is het geld voor de afkoop van Verbeek afkomstig van Michiel Perridon (eigenaar van Trust computerrommel en een Bugatti Veyron
), omdat Feyenoord het zelf niet kon betalen. Laat staan dat ze dan geld neertikken voor Been.

-
Been heeft een clausule in het nieuwe contract met NEC als Feyenoord komt dat hij dan weg kan. Dat is dus geregeld.
Verbeek niet geheel vrijpleiten van fouten. Op dit moment worden er conclusies aan het presteren van het elftal verbonden met spelers die ondertussen zo bekend zijn waarvan we denken dat ze basisspeler zijn. Helaas is dat niet zo. Er zitten nog heel veel echte basisspelers in de ziekenboeg met hoofdzakelijk hamstringblessures.
Misschien is de trainingsmethodiek toch niet de goede.
Ennu....waar heeft Verbeek al wel gepresteerd? Heereveen, met een elftal wat door Foppe is neergezet toch?
Verbeek niet geheel vrijpleiten van fouten. Op dit moment worden er conclusies aan het presteren van het elftal verbonden met spelers die ondertussen zo bekend zijn waarvan we denken dat ze basisspeler zijn. Helaas is dat niet zo. Er zitten nog heel veel echte basisspelers in de ziekenboeg met hoofdzakelijk hamstringblessures.
Misschien is de trainingsmethodiek toch niet de goede.
Ennu....waar heeft Verbeek al wel gepresteerd? Heereveen, met een elftal wat door Foppe is neergezet toch?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Euh hij is altijd de rechterhand geweest van Foppe en de laatste jaren heeft ie 't netjes gedaan voor Heerenveen met elftallen die elk jaar weer anders waren.Met/zonder Huntelaar. Met/zonder Alves. Hij heeft z'n nukken en (rare)methodes, maar ik zie de spelers als de grootste 'fout' in deze. Hoe kun je als 'wereldspeler met verantwoording en genoeg ervaring elke wedstrijd die je verlies afschuiven op je trainer/trainingsmethode.Doe je mond dan duidelijk open. Neh. Als er gewonnen was lag 't aan de spelers. Als ze verloren lag 't aan Verbeek. Ja zo lust ik er nog 'n paar. We zullen zien vanavond.
- Sjoerd
Grootste fout die Feyenoord (sportief) heeft kunnen maken is het ontslag van Verbeek. Een sponser heeft trouwens zijn afkoopsom betaald...
Bosz, samen met Jansen; dat zijn de kwaaddoeners. Kompleet wanbeleid gevoerd.
Dat de spelers het vertrek toejuichen en mensen als Van Hanegem graag hebben: Welke voetballer traint nou niet liever 1 keer per dag ipv per dag 1 keer conditie 1 keer technisch en 1 keer krachthonk.... Rara waarom de spelersgroep van Utrecht achter Van Hanegem stond en niet achter de 4 assistenten
Meest arrogante spelersgroep, meest arrogante directie / bestuur, meest arrogante supporters. Dat kan er maar een zijn! Ze voetballen met het dak dicht
Dat de spelers het vertrek toejuichen en mensen als Van Hanegem graag hebben: Welke voetballer traint nou niet liever 1 keer per dag ipv per dag 1 keer conditie 1 keer technisch en 1 keer krachthonk.... Rara waarom de spelersgroep van Utrecht achter Van Hanegem stond en niet achter de 4 assistenten

Meest arrogante spelersgroep, meest arrogante directie / bestuur, meest arrogante supporters. Dat kan er maar een zijn! Ze voetballen met het dak dicht

-
@Robin, is natuurlijk niet moeilijk. Heereveen hoort vanavond gewoon te winnen. Een club zoals Feyenoord dat niet draait, waar ook nog eens de trainer weg, en waar veel basisspelers nog in de ziekenboeg zitten, tegen een club die goed z'n draai heeft op dit moment.
@Sjoerd, op sportief gebied is het nagenoeg altijd fout om een trainer te ontslaan maar....een trainer moet ook aan zien komen dat er raddraaiers in een elftal zijn, die de zaak lopen te verstieren. Ik begrijp dat hier v. Bronckhorst mee word bedoeld. Zo'n trainer zet dan zo'n raddraaier naar het 2e elftal. Co Adriaanse is daar een goed voorbeeld van. Die kent geen vedettes. Kijk, dat is iets wat je Verbeek ook niet hebt zien doen. Verbeek had alle vrijheid van Bosz, dus had op basis van het behaalde resultaat zoiets heus wel kunnen doen.
@Sjoerd, op sportief gebied is het nagenoeg altijd fout om een trainer te ontslaan maar....een trainer moet ook aan zien komen dat er raddraaiers in een elftal zijn, die de zaak lopen te verstieren. Ik begrijp dat hier v. Bronckhorst mee word bedoeld. Zo'n trainer zet dan zo'n raddraaier naar het 2e elftal. Co Adriaanse is daar een goed voorbeeld van. Die kent geen vedettes. Kijk, dat is iets wat je Verbeek ook niet hebt zien doen. Verbeek had alle vrijheid van Bosz, dus had op basis van het behaalde resultaat zoiets heus wel kunnen doen.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Waarom hebben ze alle spelers niet gewoon ontslagen? Scheelt aardig in kosten, allemaal van die ex-vedetten en wannabe's en zet gewoon de A1 jeugd van Feyenoord in het veld. Slechter kan ook niet. Wat een mietjes zeg.
- HansD
Amen.Sjoerd schreef:Grootste fout die Feyenoord (sportief) heeft kunnen maken is het ontslag van Verbeek. Een sponser heeft trouwens zijn afkoopsom betaald...
- Maus335i
Haha ja Vitesse zekerSjoerd schreef:Grootste fout die Feyenoord (sportief) heeft kunnen maken is het ontslag van Verbeek. Een sponser heeft trouwens zijn afkoopsom betaald...

Van Hanegem lijkt me geen slim plan. Die kerel helpt een club misschien naar de subtop maar dan houdt het wel op, maar als je het toch over arrogantie binnen de club hebt past van Hanegem daar wel weer bij :]
Ik zou Beenhakker wel weer terug willen zien in het Nederlandse voetbal. Gewoon bek dicht en voetballen!
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Nee man, Ernst Happel....kein gelûl, gewhon fussballen. 

- Tristan
Zat net Telegraaf te lezen en volgens mij moet nu Heilige Maria het zooitje nu opknappen:

-
Tsja, Been is van voetbalcoach nu een soort vuilnisman geworden .
Zal mij benieuwen, mooie aanwinst voor Feyenoord natuurlijk!
Zal mij benieuwen, mooie aanwinst voor Feyenoord natuurlijk!
-