€95,-- is onderweg

Bij schade valt dan het plaatwerkgedeelte tenminste nog meeAad schreef:Cor zijn wagen is ook weer helemaal hersteld
Weegt ook nog maar 210 kgAad schreef:Cor zijn wagen is ook weer helemaal hersteld
daar zitten in ieder geval remmen op, AadAad schreef:Cor zijn wagen is ook weer helemaal hersteld
Neuh, zelfs zo klein wegen die dingen nog minstens 540HANZ06 schreef:Weegt ook nog maar 210 kgAad schreef:Cor zijn wagen is ook weer helemaal hersteld
R.J schreef:Neuh, zelfs zo klein wegen die dingen nog minstens 540HANZ06 schreef:Weegt ook nog maar 210 kgAad schreef:Cor zijn wagen is ook weer helemaal hersteld
't was toch niet Rene he ? .....................................al driftend.GTRene schreef:Ik denk niet dat ik er dit keer bij kan zijn...vanwege de schade veroorzaakt 01-02-2009 snachts door overstekende Haas op snelweg![]()
gaat lang duren waarschijnlijk![]()
wordt vervolgt.
het was ZoefCor Dame schreef:
't was toch niet Rene he ? .....................................al driftend.![]()
![]()
![]()
Gr.
Corvette
Echt waar? Hij wist anders van niksAiko schreef:het was ZoefCor Dame schreef:
't was toch niet Rene he ? .....................................al driftend.![]()
![]()
![]()
Gr.
Corvette
Haha Erik LOLErik dB schreef:Echt waar? Hij wist anders van niksAiko schreef:het was ZoefCor Dame schreef:
![]()
![]()
Gr.
Corvette
Gaaf, same here, kan niet wachten om die Clio eens in 't echt te zienKdK schreef:SUPER, Geld is onderweg, ik ben erbij! Leuk mijn eerste driving fun event!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten