Ideetje
- Peter Tunissen
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar dat wordt dan wel later, want die logo's verzamelen en daar een scriptje voor schrijven duurt ook weer even.
Hieronder mogen wat mij betreft al wel logo's gepost worden die jullie willen zien. Denk er alleen wel aan dat de grootte ongeveer 300 bij 150 pixels moet zijn (en dus een liggend logo), anders verneukt het de forum opmaak een beetje.
Hieronder mogen wat mij betreft al wel logo's gepost worden die jullie willen zien. Denk er alleen wel aan dat de grootte ongeveer 300 bij 150 pixels moet zijn (en dus een liggend logo), anders verneukt het de forum opmaak een beetje.

- Peter Tunissen
Ja, ik kan ook wel eens kijken of we gesponsord kunnen worden door www.lenen.nl
Iedere vaste poster een M3 tegen 5.7% rente per jaar of zo. 8)
Michel lijkt sowieso wel wat op Leen van Frisia financieringen, dus misschien kan die daar ook nog wel wat regelen.
Iedere vaste poster een M3 tegen 5.7% rente per jaar of zo. 8)
Michel lijkt sowieso wel wat op Leen van Frisia financieringen, dus misschien kan die daar ook nog wel wat regelen.

- Hans
- Michel P
lol om de 30x F5 of zoHans schreef:Goed plan, dan straalt het forum een meer algemeen gezicht uit. (hoewel de ///M wel het meeste naar boven mag komen.Andre schreef:logo boven van de M die moet elke keer veranderen bij inlog
dan een m dan een alfa teken dan porsche dan skoda dan seat etc etc.
)

Michel
- Peter Tunissen
Ja, of een Citroën logo mag ook. 
Nee, niet te groot, dat M-logo is nu 330x171 pixels en dat is eigenlijk al iets aan de grote kant vind ik.
Maar meer logo's zijn dus zeker welkom (en de bedoeling), als ze online staan of je ze online kunt zetten kun je ze hier posten en anders mag je ze ook naar mij mailen (mailadres staat in mijn profiel).
Let er ook een beetje op dat het wat mooi aan moet sluiten bij die witte kleur hierboven, een zwart vlak met daarop een logo staat dus niet zo jofel.
Deze mag er van mij ook wel bij:

En deze natuurlijk:

Ook mooi:

We moeten Rudolf toch tevreden houden.....

Ook maar:

Oh ja, Sjoerd post hier ook:

En tot slot moeten we natuurlijk een Citroën logo hebben!

Nee, niet te groot, dat M-logo is nu 330x171 pixels en dat is eigenlijk al iets aan de grote kant vind ik.
Maar meer logo's zijn dus zeker welkom (en de bedoeling), als ze online staan of je ze online kunt zetten kun je ze hier posten en anders mag je ze ook naar mij mailen (mailadres staat in mijn profiel).
Let er ook een beetje op dat het wat mooi aan moet sluiten bij die witte kleur hierboven, een zwart vlak met daarop een logo staat dus niet zo jofel.
Deze mag er van mij ook wel bij:
En deze natuurlijk:
Ook mooi:

Ook maar:
En tot slot moeten we natuurlijk een Citroën logo hebben!

- MartijnGizmo
Re: Ideetje
Ik vind het huidige logo nog prima.
-
Nog even de kick van het jaar maken? 

- MartijnGizmo
Ja was er nog niet aan toegekomen dit te lezen. Vandaag wel.
- Snipe
Geeft niet, we hebben het allemaal wel eens druk.
- Hielke
Re:
Profetische woorden. Zes jaar later en ik kijk eens even naar de laatste autotest op DF......Andre schreef:even een ideeetje
logo boven van de M die moet elke keer veranderen bij inlog
dan een m dan een alfa teken dan porsche dan skoda dan seat etc etc.
Voor ieder wat wils jongens het moet geen bmw forum worden.

- MartijnGizmo
Re:
Uit de grote DF-duurzaamheidstest is gebleken dat alleen Caterham, Alfa Romeo en Audi betrouwbaar zijn. Wie had dat gedacht...Peter Tunissen schreef:Deze mag er van mij ook wel bij:
En deze natuurlijk:
Ook mooi:
Ook maar:
- InjectTheVenom
Re:
Doe mij er eentje voor de op Pebble Beach geïntroduceerde Gen 5 Viper Launch Edition in 1:18 van MaistoMichel P schreef:Is goed Peter!
P.s.Je aanvraag is goedgekeurd, je kunt de e46 M4 CSL 1:18 financieren, en in 36 gelijke termijnen van € 3,50 per maand voldoen
Michel

- InjectTheVenom
Re:
Ik kan maar beter verder werken (lees: tekenen) aan mijn custom VMAX Evo 310 logo dat gebaseerd is op een oud Chevrolet 396 logo en ook het Opel teken er op een bijzonder originele manier in verwerkt heeftKnot schreef:Ik zal morgen direct even een heel groot OPEL logo zoeken 8)

- InjectTheVenom
Re: Re:
... degene die op moet merken dat je het Opel logo uit je straatje weg gelaten hebtMartijnGizmo schreef:Uit de grote DF-duurzaamheidstest is gebleken dat alleen Caterham, Alfa Romeo en Audi betrouwbaar zijn. Wie had dat gedacht...

- MartijnGizmo
- WJ
Re: Re:
Stond er wel maar in die 6jaar tijd is het helemaal weggeroest.InjectTheVenom schreef:... degene die op moet merken dat je het Opel logo uit je straatje weg gelaten hebtMartijnGizmo schreef:Uit de grote DF-duurzaamheidstest is gebleken dat alleen Caterham, Alfa Romeo en Audi betrouwbaar zijn. Wie had dat gedacht...![]()
![]()