BOSCH MAPsensor????????
BOSCH MAPsensor????????
Kan hier iemand geschikt aan een BOSCH sensor komen met dit nr : 0261 230 042
Gaat om een airpressure sensor.. heb ik nodig voor mn SC project..
Gaat om een airpressure sensor.. heb ik nodig voor mn SC project..
- Niels
- Auto: Prius+
Re: BOSCH MAPsensor????????
PB EHA eens 

- Niels
- Auto: Prius+
Gedaantewisseling gehad
Eric H

Eric H

- Ampair
ik verkoop die zooi ook en zie dat ze eigenlijk voor porsche, opel en lancia zijn.
hoe weet je dat je deze nodig hebt?
hoe weet je dat je deze nodig hebt?
-
Evt. heb ik nog een 3-bar Magneti Marelli mapsensor liggen.
-
Okay dan lekker bij Bosch blijven, zie ook dat het Boschnummer verwijst naar een 2,5 Bar mapsensor (Daar heb ik ook nog een Magneti Marelli versie van liggen).Paul schreef:Deze werd me door mn mapper aangeraden... vandaar
- RobS
Paul, hoeveel druk ga je draaien? Als je een 2.5bar MAP sensor neemt dan kun je 'maar' 1.5bar boost draaien.
- Bert ///M3
Als je 1,5 bar overdruk op een standaard M3 motor zet dan kan je na de mapping sessie waarschijnlijk ook meteen om een nieuw blok. Zal niet zo'n probleem zijn denk ik.
- RobS
OkBert ///M3 schreef:Als je 1,5 bar overdruk op een standaard M3 motor zet dan kan je na de mapping sessie waarschijnlijk ook meteen om een nieuw blok. Zal niet zo'n probleem zijn denk ik.

-
Ik zou niet weten welke standaard atmosferische motor wel 1,5 bar overdruk aan zou kunnen, kan dat wel bij een MX-5?Bert ///M3 schreef:Als je 1,5 bar overdruk op een standaard M3 motor zet dan kan je na de mapping sessie waarschijnlijk ook meteen om een nieuw blok. Zal niet zo'n probleem zijn denk ik.
- RobS
Met wat kleine aanpassingen wel jaMark schreef:Ik zou niet weten welke standaard atmosferische motor wel 1,5 bar overdruk aan zou kunnen, kan dat wel bij een MX-5?Bert ///M3 schreef:Als je 1,5 bar overdruk op een standaard M3 motor zet dan kan je na de mapping sessie waarschijnlijk ook meteen om een nieuw blok. Zal niet zo'n probleem zijn denk ik.

- Desmond Prins
2,5 bar mapsensoren zijn bij Saab standaard. Ik denk dat er op mijn werk wel wat gebruikte rondslingeren. http://www.rendcarparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false; / http://www.jendautos.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
zal nu echt niet meer als max 10psi zijn... volgend jaar maar de rotzooi uitelkaar en eens echt serieus vermogen uit de shoarmajanker halen..Rob Schouten schreef:Paul, hoeveel druk ga je draaien? Als je een 2.5bar MAP sensor neemt dan kun je 'maar' 1.5bar boost draaien.

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Neuh, ben meegegaan in de trend om een iets herkenbaardere naam te gebruiken....Niels schreef:Gedaantewisseling gehad![]()
Eric H
Pseudoniemen is voor schrijvers of mensen die wat te verbergen hebben 8)