http://www.autoblog.nl/archive/2009/02/ ... aar-geneve" onclick="window.open(this.href);return false;
Wachten nog op het verlossende belletje. Maar duurt allemaal wel erg lang.Christoph schreef:Autostyle wielen mogen wel anders![]()
Tristan, is die DBS er al of is dat niet voor 2010?
Heeft Porsche ook, heeft verder niks te maken met RHD.Maximus schreef:Wel grappig dat die hardnekkige Engelsen ook in RHD auto's gewoon de handrem links plaatsen
Qua gewicht is het 1680kg voor de V12 Vantage, DBS 1695 kg. 15kg lichtvoetig dus. Valt me elk geval op papier vies tegen, de kortere wielbasis zal vast een ander stuur gevoel bieden hoor, maar ik begin de V12 Astons qua uiterlijk en specificaties wel heel veel op elkaar lijken. Rijden zal vast verschil brengen maar weet niet of het de prijs dan waard is.Tristan schreef:Gewoonweg schitterend. Power van de DBS met de lichtvoetigheid van de V8 Vantage. :banaan:
ik lees net in de evo dat de V12 100kg zwaarder is dan de V8, een aardig extra gewicht over de voorasTristan schreef:Gewoonweg schitterend. Power van de DBS met de lichtvoetigheid van de V8 Vantage. :banaan:
Een post of vijf hierboven viel het mij in elk geval al op Duifjesduifjes.com schreef:Heerlijke auto wat mooi....alleen die velgen vindt ik autostyle look niemand opgevallen dat velgen echt niet kunnen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten