Capo_Miel, nog een MR rijder.
-
Re: Capo_Miel, nog een MR rijder.
Damn Tom, wat een grote zwarte boot staat daar naast!!! 

-
Capo had de keuze nog tussen een boot en een plastic wagentje. bij jou was het pure noodzaak omdat je anders niet boven het stuur uit komt :morecoffee:allen schreef:Damn Tom, wat een grote zwarte boot staat daar naast!!!
-
Blijft leuke foto Tom 
Ik moet wel enigzins onderuit gezakt gaan zitten met het dak eraf anders krijg ik zo'n " ijsjes koud " gevoel in mijn voorhoofd

Ik moet wel enigzins onderuit gezakt gaan zitten met het dak eraf anders krijg ik zo'n " ijsjes koud " gevoel in mijn voorhoofd

-

Zelfs als je wat kleiner bent heb je daar last van hoor Emiel. Ik heb in deze tijd van het jaar gewoon altijd een muts op en handschoenen aan in de auto. Vandaag ook weer lekker open gereden. Maakt het werken net ff leuker.

- Michel P
Als ik moet kiezen uit deze 2 wist ik het wel!! Die lichtblauwe graag, niets te nadele van de strakke Z4 van Tom.
Michel
Michel
- Stéphane
Mooie auto, Emiel.
Dit is de auto die WillB op Seloc toch een tijdje had staan. Klopt dat? Ik heb namelijk ook nog naar deze (als het die is) gekeken in de tussentijd.
Dit is de auto die WillB op Seloc toch een tijdje had staan. Klopt dat? Ik heb namelijk ook nog naar deze (als het die is) gekeken in de tussentijd.
-
Ik ben ook erg blij met de zilveren/blauwe/licht blauwe/mica zilvere auto
Allen : Ik moet met de lotus op dit moment wat soliciaties af in pak dus ik houd netjes de hardtop erop (en parkeer niet te dicht bij de dirkteuren 8) )
Echter vorige week wat gereden zonder dak, pet op, sjaal om de koude oren en gas. Leuk man
Kan niet wachten tot de eiffel/vogezen en dergelijke omgevingen sneeuwvrij/winterband-verplicht-vrij zijn. Weekendje auto rijden en s'avonds eten en lekker bier/wijn drinken...
Ook Nordschleiffe en Circuit Zolder kriebelt erg hard.
Stephane : Je hebt helemaal gelijk, dit is een van de auto's van WIllB. Was aan het kijken naar een S1 eerst ivm het open dak. Maar later toch mijn oude liefde gezocht , de Lotus Elise motorsport ( wel met 2 stoelen etc
) omdat ik daar gewoon gek op ben, geen VHPD wilde en om later een motor conversie in te doen etc.
Helaas zat ik klem in de auto tussen mezelf en de deur dus ben over moeten stappen naar een S2. Dan maar de S2 die het dichste bij een S1 zit
Heb je verhaal omtrent het ophalen gelezen, erg leuk! Ook de foto's.
Heb zelf ook de gebeurtenissen ook op papier gezet. Heb een onwijs leuke roadtrip gehad. Helaas weinig foto's.

Allen : Ik moet met de lotus op dit moment wat soliciaties af in pak dus ik houd netjes de hardtop erop (en parkeer niet te dicht bij de dirkteuren 8) )
Echter vorige week wat gereden zonder dak, pet op, sjaal om de koude oren en gas. Leuk man

Kan niet wachten tot de eiffel/vogezen en dergelijke omgevingen sneeuwvrij/winterband-verplicht-vrij zijn. Weekendje auto rijden en s'avonds eten en lekker bier/wijn drinken...
Ook Nordschleiffe en Circuit Zolder kriebelt erg hard.
Stephane : Je hebt helemaal gelijk, dit is een van de auto's van WIllB. Was aan het kijken naar een S1 eerst ivm het open dak. Maar later toch mijn oude liefde gezocht , de Lotus Elise motorsport ( wel met 2 stoelen etc

Helaas zat ik klem in de auto tussen mezelf en de deur dus ben over moeten stappen naar een S2. Dan maar de S2 die het dichste bij een S1 zit

Heb je verhaal omtrent het ophalen gelezen, erg leuk! Ook de foto's.
Heb zelf ook de gebeurtenissen ook op papier gezet. Heb een onwijs leuke roadtrip gehad. Helaas weinig foto's.
-
Naast Opel rijders neem ik ook Prius rijders niet serieusMichel P schreef:Als ik moet kiezen uit deze 2 wist ik het wel!! Die lichtblauwe graag, niets te nadele van de strakke Z4 van Tom.
Michel

- Michel P
Daarom heb ik ook een compensatie BMWTom schreef:Naast Opel rijders neem ik ook Prius rijders niet serieusMichel P schreef:Als ik moet kiezen uit deze 2 wist ik het wel!! Die lichtblauwe graag, niets te nadele van de strakke Z4 van Tom.
Michel

Michel
-
- HJ
Mooie bak! Goede kleurcombinatie met die zwarte wielen.
-
Kijk, als ik nou werknemers nodig had, konden ze beter de Micra's ergens anders parkeren. Met een lightweight had ik je dan al aangenomen voordat ik je kennis had getest. 

- Petrolhead Tom
WAT IS ER MIS MET EEN MICRA!
Welkom Emiel! Hele mooie wagen! veel
gewenst!

Welkom Emiel! Hele mooie wagen! veel