Gelukkig heb ik het rijden zelf wat hoger in het vaandel staan.

Rob 15 oktober naar de ring met de M3. Maar het zal wel rustig aandoen wordenRebel schreef:Ik ga vanmiddag bij de BMW dealer kijken. Hoef maandag pas te besluiten. Z4 stond altijd in de top3 van me, maar ik vind die "stobrood" neus zo verrekte lang. Ik wil de 3 serie coupe wel eens in het echt zien.
TT was in totaliteit een nice package zoals ik hem had besteld.
Ik ben met je eens dat bovenstaande auto's meer rijdersauto's zijn. Maar bezit ik wel de rijkwaliteiten (en de ballen) om datgene uit zo een auto te halen en te proeven wat ze bieden? Ik ben hier heel eerlijk in.
Kijk naar Rico met zijn M3. Rico geef dit ook eerlijk toe, en gaat er zelfs niet mee de Ring op.
Ik geef eerlijk toe dat het kwaliteitsgevoel en totale indruk mee afweegt. Dus dat voelt Jeroen goed aan.
Het liefst liet ik Audi barsten met hun TT. Zij staan niet te springen op mij of op die 63K. Ik heb eerder het gevoel dat ik blij moet zijn dat ik die auto bij hun mag kopen. Maar ik heb nadat ik de vorige TT zolang gewacht met het beslissen welke ik zou nemen, omdat ik gewacht had op de "goedkopere" Cayman, en de Z4 in levende lijve te zien, dat ik het wachten beu ben.
Tevens wil ik toch nog eens benadrukken dar ik voor de vorige TT 25.5K terug heb gekregen, zonder iets nieuws te kopen bij mijn dealer. Terwijl de auto 43K gekost had. Hij was toen bijna 6 jaar oud.
Ik weet niet of ik ooit een auto zolang wil blijven rijden nog, en als je een Cayman na 2 jaar verkoopt krijg je net zo goed een fikse afschrijving aan je broek. Alleen als je hem langer zou rijden , stel een jaar of 6 dan zal je er in verhouding een mooi bedrag voor kunnen terug krijgen.
Afschrijving is nu eenmaal een belangrijk issue bij de aanschaf van een nieuwe auto. Want dit bepaalt weer welke auto je erna gaat/kan kopen.
Ja, Rob, dat zit echt wel goed. Zoals Rico zelf al zegt is hij ook geen Senna, maar betekent dat dat hij geen plezier aan die M3 heeft? Ik weet 100% zeker van wel. Sterker nog, ik denk dat ie er meer uit haalt dan 99% van alle andere M3 bezitters.Rebel schreef:Ik ben met je eens dat bovenstaande auto's meer rijdersauto's zijn. Maar bezit ik wel de rijkwaliteiten (en de ballen) om datgene uit zo een auto te halen en te proeven wat ze bieden? Ik ben hier heel eerlijk in.
Rebel schreef:Ik ga vanmiddag bij de BMW dealer kijken. Hoef maandag pas te besluiten. Z4 stond altijd in de top3 van me, maar ik vind die "stobrood" neus zo verrekte lang. Ik wil de 3 serie coupe wel eens in het echt zien.
TT was in totaliteit een nice package zoals ik hem had besteld.
Ik ben met je eens dat bovenstaande auto's meer rijdersauto's zijn. Maar bezit ik wel de rijkwaliteiten (en de ballen) om datgene uit zo een auto te halen en te proeven wat ze bieden? Ik ben hier heel eerlijk in.
Kijk naar Rico met zijn M3. Rico komt er recht voor uit, en gaat er zelfs niet mee de Ring op.
Ik geef eerlijk toe dat het kwaliteitsgevoel en totale indruk mee afweegt. Dus dat voelt Jeroen goed aan.
Het liefst liet ik Audi barsten met hun TT. Zij staan niet te springen op mij of op die 63K. Ik heb eerder het gevoel dat ik blij moet zijn dat ik die auto bij hun mag kopen. Maar ik heb nadat ik de vorige TT zolang gewacht met het beslissen welke ik zou nemen, omdat ik gewacht had op de "goedkopere" Cayman, en de Z4 in levende lijve te zien, dat ik het wachten beu ben.
Tevens wil ik toch nog eens benadrukken dar ik voor de vorige TT 25.5K terug heb gekregen, zonder iets nieuws te kopen bij mijn dealer. Terwijl de auto 43K gekost had. Hij was toen bijna 6 jaar oud.
Ik weet niet of ik ooit een auto zolang wil blijven rijden nog, en als je een Cayman na 2 jaar verkoopt krijg je net zo goed een fikse afschrijving aan je broek. Alleen als je hem langer zou rijden , stel een jaar of 6 dan zal je er in verhouding een mooi bedrag voor kunnen terug krijgen.
Afschrijving is nu eenmaal een belangrijk issue bij de aanschaf van een nieuwe auto. Want dit bepaalt weer welke auto je erna gaat/kan kopen.
Je vergeet even dat je zowat op de achteras zit, dus veel meer auto voor je hebt, danook nog een zeer diepe zit. Dan is naar verhouding de kap bol en hoog, m.a.g. een slecht zicht `over` de auto heen. Na vanochtend kan ik met recht zeggen dat mijn eerdere theoretische indruk helaas door de praktijk zijn bevestigd.Andre schreef:tja daar hoef ik ook niet lang over na te denken. En de 3.0 van bmw is top motortje.
Romo de neus van je m3 is net zo lang. Alleen lijkt ie langer door het model z4
Een z4 is 4.11 jou m3 is 4.49
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 4 gasten