Pannekoek hahaha

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Luco

Re: Pannekoek hahaha

Bericht door Luco » 03 feb 2009, 22:55

Laurens schreef:
luco hornsveld schreef: JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
:shithappens: :popcorn: :nana:
Pas nou maar op met wat je zegt, zondag kan heel DF zien dat jij daar ook onder valt
Nee hoor, neem seat logo mee en plak ik op dat hok :banaan: :mrgreen:
En ik heb geen bmw :mrgreen:

Luuk

Bericht door Luuk » 03 feb 2009, 23:14

Haha die heeft goed naar de landmachtreclame gekeken!

Zegt die verslaggever nu op 't laatst: "Misschien iets minder slikken.." ? :bag:

Roman

Bericht door Roman » 04 feb 2009, 09:02

Zoveelste keer dit seizoen dat een wedstrijd word beslist door het arbitrale trio debielen. En ik heb het niet alleen over Ajax het is bij meerdere gebeurd.

Wanneer word men een keer wakker? Er staan al schermen in de buurt van de 4e official, laat die klojo er dan ook eens op kijken als het nodig is! Hoeveel moeite kan dat zijn! :wtf: :stom:

Michel P

Bericht door Michel P » 04 feb 2009, 09:52

Is goed om de arrogante ajax mannetjes eens op de plaats te zetten. Iedere club heeft te maken met arbitrale dwalingen die de ene keer in je voordeel zijn, en de andere keer in je nadeel.

Zolang Fifa en EUFA camera's voor de arbiter verbieden om bij twijfel even te kunnen worden geraadpleegd zal dit blijven.

Michel

Roman

Bericht door Roman » 04 feb 2009, 11:44

Michel P schreef:Is goed om de arrogante ajax mannetjes eens op de plaats te zetten. Iedere club heeft te maken met arbitrale dwalingen die de ene keer in je voordeel zijn, en de andere keer in je nadeel.

Zolang Fifa en EUFA camera's voor de arbiter verbieden om bij twijfel even te kunnen worden geraadpleegd zal dit blijven.

Michel
Arrogant? Waar slaat dat nou weer op, omdat het Ajax is moet het maar meteen arrogant zijn? Arrogant waarom? Omdat het de meest succesvolle club van NL is? Omdat er maar 4 clubs zijn in Europa die beter gepresteerd hebben in Europa? Zie niet waarom ajax mannetjes arroganter zijn dan de rest. Beetje kansloze jaloerse opmerking :jenna:
Dus de volgende keer als bijvoorbeeld Groningen, AZ of wie dan ook een wedstrijd verliest, is het dan ook goed om die mannetjes eens op hun plaats te zetten?

Iedere club heeft inderdaad te maken met arbitrale dwalingen en dat slaat toch gewoon nergens op? Moet je je daar dan gewoon bij neerleggen? Dit kan de genadeklap zijn voor ons seizoen, daar moet je je dus gewoon bij neerleggen? En de Fifa en UEFA moet gewoon flink aangedrongen worden, als de grotere bonden een rug recht houden kan de FIFA of UEFA nog zoveel willen maar daar staan hun ook machteloos.

Tristan

Bericht door Tristan » 04 feb 2009, 11:45

Was gisteren bij de wedstrijd, werd erg slecht gefloten. Ajax speelde niet goed t/m de 60e minuut, maar ik keek scheef op het veld en ik kon zelfs zien dat het geen buitenspel was.

Mbt tot het pannekoek mannetje, hij is niet de enige die zich drukt maakt. En ach, hij is een fan in hart en nieren en hij is boos en terecht......

Roman

Bericht door Roman » 04 feb 2009, 12:01

Tristan schreef:Was gisteren bij de wedstrijd, werd erg slecht gefloten. Ajax speelde niet goed t/m de 60e minuut, maar ik keek scheef op het veld en ik kon zelfs zien dat het geen buitenspel was.

Mbt tot het pannekoek mannetje, hij is niet de enige die zich drukt maakt. En ach, hij is een fan in hart en nieren en hij is boos en terecht......
:thumbup: :beer:

Begrijpt iemand buiten misschien van Basten waarom Anita iedere keer daar word opgesteld? Ik ben daar echt niet gecharmeerd van :bag: Vond gisteren iedereen belabberd. Gabri toonde veel inzet maar maakte ook soms domme fouten. Het draait niet echt lekker, eigenlijk al best lang niet :( :stom:

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 04 feb 2009, 12:31

Wel typische heerenveen supporters, achter de rug om achterbaks lachen en als de ajax supporter zich omdraaid serieus kijken!

Michel P

Bericht door Michel P » 04 feb 2009, 16:10

@Roman,

Heeft niets met de prestaties te maken in het verleden!

http://www.vi.nl/WebTV/WebTVBesteJohan/ ... aardig.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Michel

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 04 feb 2009, 16:19

Mike R32 schreef:Wel typische heerenveen supporters, achter de rug om achterbaks lachen en als de ajax supporter zich omdraaid serieus kijken!

is dat typisch aan heerenveen supporters? LOL :lol:

Tristan

Bericht door Tristan » 04 feb 2009, 16:29

Robin schreef::roflol: stelletje mongolen daar in de Arena,. 3 jaar terug zat ik daar ook Ajax Heerenveen 0-0. We liepen naar buiten en we kwamen onder de cokeshitrotzooi zittende superagressieve Ajax supporters tegen.
Is dat typisch Ajax? :wink: Ach, iedere club heeft wel idioten. Alleen bij de grotere clubs valt het meer op vanwege de simpele reden dat er meer supporters zijn.

Robin

Bericht door Robin » 04 feb 2009, 16:44

Tristan schreef:
Robin schreef::roflol: stelletje mongolen daar in de Arena,. 3 jaar terug zat ik daar ook Ajax Heerenveen 0-0. We liepen naar buiten en we kwamen onder de cokeshitrotzooi zittende superagressieve Ajax supporters tegen.
Is dat typisch Ajax? :wink: Ach, iedere club heeft wel idioten. Alleen bij de grotere clubs valt het meer op vanwege de simpele reden dat er meer supporters zijn.
Dat zeg ik niet, maar wij kwamen ze wél tegen. En die waren van Ajax.Kon ook ADO, FC Grunn, Feyenoord, Cambuur oid supporters zijn hoor.
:whistle:

In het algemeen heeft Heerenveen een kleine harde kern mongolen, da's jammer, maar ik durf nog steeds te stellen dat alle Heerenveensupporters bijelkaar het de meest homogene relaxede supportersgroep is in de Eredivisie. By far. En wij hebben een heel erg grote supportersgroep....

Roman

Bericht door Roman » 04 feb 2009, 16:49

Robin schreef:
Tristan schreef:
Dat zeg ik niet, maar wij kwamen ze wél tegen. En die waren van Ajax.Kon ook ADO, FC Grunn, Feyenoord, Cambuur oid supporters zijn hoor.
:whistle:

In het algemeen heeft Heerenveen een kleine harde kern mongolen, da's jammer, maar ik durf nog steeds te stellen dat alle Heerenveensupporters bijelkaar het de meest homogene relaxede supportersgroep is in de Eredivisie. By far. En wij hebben een heel erg grote supportersgroep....
Over het algemeen kan ik goed opschieten met Heerenveen supporters, beter als met andere vaak. Heb ook in m'n familie een friese kant en die gaan ook vaak naar Heerenveen. (spelen er 2 in de jeugd bij Cambuur overigens :thumbup: )

Maar ja, Ajax heeft natuurlijk wel een nog grotere supporters groep, en je hebt wat meer jeugdige randdebielen rondlopen daar in de buurt dan je waarschijnlijk in Friesland hebt. Maar, het gros van de Ajax aanhang is echt wel ok hoor, daarom word ik er ook altijd zo moe van als iedereen over een kam geschoren word. Ik zelf ook Feyenoord supporters, daar heb je ook precies hetzelfde mee. Daar hoor je ook bijna alleen maar van dat het tuig is maar die ik ken hebben Feyenoord DNA in hun bloed en zijn prima gozers.

RVV

Bericht door RVV » 04 feb 2009, 16:50

Robin schreef:
Mike R32 schreef:Wel typische heerenveen supporters, achter de rug om achterbaks lachen en als de ajax supporter zich omdraaid serieus kijken!

is dat typisch aan heerenveen supporters? LOL :lol:
Precies Robin laat zich door niemand aanpakken :bag: :mrgreen:

Afbeelding

Michel P

Bericht door Michel P » 04 feb 2009, 16:52

lol@latinlovert :bag:

Is dat Christiano Ronaldo :mrgreen:

Roman

Bericht door Roman » 04 feb 2009, 16:57

Michel P schreef:@Roman,

Heeft niets met de prestaties te maken in het verleden!

http://www.vi.nl/WebTV/WebTVBesteJohan/ ... aardig.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Michel
Wat dan, de kleurtjes van hun schoenen? Noem je ze daarom arrogant?

Gijzer

Bericht door Gijzer » 04 feb 2009, 18:25

Roman schreef:
Dit kan de genadeklap zijn voor ons seizoen, daar moet je je dus gewoon bij neerleggen? En de Fifa en UEFA moet gewoon flink aangedrongen worden, als de grotere bonden een rug recht houden kan de FIFA of UEFA nog zoveel willen maar daar staan hun ook machteloos.
Hadden ze de rest van het seizoen maar beter moeten voetballen.
Dit is niet de genadeklap van het seizoen. Dit is pech in een wedstrijd in een seizoen.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 04 feb 2009, 18:35

@Roman, ik heb van een bepaalde voetbal club speler, traniners en directie van dichtbij meegemaakt en ja ik kwam tot die conclusie...18jarige jochies die hoog van de torenblazen etc. behalve 1tje die niet en toevallig zit die in jong oranje......dus neem mijn verhaal met en korrel zout maar er zat bij mijn ervaring wel een *(harde) kern van waarheid in

Robin

Bericht door Robin » 04 feb 2009, 18:45

De betaald voetballers en trainers die ik ken vallen mij reuze mee.

Roman

Bericht door Roman » 04 feb 2009, 19:33

Robin schreef:De betaald voetballers en trainers die ik ken vallen mij reuze mee.
In mijn ervaring ook.

Roman

Bericht door Roman » 04 feb 2009, 19:35

Gijs te Kaat schreef: Hadden ze de rest van het seizoen maar beter moeten voetballen.
Dit is niet de genadeklap van het seizoen. Dit is pech in een wedstrijd in een seizoen.
Tuurlijk dat is zo, de rest van het seizoen (er is overigens nog best veel te gaan) hadden we beter moeten doen. Maar gezien de timing kan dit de genadeklap zijn. 2 keer flink punten verspeeld achter elkaar en dan die ene wedstrijd die echt het slechts van alles leek te gaan worden kon omgezet worden in het behalen van de nodige 3 punten. Als dit dan gebeurd op zo'n moment kan dat best een genadeklap zijn hoor.

Die ene wedstrijd is verre van een excuus uiteraard voor de rest van de wedstrijden die verneukt zijn. Maar gezien de timing etc is dit echt wel dubbel zuur voor ons.

Shakes

Bericht door Shakes » 04 feb 2009, 19:40

Binnenkort ajax-az geloof ik. Kaarten krijg ik cadeau.

Er zijn schijnt het ook een groep mensen te zijn die betalen voor die bende :bignews:

Sarpong is een goede jongen!

Roman

Bericht door Roman » 04 feb 2009, 19:54

Nandor schreef:Binnenkort ajax-az geloof ik. Kaarten krijg ik cadeau.

Er zijn schijnt het ook een groep mensen te zijn die betalen voor die bende :bignews:

Netjes dat je ze cadeau krijgt. Inderdaad mensen betalen ervoor :mrgreen:

Enigste wat ik wel eens cadeau krijg is een sunday roast of steak pie and chips... Zou zo met je ruilen :mrgreen: :lol:

Roy

Bericht door Roy » 04 feb 2009, 20:02

Nandor schreef:Binnenkort ajax-az geloof ik. Kaarten krijg ik cadeau.

Doe je goed, ik kon geen kaarten meer krijgen. Echter zit ik aan de AZ kant :hosanna:

Roman

Bericht door Roman » 04 feb 2009, 20:08

Roy schreef: Echter zit ik aan de AZ kant :hosanna:
Kan gebeuren :mrgreen:

Goed seizoen aan het draaien, nog even volhouden en die competitie is zo goed als binnen.

:'( :thumbup:

Plaats reactie