Yep, die zijn verplicht volgens cup regelement, alleen diff is wel vrij en geen 2e stoel nodig.Niels schreef:Bert, de auto's van Aernoudt kun je voor het geld waarvoor ze voorbij komen ook zeker niet zelf bouwen maar feit is dat ik zijn 318iS vele malen liever heb dan de bovenstaande Ti. Een cursus auto zou ik niet snel kopen, over het algemeen wordt dat spul toch erg zwaar belast lijkt me. Meer dan een prive circuit auto schat ik in. 8K is krap geld om een auto serieus op te bouwen, dat weet ik ook heel goed maar wie zegt mij dat deze serieus is opgebouwd? Ik zie nergens Intrax RS staan of zijn bovenstaande zaken (Wiechers kooi, Intrax e.d.) verplicht "in de Cup"?Bert ///M3 schreef:Ligt er aan, zal je naar de spec moeten kijken denk ik. Wat Aernoudt doorgaans te koop aan bied kan je niet vergelijken met zelf bouwen voor dat geld. Zo'n E30 cupautotje bouw je ook niet voor 8000, bij de E36 Ziengscup staat ook doodleuk dat je voor 8000 een complete auto kan hebben staan maar dat kan je ook wel vergeten.
318Ti compact - 3000 euri
Intrax RS Cupophanging + camberplates - 1500 euri
Kooi wiechers oid plus inbouw met baseplates 1000 euri
2x stoel en gordels koiopadding stuur etc 1500 euri
Remblokken vloeistof etc 500
Sperdiff 1000
Dan heb je het nog niet gehad over alle kleine kosten die overal in zitten enz, extra wielen banden etc
Maw je kan wel zeggen zelf bouwen is goedkoper maar dat betwijfel ik toch heel ergJe bent er ook nog eens veel tijd aan kwijt. Het enige is als je hem zelf bouwt dan weet je dat alles nieuw is, maar goedkoper is het dus niet.
Rondetijden van 2:10 mee mogelijk op CPZ.
Maar dat geeft alleen even aan naar wat voor kosten je kijkt om alleen al iets vrij simpels op te bouwen