Hallo, mijn naam is Arjan levasier, ik ben 37 jaartjes jong

en van beroep ben ik sleepboot kapitein, ik ben er 1 van een tweeling(broer Erwin) en wij zijn besmet met het auto virus(vijrijden op div tracks). Een jaar of vier geleden is het virus toegeslagen dmv het bezoeken van race evenementen en dit gaf tot gevolg dat wij(ik) zelf ook achter het stuurwiel wilde plaats nemen maar hoe doe je zoiets? Bij een evenement op spa (24hours) stond een simulator en na wat info gewonnen te hebben kwamen wij achter het spel GTR en werd ons verteld dat dit online te spelen is en dit spel bevatten veel tracks en veel mogenlijkheden, na wat uitzoekwerk vonden wij
http://www.simracing.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Als je dit spelletje een tijdje gedaan heb op je slaapkamer waar je een projectie op de muur heb(beamer) die overeen komt met de werkelijkheid dan gaat het kriebelen en denk je dit wil ik in het echt doen

Na weederom info gewonnen te hebben zijn we er achter gekomen dat dit met een lowbudget best te doen is en wij(ik) dus opzoek naar een auto. Inmiddels zijn we weer een jaartje verder en hebben we beide inmiddels een auto aangeschaft en inmiddels een paar veranderingen aan de auto gemaakt om hem circuit klaar te maken. Als eerste wat info betreffende de auto's en simulatie racen.
Golf VR6 type3 BJ 92
ong 210PK 2.9ltr
H+R schroefsetje
A klasse uitlaat
andere nokkenas(graden/type onbekend)
stabillisatorstangen tussen voor/achter veerpoten
BMW M3 E30
4 cilinder 240PK
bilstein schroefsetje
sparco rolkooi
auto geprepareerd door JR motorsport
Bewegings simulator
Projectie op de muur 2.0x2.5mtr
Ik zal het verloop van het golf/BMW project hier plaatsen incl foto's.
groetjes arjan.