ik heb 2 zusjes die ook 2-ling zijn, echter passen net niet in dit draadje

Hehe ik ken het... mijn vriendin en haar twee zussen passen met hun drieën in mijn broertjeGTRene schreef:leuke meid inderdaad...3-ling
gezellie en lijkt me oke qua typje/uitstraling
+3frank de jonge schreef:Ohw, feliciteer ze alledrie maar eem
Mijn vrouw is twee keer zou oud en die maat. Sinds ik zelf afgevallen ben weegt ze weer meer dan 50%Arthur schreef:1.65m, 50kg en pas 15 ofzo?
Mijn vrouw is twee keer zou oud en die maat. Sinds ik zelf afgevallen ben weegt ze weer meer dan 50%Arthur schreef:1.65m, 50kg en pas 15 ofzo?
Andersom laat je het niet toe natuurlijk!Maximus schreef:Hehe ik ken het... mijn vriendin en haar twee zussen passen met hun drieën in mijn broertjeGTRene schreef:leuke meid inderdaad...3-ling
gezellie en lijkt me oke qua typje/uitstraling
Geelhoed schreef:Mijn vrouw is twee keer zou oud en die maat. Sinds ik zelf afgevallen ben weegt ze weer meer dan 50%Arthur schreef:1.65m, 50kg en pas 15 ofzo?![]()
Misschien toch eens investeren in een sticker:
Die wil ik ook hebben! En hier kun je ze vinden:atomchris schreef:Die zit bij ons op de exige!!!!!zijn ook t-shirts van!!!!
Use the source Luke!Hans GP schreef:Waar haal JIJ die?
Geen idee, ik had ze een mailtje gestuurd over een 340R die ze op hun website hebben staan maar kreeg pas antwoorden nadat ik dat mailtje 2x had gestuurd en dat die verkocht was..indobesar schreef:Wat zijn de ervaringen met Pure Lotus? Zie dat ze regelmatig op PH ad plaatsen.
http://www.pistonheads.com/lotus/340R/car.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Track pack: CAT replacement, 190 bhp exchange ECM, titanium exhaust exit pipes, inlet camshaft pulley, 5-point harness kit, Pagid brake pads, racing brake hoses, racing brake fluid, Stack race tacho incorporating timer and multiple stage shift lamps, race battery.
Staan ook gewichten bij enz...leukTitanium
[[Image:|100px]] Material Titanium
Weight 5.4Kgs
dB
Price
Suppliers
Web
Notes Cat Back
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], RS-Ron, WillemBoer en 4 gasten