Vakantieplannen 2009

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Jochem Vaartjes

Re: Vakantieplannen 2009

Bericht door Jochem Vaartjes » 02 feb 2009, 10:27

Ik heb de eerste vakantie al achter de rug nl. Weekje ski-en in Val Thorens. Verder ga ik in Feb nog een week ski-en in South Lake Tahoe en in maart nog een week in Aspen.

Van de zomer val ik een beetje buiten de boot wat vakanties met vrienden betreft. Ik ben denk ik nog de enige single. En ga niet met allen maar stelletjes op vakantie. Doei.
Dus ik zit er aan te denken 1,5 tot 2 maanden naar Australie te gaan. Maar een KLM around the world Ticket/reis lijkt me ook wel vet!

Dickh.
Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500

Bericht door Dickh. » 02 feb 2009, 11:42

Dit jaar gaan we de showroom verhuizen. 3 keer zoveel vloeroppervlakte. Centjes kunnen dus niet in vakanties dit jaar.

GTRene

Bericht door GTRene » 02 feb 2009, 13:48

Dick Hoekendijk schreef:Dit jaar gaan we de showroom verhuizen. 3 keer zoveel vloeroppervlakte. Centjes kunnen dus niet in vakanties dit jaar.
Goede besteding :thumbup: das blijvend, vakantie kan leuk zijn, maar is dan ook weg en centjes ook :wink:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 02 feb 2009, 14:33

Zoals ieder jaar combineren wij de nodige (spontane) weekendjes weg met een zomervakantie. Dit jaar wordt de zomervakantie trip naar Corsica.

In maart ga ik naar Engeland (Kent), met wat klassieke auto's rondrijden en een 'rally' uitzetten met wat vrienden. De rally zelf doe ik niet aan mee. Die is in juni.

Het paasweekend vieren we met mijn schoonfamilie in één of ander bungalowpark... in Zeewolde!! :(

In juni ga ik waarschijnlijk 5 dagen naar Le Mans, incl de 24h op 13 en 14 juni.

In Juli/Augustus gaan we ruim 3 weken naar Corsica met de auto + tent en daar gaan we rondtrekken om heel het eiland te verkennen. Ook scoren we wat hotelletjes en B&B's tussendoor, omdat we de tent liever voor meer dan 3 dagen opzetten, ivm de tijd die dat allemaal kost. We hebben ook nog een klein koepeltentje nodig voor de 'spoedovernachtingen'. :)
Dit is een beetje wat wij voor ogen hebben: http://www.andersreizen.nl/?/verslag/fr04n02.html" onclick="window.open(this.href);return false; en als het aan mij ligt, vertrekken we morgen al! :)

Eind augustus koppelen we een lang weekend aan de heuvelklim Teuven waar ik me voor in ga schrijven met de E30. http://www.limburgrally.nl/page12/page12.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Panamera

Bericht door Panamera » 02 feb 2009, 14:46

Dennis Cavallino schreef:Zoals ieder jaar combineren wij de nodige (spontane) weekendjes weg met een zomervakantie. Dit jaar wordt de zomervakantie trip naar Corsica.

In maart ga ik naar Engeland (Kent), met wat klassieke auto's rondrijden en een 'rally' uitzetten met wat vrienden. De rally zelf doe ik niet aan mee. Die is in juni.

Het paasweekend vieren we met mijn schoonfamilie in één of ander bungalowpark... in Zeewolde!! :(

In juni ga ik waarschijnlijk 5 dagen naar Le Mans, incl de 24h op 13 en 14 juni.

In Juli/Augustus gaan we ruim 3 weken naar Corsica met de auto + tent en daar gaan we rondtrekken om heel het eiland te verkennen. Ook scoren we wat hotelletjes en B&B's tussendoor, omdat we de tent liever voor meer dan 3 dagen opzetten, ivm de tijd die dat allemaal kost. We hebben ook nog een klein koepeltentje nodig voor de 'spoedovernachtingen'. :)
Dit is een beetje wat wij voor ogen hebben: http://www.andersreizen.nl/?/verslag/fr04n02.html" onclick="window.open(this.href);return false; en als het aan mij ligt, vertrekken we morgen al! :)

Eind augustus koppelen we een lang weekend aan de heuvelklim Teuven waar ik me voor in ga schrijven met de E30. http://www.limburgrally.nl/page12/page12.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeewolde = spyker!! :P

Marc R

Bericht door Marc R » 02 feb 2009, 14:48

Volgende week naar Serfaus,dan 2e week maart naar Sölden en vandezomer naar canada als t ffies meezit....maar ik ruil canada liever in voor Malediven...

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 02 feb 2009, 14:56

Jochem Vaartjes schreef:Ik heb de eerste vakantie al achter de rug nl. Weekje ski-en in Val Thorens. Verder ga ik in Feb nog een week ski-en in South Lake Tahoe en in maart nog een week in Aspen.

Van de zomer val ik een beetje buiten de boot wat vakanties met vrienden betreft. Ik ben denk ik nog de enige single. En ga niet met allen maar stelletjes op vakantie. Doei.
Dus ik zit er aan te denken 1,5 tot 2 maanden naar Australie te gaan. Maar een KLM around the world Ticket/reis lijkt me ook wel vet!
Jij werkt niet?
:lol: :wink:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 02 feb 2009, 14:59

Panamera schreef: Zeewolde = spyker!! :P
Ja, ben ik al eens geweest en wat ik nu telkens op RTL-Z zie, is er weinig veranderd. :bag:

Individual

Bericht door Individual » 02 feb 2009, 17:07

Tom schreef:
Individual schreef:Ik ga dit jaar weer 10 daagjes cultuur snuiven in lloret de mar.
Cultuur snuiven? Noemen we achter de 16 jarige sletjes aangaan tegenwoordig cultuur snuiven? :mrgreen:
16 jarige sletjes heb je gelukkig vrij weinig in lloret. Wat dat betreft kan ik je Renesse ten zeerste aanraden. Daar is die leeftijd wat beter vertegenwoordigd. In lloret moet je toch al snel denken aan dames van een jaar of 19. In allerlei soorten en maten, van bijzonder appetijtelijk tot ronduit vadsig.
Hendrik Kinderman schreef:13 juli 10 daagse vakantie met vrienden naar Lloret de Mar, ook met een busreis, die 150 euri extra voor een vliegreis kun je beter iets te zuipen halen :mrgreen:

@ Individual: wanneer gaan jullie?
Wij gaan ook 13 juli en blijven ook 10 dagen. Vorig jaar ook 10 dagen gedaan, bleek eigenlijk net iets te kort te zijn, helaas is het alternatief vaak 17 dagen en dat is me net weer iets te gek.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 02 feb 2009, 18:26

Jochem Vaartjes schreef:Ik heb de eerste vakantie al achter de rug nl. Weekje ski-en in Val Thorens. Verder ga ik in Feb nog een week ski-en in South Lake Tahoe en in maart nog een week in Aspen.

Hier nog een vrijgezel en nog wel een bekende van je ook :mrgreen:

Heb alleen niet de dagen en de knaken voor 2 vakantie's, die bergsportcursus/vakantie gaat geld kosten.

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 02 feb 2009, 23:48

GTRene schreef:dit jaar misschien met die goede vriendin van me naar Griekenland Rhodos ofzo? ben al veel op de Griekse eilanden geweest en perfect tot nu toe...(Kreta niet geweest maar hoef ik ook nog niet)

Ben een paar keer op Rhodos en Kos geweest en op Corfu en Zakhintos en nog een eilandje waar ik niet zo op kom.
Wij gaan ook naar Rhodos dit jaar, all inclusive....hele dag vreten, zuipen en mooie vrouwen kijken. :mrgreen:

Zijn al eens op Kreta geweest, in Chersonissos, in september en dat was heel goed te doen buiten de vakantietijd om. :wink:

Peter-Paul

Bericht door Peter-Paul » 02 feb 2009, 23:55

Opa schreef:
GTRene schreef:dit jaar misschien met die goede vriendin van me naar Griekenland Rhodos ofzo? ben al veel op de Griekse eilanden geweest en perfect tot nu toe...(Kreta niet geweest maar hoef ik ook nog niet)

Ben een paar keer op Rhodos en Kos geweest en op Corfu en Zakhintos en nog een eilandje waar ik niet zo op kom.
Wij gaan ook naar Rhodos dit jaar, all inclusive....hele dag vreten, zuipen en mooie vrouwen kijken. :mrgreen:

Zijn al eens op Kreta geweest, in Chersonissos, in september en dat was heel goed te doen buiten de vakantietijd om. :wink:
Natuurlijk de hele dag op Star-Beach, tussen alle Zweedse blonde schones :P

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 02 feb 2009, 23:57

En dan tussendoor effe bungee jumpen. 8)

Hunter

Bericht door Hunter » 03 feb 2009, 10:50

Dit jaar ga ik eens gek doen. Rondreis(je) Zwisterland met het vrouwtje en de eigen auto...
Nog nooit in Zwitserland geweest, dus ik laat mij verrassen. Geen idee wat ik er van kan verwachten.

Najaar dan nog ff een last minute naar Rhodos/Malta ofzoiets...

Jochem Vaartjes

Bericht door Jochem Vaartjes » 03 feb 2009, 12:31

partyondude schreef:Hier nog een vrijgezel en nog wel een bekende van je ook :mrgreen:

Heb alleen niet de dagen en de knaken voor 2 vakantie's, die bergsportcursus/vakantie gaat geld kosten.
Zonde, anders hadden we samen wat kunnen plannen!

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 03 feb 2009, 13:01

Dennis Cavallino schreef: In Juli/Augustus gaan we ruim 3 weken naar Corsica met de auto + tent en daar gaan we rondtrekken om heel het eiland te verkennen. Dit is een beetje wat wij voor ogen hebben: http://www.andersreizen.nl/?/verslag/fr04n02.html" onclick="window.open(this.href);return false; en als het aan mij ligt, vertrekken we morgen al! :)
Ziet er goed uit Dennis :shakeit:

RobS

Bericht door RobS » 03 feb 2009, 13:19

- Tijdens carnaval een lang weekend naar Rome
- Eind maart een vrijgezellenweekend in Praag
- Begin mei een paar dagen naar de Alpen om te fietsen
- Vwb de zomer nog geen plannen, hoogstwaarschijnlijk Spanje (vrouw is spaans..)
- In het najaar nog een lang weekendje Londen

Dutch

Bericht door Dutch » 03 feb 2009, 15:24

Net de meivakantie naar Noord-Italië geregeld. Met de DB Autozug naar Alessandria, dan een weekje op twee plaatsen in Piemonte, twee dagen Modena en dan nog vier dagen Mantua en Verona, in Verona weer terug met de autotrein.

Automotieve stops: Turijn (Lingotto, en daarnaast het circuit afpassen dat vroeger door Parco del Valentino liep), Modena (Ferrari, Lamborghini, Stanguellini, Panini), Mantova (Museo Tazio Nuvolari).

Kwesties van helaas: het Biscaretti in Turijn en het Alfa-museum in Arese zijn gesloten voor renovatie. En we vertrekken net te vroeg om de start van de Mille Miglia mee te maken. Bloody schoolvakanties... :evil:

In de zomer rustig aan doen, misschien nog anderhalve week voor nop naar Zuid-Engeland ofzo. Dan in september nog eens die kant op voor de Goodwood Revival Meeting.

Mark 320iS

Bericht door Mark 320iS » 03 feb 2009, 21:50

Dennis Cavallino schreef:Eind augustus koppelen we een lang weekend aan de heuvelklim Teuven waar ik me voor in ga schrijven met de E30. http://www.limburgrally.nl/page12/page12.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb je er wel eens eerder aan mee gedaan?

Afgelopen jaar heb ik getwijfeld om er ook aan mee te doen, maar ik vind het toch wel erg duur voor het aantal keer dat je kunt rijden, dan ga ik liever naar de Nordschleife. Daarnaast is het asfalt érg slecht. Ik rijd er op zondag regelmatig omhoog, omdat ik er vlakbij woon.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 03 feb 2009, 22:58

Jochem Vaartjes schreef:
partyondude schreef:Hier nog een vrijgezel en nog wel een bekende van je ook :mrgreen:

Zonde, anders hadden we samen wat kunnen plannen!
Je kan ook gewoon die bergsportcursus boeken hoor :mrgreen: Moet je wel fit zijn, dus ik ben alweer begonnen met 2 wekelijks hardlopen 8)

Erik dB

Bericht door Erik dB » 03 feb 2009, 23:29

Met een beetje geluk een vrijgezellenfeestje op Ibiza,
Weekje Portugal in juli (om bezoek bij familie-GF),

en dan later in het jaar óf 3 weken naar de Filipijnen (ik wil graag weer eens duiken) of met een leuke auto een week of 2 door (en eventueel naar) Italië crossen om lekker te rijden, eten, en drinken.

Als iemand goede redenen heeft om voor de Filipijnen of Italie te kiezen dan hoor ik dat graag :beer:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 04 feb 2009, 11:23

Zoals altijd nog niks zeker, maar wat in de planning ligt is:

- Sowieso 1x New York
- Iets waar het warm is!

We hadden eerst het plan om dit jaar misschien een echte roadtrip tussen Las Vegas, SF en LA te maken maar daar raak ik een beetje van af. Vorig jaar hebben we NY en Miami gecombineerd en dat was echt helemaal perfect. Ik zou dit jaar misschien richting Las Vegas (paar dagen) willen en vervolgens #willekeurig eiland willen bezoeken met echt witte stranden, blauwe zee en palmbomen. Zo'n foto uit de brochure zeg maar :mrgreen:

Jochem Vaartjes

Bericht door Jochem Vaartjes » 04 feb 2009, 12:40

partyondude schreef:Je kan ook gewoon die bergsportcursus boeken hoor :mrgreen: Moet je wel fit zijn, dus ik ben alweer begonnen met 2 wekelijks hardlopen 8)
Zulke vakanties is niet echt mijn ding. :) Ik ben meer van de warmte. En sneeuw zie ik al genoeg dit jaar!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 04 feb 2009, 13:01

Mark 320iS schreef:
Dennis Cavallino schreef:Eind augustus koppelen we een lang weekend aan de heuvelklim Teuven waar ik me voor in ga schrijven met de E30. http://www.limburgrally.nl/page12/page12.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb je er wel eens eerder aan mee gedaan?

Afgelopen jaar heb ik getwijfeld om er ook aan mee te doen, maar ik vind het toch wel erg duur voor het aantal keer dat je kunt rijden, dan ga ik liever naar de Nordschleife. Daarnaast is het asfalt érg slecht. Ik rijd er op zondag regelmatig omhoog, omdat ik er vlakbij woon.
Nee nog niet meegedaan, een aantal van hier wel. Ik heb trouwens geen idee wat 't kost, maar je bent er een dagje uit en je hebt een competitieelement (dat mis ik op de Ring). Wel even mijn onderstal op zacht zetten dus? :)

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 04 feb 2009, 16:19

Onderstel op kneiterzacht en je betaalt +/- €125 om 5-6 keer een dikke minuut te mogen rijden.
Maar verder is het wel het gaafste dat je op vier wielen kunt doen, volle pollen omhoog knallen met links en rechts bomen en publiek naast de 'baan' die je allebei graag wilt missen. ;)

Een beetje je ogen dichtknijpen en je fantasie gebruiken en het lijkt op dit. :mrgreen:

;)

Plaats reactie