Wij (vriendin Suzanne en ik, kleine moet maar even naar opa en oma) denken eraan om dit jaar naar New York te gaan. Mede door de enthousiaste verhalen hier en een klein beetje door het spelen van GTA4 (
En jullie?
Ik hoor hele andere dingen maar dat zal ook afhangen van je verwachtingen en de plannen. Kreta is dit jaar een mogelijkheid, een weekje zon zit zowieso in de planning voor de zomervakantie aan. Voor de zomervakantie zelf hebben we nog geen plannenTom schreef:Vorig jaar met een vriendin naar Kreta geweest maar dat was gelijk de laatste keer.
Ja wij zaten ook in het foute feestgedeelte tussen TMF publiek..maar ik vond het kansloos. We hadden ook een kut hotel (is het merendeel trouwens). Grieken vond ik ook niet gastvrij maar een stel chagrijnen. Ben zelf jong en vind op stap gaan leuk maar vond het daar gewoon een grote kansloze bedoeling...Niels schreef: Ik hoor hele andere dingen maar dat zal ook afhangen van je verwachtingen en de plannen. Kreta is dit jaar een mogelijkheid, een weekje zon zit zowieso in de planning voor de zomervakantie aan.
SV Cup racerNiels schreef: @Wouter: met wat voor motor ga je op Spa knallen?

Cultuur snuiven? Noemen we achter de 16 jarige sletjes aangaan tegenwoordig cultuur snuiven?Individual schreef:Ik ga dit jaar weer 10 daagjes cultuur snuiven in lloret de mar.
Ik ga naar de Isle of Man en jullie mogen mee. 8)Snipe schreef:DF-gerelateerd:
Zeker nieuwsgierigPeter Tunissen schreef:Ik ga naar de Isle of Man en jullie mogen mee. 8)Snipe schreef:DF-gerelateerd:
Nieuwsgierig? Mooi zo....
Topic komt waarschijnlijk deze maand nog wel online.
2/3 jaar terug geweest, voor het ook niet echt bijzonder nee. Daar toen ook tijdje met een Nederlands grietje gepraat die daar werkte.. die zei het ook al. Die vond het ook een nadeel dat je 1000 kroegen hebt, met in elke kroeg 20 man :banaan:Tom schreef:Vorig jaar met een vriendin naar Kreta geweest maar dat was gelijk de laatste keer. Kansloze bedoeling daar. Kut hotel ook. Grieken vind ik ook een kutvolk.
Dit jaar nog maar es kijken. Zonvakantie is altijd wel lekker, zon+mooi hotel+terras+wat op stap gaan. En denk dat ik de Z4 maar es meepak voor wat tochtjes over de grens. Ik zie wel, ben niet zo van het ver vooruit plannen...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], De fiscalist, Edwin de Haas, Eric Z, EvdP, Google [Bot], looney16v, RJK, Semrush [Bot] en 14 gasten