allen schreef:Tijd gaat hard. Nog ff en we zijn allemaal rijbewijsloze bejaarden in een tehuis...

allen schreef:Tijd gaat hard. Nog ff en we zijn allemaal rijbewijsloze bejaarden in een tehuis...
Ben er bij!Mike R32 schreef:Dit jaar maar weer een CBR 2009?
Haha, humor.cooldragon schreef:Happy b-day everyone!
Nooit geweten dat DF en ik op dezelfde dag jarig waren!:D:D:D
+1Peter Tunissen schreef:Gefeliciteerd allemaal!!!![]()
![]()
+1Erik K. schreef:+1Peter Tunissen schreef:Gefeliciteerd allemaal!!!![]()
![]()
![]()
Mtechnik schreef:Ben er bij!Mike R32 schreef:Dit jaar maar weer een CBR 2009?
Mike R32 schreef:Dit jaar maar weer een CBR 2009?
Sorry, bedoelde een parking-meetDexter schreef:Mike R32 schreef:Dit jaar maar weer een CBR 2009?
Geeft niks Mike....Mike R32 schreef:Sorry, bedoelde een parking-meetDexter schreef:Mike R32 schreef:Dit jaar maar weer een CBR 2009?
De dag dat je een Verso kocht was ook geen pretje neem ik aanRico schreef:Tja, in en in triest dat iemand die zich altijd hard heeft ingezet voor de DF gemeenschap keer op keer een schop onder de gordel krijgt omdat ie mod is. Opmerkingen als (machts)misbruik ed..door sommige members zijn echt compleet misplaatst.
Persoonlijk is deze dag gelijk het dieptepunt voor mij betreffende afgelopen 3 jaar DF.
Ben elke dag zeker een paar keer hier te vinden, ben echter de draad nu even helemaal kwijtRico schreef:Tja, in en in triest dat iemand die zich altijd hard heeft ingezet voor de DF gemeenschap keer op keer een schop onder de gordel krijgt omdat ie mod is. Opmerkingen als (machts)misbruik ed..door sommige members zijn echt compleet misplaatst.
Persoonlijk is deze dag gelijk het dieptepunt voor mij betreffende afgelopen 3 jaar DF.