allen schreef:En dat zegt uitgerekend diedie loopt te gillen om een Exige met 1.444.234 pk...
Komt dat jij nooit goed luisterd AllenRico schreef:allen schreef:En dat zegt uitgerekend diedie loopt te gillen om een Exige met 1.444.234 pk...
Lul wat je wilt René. Blijft allemaal erg geloofwaardig zo. Eeuwige zoektocht naar meer pk's terwijl je het niet eens durft of kunt benutten.GTRene schreef:De meesten hier waaronder ik zelfgebruiken misschien 3/4 ervan, en soms max attack op een recht stuk
![]()
Je moet niet alles verklappenallen schreef:Lul wat je wilt René. Blijft allemaal erg geloofwaardig zo. Eeuwige zoektocht naar meer pk's terwijl je het niet eens durft of kunt benutten.GTRene schreef:De meesten hier waaronder ik zelfgebruiken misschien 3/4 ervan, en soms max attack op een recht stuk
![]()
:morecoffee:
allen schreef:Lul wat je wilt René. Blijft allemaal erg geloofwaardig zo. Eeuwige zoektocht naar meer pk's terwijl je het niet eens durft of kunt benutten.GTRene schreef:De meesten hier waaronder ik zelfgebruiken misschien 3/4 ervan, en soms max attack op een recht stuk
![]()
GTRene schreef:Je moet niet alles verklappenallen schreef:Lul wat je wilt René. Blijft allemaal erg geloofwaardig zo. Eeuwige zoektocht naar meer pk's terwijl je het niet eens durft of kunt benutten.GTRene schreef:De meesten hier waaronder ik zelfgebruiken misschien 3/4 ervan, en soms max attack op een recht stuk
![]()
![]()
![]()
trouwens hoorde van SPA die dag dat jij zelfs al heb je weinig pk's de boel niet benutqua tijd om te rijden, pratjes in de spits vullen geen gaatjes
![]()
![]()
Haha, ja zelfkennis is hem niet vreemd.allen schreef:En dat zegt uitgerekend diedie loopt te gillen om een Exige met 1.444.234 pk...
Ja in de showroom van Kroymans Breukelen staat een gele. Ziet er goed uit zo'n gele.Martijn Koevoets schreef:Iemand nog een ZR1 gezien?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten