///M3 Supercharged GOES SWEDEN!!!!!! SOLD!!!!!!!!
-
Re: ///M3 Supercharged..PICS! DAY2 PICS!!!!!
Het dashboard komt op deze foto wel erg "Autostyle" over, is matzwart o.i.d. geen optie?

- Peric
JA! Goed idee!! Spuit carbon gewoon matzwart, staat veel beter... 

-
Een carbonlaminaat over kunstof zo te zien.Peric schreef:JA! Goed idee!! Spuit carbon gewoon matzwart, staat veel beter...
Matzwart spuiten? moet maar niet heh.. en je zult niets Autostyles of wat dan ook wat daar in de buurt van komt op dit ding aantreffen..int echt is het behoorlijk wat minder flashy dan nu.. komt door de flitser.
Fotos doen het weer, maar ik heb ze verwijderd bij photobucket.. dingen waren 3 mb per stuk.. dus dan ist niet zo gek dat je zo aan je limit zit.. ik zoek nog iets om fotos snel te resizen.. iemand iets?
we zijn al een heeeeeeel eind.. en morgen gaat ie dr op, boel kleine dingen moeten doen om ook maar iets ruimte te maken, zonder intercooler redelijk simpele install.. nu met die FMIC komt er iets meer bij kijken..
Morgen moet ongev 80% klaar komen.. SC erop met de brackets, inlaatbox moet nog wat aangepast worden, en dan de injectoren nog,meterspul nog aansluiten,en de buizen voor de ic.. was eerst onmogelijk... maar de ruimte is er nu.
Fotos doen het weer, maar ik heb ze verwijderd bij photobucket.. dingen waren 3 mb per stuk.. dus dan ist niet zo gek dat je zo aan je limit zit.. ik zoek nog iets om fotos snel te resizen.. iemand iets?
we zijn al een heeeeeeel eind.. en morgen gaat ie dr op, boel kleine dingen moeten doen om ook maar iets ruimte te maken, zonder intercooler redelijk simpele install.. nu met die FMIC komt er iets meer bij kijken..
Morgen moet ongev 80% klaar komen.. SC erop met de brackets, inlaatbox moet nog wat aangepast worden, en dan de injectoren nog,meterspul nog aansluiten,en de buizen voor de ic.. was eerst onmogelijk... maar de ruimte is er nu.
- InjectTheVenom
http://www.imageshack.us" onclick="window.open(this.href);return false;, daar heb je de optie om ze op een bepaald formaat te resizen.
-
- Auto: M3P, 130i
Paul, flocken geen optie? Is erg mooi, zeker als je andere interieurdelen(spiegels, stuurconsolekapjes, luchtroosters, etc) mee flocked.
Ook al aangedacht indo... maar kooi is vastgelast, dus wordt nog wat om het dash eruit te halen dan... en dat zijn geen klusjes voor mij.. dashboardjes eruit slopen misschien wel.. maarja het moet er ook nog in heh.... 

-
Be gentle Paul, be gentle. 8)
- GarreTT
Paul, download anders bij Microsoft even de Image Resizer. Dan kun je met een rechtermuisklik je foto's verkleinen, ook in de massa. Oude bestanden blijven bestaan en je verkleinde bestanden krijgen automatisch een nieuwe naam.
En mooi dat er toch meer ruimte voor de IC buizen blijkt te zijn dan je in 1e instantie dacht. Dat was tenslotte de grootste zorg.
En mooi dat er toch meer ruimte voor de IC buizen blijkt te zijn dan je in 1e instantie dacht. Dat was tenslotte de grootste zorg.
Thx Garre.. ik zal hem s zoeken..
Normaal is er echt ZEEEEEEEEEEEERO plaats met zon grote SC om de buizen kwijt te kunnen.. we hebben wat gehakt en gezaagd en potje voor de stuurbekrachtigingvloeistof verplaatst.. en hopsakee.. precies genoeg ruimte om 2x 2.5inch langs te prakken..
Ik zal even die image resizer zoeken..
Normaal is er echt ZEEEEEEEEEEEERO plaats met zon grote SC om de buizen kwijt te kunnen.. we hebben wat gehakt en gezaagd en potje voor de stuurbekrachtigingvloeistof verplaatst.. en hopsakee.. precies genoeg ruimte om 2x 2.5inch langs te prakken..
Ik zal even die image resizer zoeken..
- MartijnGizmo
Alleen voor XP: http://www.microsoft.com/windowsxp/Down ... rtoys.mspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou even klein snel updateje.. met meer pics dan woorden..
Radiateur even gepast... moet aan de bestuurderskant een 3 cm naar voren omdat de slang anders tegen de SC riem aankomt

stukje van de dynamobehuizing afgeflexed (plastic)

Riemetje

Tja een uur bezig om dit kutding op de brug te krijgen

Gisteravond even snel met mn maatje de FPR aangesloten

We zouden de drain tappen in het carter.. maar waar ze op internet nogal redelijk makkelijk over doen.. valt echt behoooooooorlijk tegen, je kunt nergens bij, en ik heb geen zin om het carter eronder vandaan te halen, want dat valt vies tegen bij een S50, boel werk..
Had ooit eens gelezen en gehoord van een kennis van me dat de olieretour ook via de pijlstok kan... dus hopsakee... pijlstok eruit en op naar mn werk om daar nog even snel wat inelkaar te flanzen..

Slangpilaar erop gelast.. zit normaal een heel klein gaatje in de pijlstok, daar 4 grote gaatjes van gemaakt.. en dit moet de job makkelijk kunne doen..
Morgen gaan we fullout, en zal daarna voor zon 80% klaar zijn..
alleen de meters na morgen nog , injectoren en metertjes brut.. + airbox nog weg brengen om iets aan te laten passen..
Radiateur even gepast... moet aan de bestuurderskant een 3 cm naar voren omdat de slang anders tegen de SC riem aankomt
stukje van de dynamobehuizing afgeflexed (plastic)
Riemetje
Tja een uur bezig om dit kutding op de brug te krijgen
Gisteravond even snel met mn maatje de FPR aangesloten
We zouden de drain tappen in het carter.. maar waar ze op internet nogal redelijk makkelijk over doen.. valt echt behoooooooorlijk tegen, je kunt nergens bij, en ik heb geen zin om het carter eronder vandaan te halen, want dat valt vies tegen bij een S50, boel werk..
Had ooit eens gelezen en gehoord van een kennis van me dat de olieretour ook via de pijlstok kan... dus hopsakee... pijlstok eruit en op naar mn werk om daar nog even snel wat inelkaar te flanzen..
Slangpilaar erop gelast.. zit normaal een heel klein gaatje in de pijlstok, daar 4 grote gaatjes van gemaakt.. en dit moet de job makkelijk kunne doen..
Morgen gaan we fullout, en zal daarna voor zon 80% klaar zijn..
alleen de meters na morgen nog , injectoren en metertjes brut.. + airbox nog weg brengen om iets aan te laten passen..
- MartijnGizmo
Re: ///M3 Supercharged..UPDATE PICS!!PICS!!!
Ik heb nu al medelijden met de Porsches die je hiermee gaat assrapen als ie klaar is! 

- Tom V
Ik nietMartijn Koevoets schreef:Ik heb nu al medelijden met de Porsches die je hiermee gaat assrapen als ie klaar is!

-
http://i15.photobucket.com/albums/a373/ ... Medium.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb je een stuk uit je wielkast wegggeslepen?
:
Heb je een stuk uit je wielkast wegggeslepen?

Ja indo... zal wel moeten, moet de buis van de luchtinlaat langs... is nu met het uitgehaalde stuk al kielekiele,binnenwerk van de koplamp zit behoorlijk in de weg daaro..
- Arthur
- Auto: Nr.51
Allemachtig, Paul.
Als dit af is moet ik echt eens een ritje scoren.
Bruut wordt dit...
Als dit af is moet ik echt eens een ritje scoren.
Bruut wordt dit...

- GTRene
scary shit man....je moet er wel wat voor doen, tis dus geen kit speciaal ontworpen voor deze auto...die zijn vaak plug and play.
trouwens die intercooler laag in de spoiler lijkt wel stoer 8)
man dat zal open straks...
Probeer je nog wel die tandriem binnenlangs te laten lopen? dan heb je minder kans ook dat ie eraf loopt, en tis anders vreemd dat die met de tandjes over een aandrukwiel loopt... maar kan het mis hebben.
Succes in elk geval
zal straks heel anders rijden 
trouwens die intercooler laag in de spoiler lijkt wel stoer 8)
man dat zal open straks...
Probeer je nog wel die tandriem binnenlangs te laten lopen? dan heb je minder kans ook dat ie eraf loopt, en tis anders vreemd dat die met de tandjes over een aandrukwiel loopt... maar kan het mis hebben.
Succes in elk geval

- Macboy
jezus hoe vaak haal jij je auto uit elkaar ? kun je niet beter alles ineens doen ?
@ Rene... enige toepassing dat de tandjes over de pullies lopen is bij een COG pully setup.. een COG pully is een getande pully ipv een vlakke Pully.. en die is alleen te gebruiken bij een HDspec/ Race spec Supercharger..
Vanavond nieuwe pics... het begint erop te lijken....
Vanavond nieuwe pics... het begint erop te lijken....
- GTRene
Kom je nog kijken op 1 maart Time Attack Zandvoort? heb je hem dan al klaar denk je?
succes in elk geval, erg benieuwd naar je eerste rij indruk met de SC
succes in elk geval, erg benieuwd naar je eerste rij indruk met de SC

- Niels v D
Gaaf Paul
Kun je op die radiateur niet net als Aram aluminium einden maken? Ziet er een stuk gaver uit dan dat zwarte plastic..
En een beetje opschieten met dat ding, Ik wil hem zien als ie af is
Laat hem dan even goed door Nauta op de foto zetten hé
En films natuurlijk 

Kun je op die radiateur niet net als Aram aluminium einden maken? Ziet er een stuk gaver uit dan dat zwarte plastic..
En een beetje opschieten met dat ding, Ik wil hem zien als ie af is

- frank de jonge
Die filmpies zullen wel weer gaan komen 
Zijn we wel goed in he Paul :twisted:

Zijn we wel goed in he Paul :twisted:
Nou weer even een dagje bezig geweest en heeeeeeeeeeeeeeeeel ver gekomen. morgen alle vloeistoffen weer bijvullen en dan even de Supercharger laten draaien 
Aangepaste Airbox was terug van de alu lasser, + proefopstelling voor de BOV (die zit goed!) en de inlaatbuis (die moet anders)

Linkerkant meteen maar even in el Ferrarikleur gespoten,staat weer wat frisser allemaal

Stuurbekrachtigingsreservoir moest verplaatst worden naar de andere kant, anders kan ik mn intercoolerbuizen nergens kwijt... dus hopsakee naar de andere kant ermee..

Radiateursteun moest 1.5cm naar voren komen, anders kwam een radiateurslang tegen de riem, dus steuntje losboren,nieuwe gaten boren en hopsakee..

SBKreservoir aangesloten en het nieuwe steuntje op de plek..

Radiateur er weer voor... loopt mooi iets scheef zodat de SCriem vrij is..

Voor de puzzelaars onder ons....

Brilletje er weer voor

Bumper nog even testfitten.

Intercooler weer even passen.

Grillehouder passen.

Steuntjes maken, want het kreng moet ook vast...

Intercooler op zijn plek.. (lijkt alsof ie op de grond staat ,maar is optisch bedrog, hangt knap in de lucht
)

Bumper ervoor...

LEKKER LEKKER LEKKER!!

Meteen maar even doorhalen,en meteen door met de intercoolerbuizen op maat maken/passen/knoeien/tapen/draaien

Voila... buis nummer uno voor 95% fertig

verloopje van 3" naar 2.5" (Homemade
)

Aangepaste Airbox was terug van de alu lasser, + proefopstelling voor de BOV (die zit goed!) en de inlaatbuis (die moet anders)
Linkerkant meteen maar even in el Ferrarikleur gespoten,staat weer wat frisser allemaal
Stuurbekrachtigingsreservoir moest verplaatst worden naar de andere kant, anders kan ik mn intercoolerbuizen nergens kwijt... dus hopsakee naar de andere kant ermee..
Radiateursteun moest 1.5cm naar voren komen, anders kwam een radiateurslang tegen de riem, dus steuntje losboren,nieuwe gaten boren en hopsakee..
SBKreservoir aangesloten en het nieuwe steuntje op de plek..
Radiateur er weer voor... loopt mooi iets scheef zodat de SCriem vrij is..
Voor de puzzelaars onder ons....
Brilletje er weer voor
Bumper nog even testfitten.
Intercooler weer even passen.
Grillehouder passen.
Steuntjes maken, want het kreng moet ook vast...
Intercooler op zijn plek.. (lijkt alsof ie op de grond staat ,maar is optisch bedrog, hangt knap in de lucht

Bumper ervoor...
LEKKER LEKKER LEKKER!!
Meteen maar even doorhalen,en meteen door met de intercoolerbuizen op maat maken/passen/knoeien/tapen/draaien
Voila... buis nummer uno voor 95% fertig
verloopje van 3" naar 2.5" (Homemade

Laatst gewijzigd door Paul op 07 feb 2009, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.