Perez heeft (zoals van hem verwacht mag worden) geemotioneerd zijn land verdedigd. Er is ook geen sprake van een ruzie tussen Erdogan en Perez. Erdogan heeft in zijn persconferentie aangegeven dat het niks met Israel of Perez te maken heeft maar puur de moderator.Metchu schreef:Hoe denk je dat het er in de EU toe gaat? Moet je eens kijken in de vergaderzaal van de EU in Brussel, daarboven zijn plus minus 20 kantoortjes puur voor vertalers... Niemand die zich in het compleet engels uitdrukt!Casper schreef:En wat ik zie, is een Perez die om zijn volk geeft en dat verdedigt, en een Erdogan die punten probeert te scoren bij zijn moslimmaatjes. Terecht dat dat wordt afgekapt op een nette manier...
Toch een grof schandaal dat die Erdogan niet eens Engels spreekt?
Het is niet op een nette manier afgekaptMeneer Perez heeft zijn stem zitten verheffen, nee dat blijkt van kunde..
Verbijsterend !!
-
Re: Verbijsterend !!
- Downforce Hans
Perez heeft inderdaad geëmotioneerd zijn land verdedigd, maar ondanks dat verliest Israël aardig de steun bij diverse landen.Mark schreef:Perez heeft (zoals van hem verwacht mag worden) geemotioneerd zijn land verdedigd. Er is ook geen sprake van een ruzie tussen Erdogan en Perez. Erdogan heeft in zijn persconferentie aangegeven dat het niks met Israel of Perez te maken heeft maar puur de moderator.Metchu schreef:Hoe denk je dat het er in de EU toe gaat? Moet je eens kijken in de vergaderzaal van de EU in Brussel, daarboven zijn plus minus 20 kantoortjes puur voor vertalers... Niemand die zich in het compleet engels uitdrukt!Casper schreef:En wat ik zie, is een Perez die om zijn volk geeft en dat verdedigt, en een Erdogan die punten probeert te scoren bij zijn moslimmaatjes. Terecht dat dat wordt afgekapt op een nette manier...
Toch een grof schandaal dat die Erdogan niet eens Engels spreekt?
Het is niet op een nette manier afgekaptMeneer Perez heeft zijn stem zitten verheffen, nee dat blijkt van kunde..
Kan ook bijna niet anders wanneer je in zo`n druk bevolkt gebied met witte fosfor gaat lopen smijten en alles afschermt zodat je daar zonder toezicht de boel kan afbreken.
Door roeien en ruiten is het daar blijkbaar gegaan zeker als ik naar het verschil in doden gaat kijken,3 Israëlisch en 1500 Palestijnen.
De hamas zijn ook geen lieverdjes natuurlijk maar dit keer vond ik de reactie een beetje "overdone" op zijn zachtst gezegd.
Grtz,Hanz06

- frankv
het duurde even voor ik het moment te pakken had, maar als je vanaf 1u00m kijkt zie je het, op 1u04m vertrekt erdoganAr schreef:Wat opvalt is de toon van Peres en hoe hij zich tot Erdogan richt. De toegekende spreektijd van Erdogan is de helft van Peres. "We moeten dineren"Hoe kun je in hemelsnaam een discussie afkappen over oorlog / mensen die daaraan doodgaan, om te gaan eten !!![]()
Ik ben van mening dat hij juist gereageerd heeft. Peres heeft later telefonisch zijn excuses aangeboden.
afgezien van de inhoud die ik niet heb gevolgd is dit wel het platform Davos, als je elkaar hier al niet uit laat spreken, waar dan wel? ik geef erdogan groot gelijk dat hij opstapt als hij zo behandeld wordt
frank
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Een moderator die er een potje van maakt....................................heren wees gewaarschuwd 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ja inderdaad net na 1uur 00, Peres is een zeikerd:frankv schreef:het duurde even voor ik het moment te pakken had, maar als je vanaf 1u00m kijkt zie je het, op 1u04m vertrekt erdoganAr schreef:Wat opvalt is de toon van Peres en hoe hij zich tot Erdogan richt. De toegekende spreektijd van Erdogan is de helft van Peres. "We moeten dineren"Hoe kun je in hemelsnaam een discussie afkappen over oorlog / mensen die daaraan doodgaan, om te gaan eten !!![]()
Ik ben van mening dat hij juist gereageerd heeft. Peres heeft later telefonisch zijn excuses aangeboden.
afgezien van de inhoud die ik niet heb gevolgd is dit wel het platform Davos, als je elkaar hier al niet uit laat spreken, waar dan wel? ik geef erdogan groot gelijk dat hij opstapt als hij zo behandeld wordt
frank
"Our aim iz PISS, not war!Our victory is piss. And when we have a sjoise we want piss."