Heb ergens bedragen voorbij zien komen van 2500 a 3000 euro. Vind ik aardig prijzigRuben schreef:Hoe prijzig? Vind dit wel heel vet op de mini staan. :playcar:Tim Schuurman schreef:Erg gaaf, wel prijzig!

Heb ergens bedragen voorbij zien komen van 2500 a 3000 euro. Vind ik aardig prijzigRuben schreef:Hoe prijzig? Vind dit wel heel vet op de mini staan. :playcar:Tim Schuurman schreef:Erg gaaf, wel prijzig!
Harrie schreef:Ik ben reuze benieuwd. Super karretje. Kun je eens een testje doen 100-160 en/of 100-200? En zoals je zelf al zegt... FOTOS
atomchris schreef:Harrie schreef:Ik ben reuze benieuwd. Super karretje. Kun je eens een testje doen 100-160 en/of 100-200? En zoals je zelf al zegt... FOTOS
Hoe moet ik zo een testje doen?????met een klokkie erbij?????
Als de kenner dat zegt,vinnik dat een mooi compliment!Mark Nauta schreef:Oeh!!!! Die foto belooft veel goeds Chris. Ben erg benieuwd! Fotogeniek ding zo met die streep volgens mij.
8)Martijn Koevoets schreef:Lijkt inderdaad lekker te smoelen zo!
Waarom zou dit raar klinken? Is toch ook een enorm vette bak man !atomchris schreef:Ik ben er ook zo ongelofelijk blij mee,hoe vreemd het mischien ook klinkt maar dit is mijn droom auto......
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Thomas H en 25 gasten