130i
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
130i wordt heel slecht verkocht, zie ook een ander draadje
Deze dus;
Andre schrijft;
2006
Geplaatst: Do Sep 21, 2006 22:13 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Habe gestern auf einer Tagung gesagt bekommen, das definitiv kein M Aggregat im 1er geben wird und der 135i nur ein Gedanke ist, der mit hoher Wahrscheinlichkeit wieder verworfen wird...
Grund dafür sind die relativ geringen Absatzzahlen des 130i.
Deze dus;
Andre schrijft;
2006
Geplaatst: Do Sep 21, 2006 22:13 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Habe gestern auf einer Tagung gesagt bekommen, das definitiv kein M Aggregat im 1er geben wird und der 135i nur ein Gedanke ist, der mit hoher Wahrscheinlichkeit wieder verworfen wird...
Grund dafür sind die relativ geringen Absatzzahlen des 130i.
-
- Michel P
Is geen vergelijk natuurlijk, 130i met je vergelijken met een R32. Maar begrijp je keuze. Zie BMI testje.Tristan schreef:Klopt, maar met een GTI met leuke tweeks heb ik 280pk en hou geld in mijn zak, dus dan is mijn keuze snel gemaakt.Arthur schreef:Die heeft wel de specs die jou aanstaan denk ik, Tristan.
Michel
-
Rico v Velzen schreef:En Romo natuurlijk word de 130i slecht verkocht, dat geld ook voor een Subaru WRX sti, een Lancer EVO, een alfa GTA, een Audi A3 3.2 V6 een Golf R32, moet ik nog even doorgaan
Jer vergeet alleen dat BMW zich tot doel stelt op ieder model winst te maken. Daar doen ze geen consessies aan.
- RVV
- Dennis Cavallino
Leuk filmpje, jammer dat de topictitel zich beperkt tot 130i.
Het bevestigt een beetje wat ik van mensen heb gehoord die in de Integra R en 147 GTA op het circuit hebben gereden en dat beide de beste FWD's noemen van de afgelopen paar jaar. Ben benieuwd hoe een CTR hier nog tegen zou presteren (die moet de GTA toch aankunnen zou ik denken, maar die is toch langzamer dan de ITR?) Dat had ik graag willen zien.
Opvallend dat de Subaru zover achter blijft, die had ik sneller verwacht (ook al zijn die krengen op circuit niet zo rap). Die Audi en Golf had ik gebruikt om de baan mee schoon te vegen, opzouten met die meuk. GTI had hiertussen gemoeten.
Zelf D-F filmpje maken dan maar?
Het bevestigt een beetje wat ik van mensen heb gehoord die in de Integra R en 147 GTA op het circuit hebben gereden en dat beide de beste FWD's noemen van de afgelopen paar jaar. Ben benieuwd hoe een CTR hier nog tegen zou presteren (die moet de GTA toch aankunnen zou ik denken, maar die is toch langzamer dan de ITR?) Dat had ik graag willen zien.
Opvallend dat de Subaru zover achter blijft, die had ik sneller verwacht (ook al zijn die krengen op circuit niet zo rap). Die Audi en Golf had ik gebruikt om de baan mee schoon te vegen, opzouten met die meuk. GTI had hiertussen gemoeten.
Zelf D-F filmpje maken dan maar?

- Jeroen Watermulder
Eh, Dennis, die Subaru reed alleen mee als camera auto om e.e.a. goed in beeld te brengen. Als die had gewild, dat ie het hele veld op een halve ronde gereden. Zeker omdat dit ook nog eens de S204 is. Je ziet ook dat ie overal in het veld te vinden is en absoluut niet vol rijdt.Dennis Cavallino schreef:Opvallend dat de Subaru zover achter blijft, die had ik sneller verwacht (ook al zijn die krengen op circuit niet zo rap).
Je moet echt wat aan je Japans gaan doen.