Daar staat precies per munt hoe hoog ze staat, de grafiek van allerlij perioden is te zien en er zit ook nog een omrekending bij voor het geval je dat zelf niet kan...

Niet alleen t.o.v. de pond, ook de euro en andere valuta. Dat is het "Obama-effect": nieuwe president, nieuwe kansen op een betere economie en daar lopen traders alvast op vooruitHans GP schreef:Wat opvalt dat de dollar zo sterk stijgt tov de pond..alsof het daar zo goed gaat..
LOL je bedoelt het the other way around.... 1 euro is op dit moment .95 pond.Stéphane schreef:Ik zit net even remblokken te bestellen, blijkt dat de koers van de £/€ nu 0,98 is! Euro is meer waard dan de pond! Damned...
Ja, dat zeg ikChristoph schreef:LOL je bedoelt het the other way around.... 1 euro is op dit moment .95 pond.
Nice!Stéphane schreef:Ja, dat zeg ikChristoph schreef:LOL je bedoelt het the other way around.... 1 euro is op dit moment .95 pond.Hoe dan ook: ik heb net een complete set Pagid RS42 voor/achter besteld en een Bilstein onderstel voor mijn Elise
JaJoy Jolliffe schreef:Hoppa ! Mooi spul Stéphane, toch maar wel een ander onderstel.
OK. Nou ja, dat is jammer maar maakt niet zo heel veel uit. Afgelopen 2 dagen voornamelijk ziek in bed gelegen dus dan is dit nog wel prima. Ik had alleen liever gehad dat het een jaar geleden was geweest, dan had ik er met mijn Elise ook nog voordeel van gehadHans GP schreef:Nice Stephane 8) Maarre.. de pond is iets duurder geworden.. ik heb gisterochtend de Lotus betaald en nu staat die iets hoger.. dus was net op tijd..
Kevin20v schreef:Moet een 2,5" uitlaat hebben voor m'n 20vt cabrio, heb ik zojuist even gekeken bij Jetex.co.uk kan ik een volledige roestvrij stalen uitlaatsysteem voor mijn type cabrio kopen inclusief verzending naar nederland voor 373 euro :drinking: (als ik die afgelopen zomer daar besteld had had ie 483 euro gekost).
Geweldig die lage pond!
Kevin20v schreef:Diezelfde uitlaat kost vandaag nog maar 367 euro
Gebruikers op dit forum: frank de jonge en 5 gasten