Verzwaarde gasveren kofferklep?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
InjectTheVenom

Verzwaarde gasveren kofferklep?

Bericht door InjectTheVenom » 27 jan 2009, 19:38

Waar kan ik verzwaarde gasveren bestellen om een gespoilerde kofferklep weer even fatsoenlijk omhoog te laten gaan als een niet gespoilerde? Ik heb het idee dat de standaard gasveren die er nu op zitten een beetje moe zijn :|

GTRene

Re: Verzwaarde gasveren kofferklep?

Bericht door GTRene » 27 jan 2009, 19:44

InjectTheVenom schreef:Waar kan ik verzwaarde gasveren bestellen om een gespoilerde kofferklep weer even fatsoenlijk omhoog te laten gaan als een niet gespoilerde? Ik heb het idee dat de standaard gasveren die er nu op zitten een beetje moe zijn :|
Je kan ze opnieuw opvullen in de druk die jij wil...
bv in Goor zit zo'n bedrijf, Boensma heet die geloof ik...ben der al een paar keer geweest in men carlife, top :mrgreen:

yep http://www.boensma.nl/gasveren.html" onclick="window.open(this.href);return false;

en hier hun link naar gasveren op druk zetten en bijvullen...gaat heel mooi :mrgreen:

http://www.boensma-gasveren.nl/producten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gasdrukveren maken het optillen van zware kleppen en vensters, of het verstellen ervan, makkelijker. Omdat de druk in de gasveer voor ieder product anders is kunnen wij deze zelf (bij)vullen. Dankzij onze grote voorraad kunnen wij u de gasveren snel leveren.
Daarbij leuk shoppen als je zelf wat wil maken, zo heb ik al een keer iets gemaakt waar ik een gasveer op wilde plaatsten, vele soorten en maten verkrijgbaar met allerlij soorten beugels of klemmen...wat jij wil :beer:

InjectTheVenom

Re: Verzwaarde gasveren kofferklep?

Bericht door InjectTheVenom » 27 jan 2009, 21:01

Thanks Rene, lijkt me een mooi bedrijf :thumbup: Morgen meteen even een belletje plegen!

Plaats reactie