Wel een dikke bak hoor, zou gerust zo'n verjaardagskado willen :playcar:
Ik ben er bang voor, je moet je studentenpas laten zien...Neluhz schreef:Ik heb me net ingeschreven voor volgend jaar HTS, zou ik dan ook mogen meedoen Youp?
Ik denk eerder een duidelijke evolutie op E39 M en E39 M5 velgenKevin20v schreef:Audi wielen op een bmw???![]()
-foto knip-
-foto knip-
Wel een dikke bak hoor, zou gerust zo'n verjaardagskado willen :playcar:
Ik heb even precies geïnventariseerd wat er allemaal gebeuren moet...Youp schreef:Ik heb wat om naar toe te leven.... 28 februari HTS-Autotechniek circuitdag! 2 uur race-training door een instructeur en daarna 2x 40 minuten de baan op voor €150 !
Dat wordt nog haasten om mijn auto af te krijgen!Een beurtje, DS2500 rondom, nieuwe Exalto PE2's en uitlijnen moet zeker gebeuren!
Nu er nog voor zorgen dat mijn uitlaat niet boven de 96dB komt rijdend.... Hmm, deze maand de HJS er onder en dan vingertjes kruisen.... Of toch nog maar een cheape universele demper ergens er tussen hangen met een paar klemmetjes....?
De link http://www.han-automotive-event.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
+1Youp schreef:De gemiddelde knutselaar hier is dan ook geen student en heeft een wat duurdere auto als een Saxo...
Iets met spijker en kop enzo.... 8)Tom Westendorp schreef:Ik ken het Youp! Wat hier voor velen een peuleschilletje is doet mij als student al snel bijzonder zeer in mijn portemonnee. Maarja beetje vlot doorstuderen en dan komt dat vanzelf, en kijken we later op deze tijd terug als de mooiste van ons leven.................. achteraf
Hoe doet die dat dan? Uitlaat er onderuit?stefan740 schreef:Je kan ook de GTRene manier om de uitlaat stiller te maken toepassen
Was het maar zo.Youp schreef:Hoe doet die dat dan? Uitlaat er onderuit?stefan740 schreef:Je kan ook de GTRene manier om de uitlaat stiller te maken toepassenDan is de uitlaat inderdaad lekker stil.... Alleen de auto niet!
Dat is voor studenten van de HTS Autotechniek in Arnhem. De circuitdag wordt 21 februari gehouden op Assen.Marco R. schreef:Grote kans idd dat het roesten komt door aan zee rijden..
Wel goed en productief werk verricht! Keep up the good works.
Even terzijde, ik las iets over Arnhem circuitdag? Nou heb ik niet helemaal netjes gelezen alles, maar waar wordt die gehouden? Ben wel benieuwd (als toeschouwer)..
Niet er in he.... Er onder, aan de buitenkant dus...Erik Stoffelsen schreef:roesten in kofferbak doen alle 106'jes en saxo's... vroeg of laat roest 't er.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten