Vrouw verkrachten is normaal (aldus Moslim priester)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu

Re: Vrouw verkrachten is normaal (aldus Moslim priester)

Bericht door Metchu » 26 jan 2009, 22:41

Wat stoort jou aan dat artikel Michel? Kan je me dat uitleggen? Dan kan ik begrijpen waar de PvdA wakker in moet worden zeg maar...
Metchu schreef:
Niels schreef:
Eigenlijk wil ik me niet meer mengen in dit soort draadjes

+1 !

dus dat doe ik ook niet...
(dammit, doe ik het toch)

GTRene

Bericht door GTRene » 26 jan 2009, 22:45

zo, ik heb de link ook op hyves verstuurd, das iets wat ik denk maar niet zo uitgebreid zin heb om te vertellen en niet zo duidelijk kan :bag: wake up call :roflol:

Metchu

Bericht door Metchu » 26 jan 2009, 22:54

hugo schreef: Ook zat Islamitische collega's die overigens vinden dat Nederland erg verkeerd bezig is.
Ik ben het met je eens dat er verkeerde stappen worden genomen in de samenleving. Maar in de zin van de polarisatie die optreedt. Er treedt een werking op waarbij iedereen over 1 kam geschoren wordt en groepen tegen elkaar gezet worden, bewust of onbewust. Dat is waar ik bang voor ben, een samenleving die op ontploffen staat door polarisatie, niet voor iets anders... Al het andere is onzin... al die wake up calls gaat nergens over. Sterker nog... De tekst WAKE UP wordt altijd gebruikt door de KKK het is een loze term die nergens naar refereert! WAKE UP AMERICA zeggen ze dan onder hun puntmutsjes vandaan, dat ik deze vergelijking maak doet pijn bij mij en ik word er depressief van. Ik word ook triest van telkens maar weer berichten te zien van een of andere zogenaamde imam die weer eens een uitspraak gedaan heeft. Ik ken al die mensen niet en die zeggen mij niets. Ik kan je geen percentages geven, maar ik weet zeker dat een overgrote meerderheid van de moslims in Nederland het ook niets zegt... Dan zeg ik, WAKE UP Nederland... laat je geen xenofobie aanpraten! Laten we iets doen aan de polarisatie die gecreëerd wordt door de minderheden en effect heeft op heel Nederland!

GTRene

Bericht door GTRene » 26 jan 2009, 23:05

wake up Metchu/Metin :wink:

dit is geen polarisatie...dat maak jij en of anderen er misschien van :wink:

het gaat natuurlijk om wat gezegd wordt in die toespraak...en het gaat natuurlijk om de " foute" en dat jij een goede turk bent weten we allang :mrgreen: probleem is het oude geloof...en hoe je er mee omgaat...het gaat dus om de minder goed willenden en misbruik makenden van zogenaamde discriminatie en of heiligschennis wetten oid? je wordt daar ziek van, wat vroeger is gebeurt is niet meer van belang, wat je nu moet doen wel...en dat is wederzijds respect en alle geloven eruit gooien of in elk geval nergens van invloed kunnen zijn, geloof doe je zelf maar bij je eigen, maar dwing je niemand op! of zadel je niemand mee op, geloof is iets van jezelf, misschien iets moois...maar hou dat zo en maak mensen of je eigen geloof niet bang om eruit te stappen enz enz...
Maar jij snapt dat wel :hosanna:

slaap zacht, morgen vroeg eruit ik (yoda) :mrgreen: :goodnight:
Laatst gewijzigd door GTRene op 26 jan 2009, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Shakes

Bericht door Shakes » 26 jan 2009, 23:08

Dit soort draadjes zijn zo 2002

Maar vast vermakelijk voor de kijkbuiskinderen!

RVV

Bericht door RVV » 26 jan 2009, 23:12

Waar gaat dit over :blabla: :please: :stom:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 jan 2009, 23:18

Rico schreef:Waar gaat dit over :blabla: :please: :stom:
Toyota Verso verhalen Rico :roflol:

Shakes

Bericht door Shakes » 26 jan 2009, 23:18

Nergens over

Net als 80% op het forum

GTRene

Bericht door GTRene » 26 jan 2009, 23:24

Nandor schreef:Nergens over

Net als 80% op het forum
met jou bijdrages en die van Rico meegeteld...ja dat zou kunnen kloppen :bag: :lol: :wink:

RVV

Bericht door RVV » 26 jan 2009, 23:25

Rene voordat je een grote bek tegen Nandor opzet zou ik eerst maar eens weer wat aan de gewichten gaan trekken op de sportschool :mrgreen:

Shakes

Bericht door Shakes » 26 jan 2009, 23:25

Ik draag steeds minder bij hoor

:mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 jan 2009, 23:29

Rico schreef:Rene voordat je een grote bek tegen Nandor opzet zou ik eerst maar eens weer wat aan de gewichten gaan trekken op de sportschool :mrgreen:
Ik las dat Nandor over 2 jaar stopt...en dan onderuit zakt en rond gaat worden en dan rol ik hem zo het circuit rond...nu houd ik me natuurlijk nog ff in :lol:
Tegen jou durf ik nu wel Rico...denk dat ik jou er nog wel uit loop...en ook uit rij nu je de M3 CS niet meer hebt... :lol: :wink:

Elmar

Bericht door Elmar » 26 jan 2009, 23:29

Metchu schreef:Wat stoort jou aan dat artikel Michel? Kan je me dat uitleggen? Dan kan ik begrijpen waar de PvdA wakker in moet worden zeg maar...
Metchu schreef:
Niels schreef:
Eigenlijk wil ik me niet meer mengen in dit soort draadjes

+1 !

dus dat doe ik ook niet...
(dammit, doe ik het toch)
Ik ook niet Metin.

Heb ik echter wel 1 vraag. Waarom moet ik mij als Nederlander trots voelen met de beëdiging van Aboutaleb?

Shakes

Bericht door Shakes » 26 jan 2009, 23:30

In Rotterdam grijpt men alles aan om trots te zijn.

Snap ik ergens wel.

N.

:sealed:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 jan 2009, 23:32

Waarom moet ik me nog trots voelen als Nederlander Elmar :bag:

Elmar

Bericht door Elmar » 26 jan 2009, 23:34

Niels, als je dat zelf niet kan beantwoorden, is een emigratie misschien te overwegen.

GTRene

Bericht door GTRene » 26 jan 2009, 23:44

Elmar schreef:Niels, als je dat zelf niet kan beantwoorden, is een emigratie misschien te overwegen.
we gaan naar Zandvoort al aan de zee, we nemen auto's en helmen mee :df:

trots om Nederlander te zijn, ja nog steeds wel, maar ben niet trots op de regering en pappen en nathouden beleid of angst en of oneerlijkheid..en dan kun je wel zeggen maar daar heb je voor gekozen? bull die lui kies ik niet en als er ergens op gekozen wordt komen ze niet in de regering :mrgreen: tis echt...tja maargoed, slecht hebben we het niet maar daar gaat het hier niet om, het kan anders...beter...Jongens waar is die Obama, time to change :clap:

Metchu

Bericht door Metchu » 26 jan 2009, 23:44

Elmar schreef: Heb ik echter wel 1 vraag. Waarom moet ik mij als Nederlander trots voelen met de beëdiging van Aboutaleb?
Wie ben ik om die vraag te beantwoorden? Mij gaat het niet om trots zijn op aboutaleb, maar dingen zien in mogelijkheden dan in onmogelijkheden. Op het moment dat je je trots kan voelen als burger op iemand die van ver komt (letterlijk en figuurlijk), dan overstijg je in je nationalisme. Ik begrijp dat je een bepaalde trots kan hebben als ras, maar het gaat hier om Nederlanderschap. En het gaat er meer om, dat je trots kan zijn op aboutaleb als Nederlander... ondanks zijn twee paspoorten (wat ik vind moet kunnen, ik ben immers een Turkse Nederlander... klaar uit), ondanks zijn visie op het leven in z'n priveleven (moslim) of ondanks zijn roots (marokkaans). Het gaat om zijn huidige plaats in de samenleving en als je mij vraagt, ben je trots op aboutaleb? Ja dat ben ik wel, in deze steeds meer polariserende snelle samenleving geeft hij de mens toch weer hoop... vooral de hopelozen (straattuig, om het maar even zo te noemen) kan dat misschien tot inzien brengen van mogelijkheden, in plaats van onmogelijkheden... want daar draait het immers om! Maar laten we het woordje trots vooral niet teveel gebruiken (en misbruiken door een vage tonte euh tante), anders raakt het teveel van z'n glans kwijt...

Elmar

Bericht door Elmar » 26 jan 2009, 23:51

Metchu schreef:dan overstijg je in je nationalisme
Dit is toch niet wat Wouter Bos wil? :?

Metchu

Bericht door Metchu » 26 jan 2009, 23:54

in grote lijnen wel... Hij wil dat iedereen Nederlander kan zijn... Maar met een merkje, dat dat de normaalste zaak van de wereld is. Trots zijn als Turkse Nederlander of als Marokkaanse Nederlander of als Nederlander... Dus in algemene zin het Nederlanderschap... Dus als jij overstijgt in je nationalisme, ben je trots op je Nederlanderschap... Dat ben ik ook! en jij ook ongetwijfeld! Dat is hoe IK het zie he...

in Amerika zijn het toch ook Afro-americans of Latin-americans... Daar hoor je niemand over.. En trots zijn op obama als amerikaanse president Dat idee zeg maar :)

Elmar

Bericht door Elmar » 26 jan 2009, 23:57

Ik zou me wel trots Nederlander voelen als bv Ruud Lubbers burgemeester van Izmir wordt.

En USA heeft een iets andere geschiedenis, er zijn nog maar een paar echte natives.

RVV

Bericht door RVV » 26 jan 2009, 23:58

Metin, het verschil is dat het hier door je strot word gedrukt... niet een kwestie van willen, maar een kwestie van moeten... daar zit het pijnpuntje.

Metchu

Bericht door Metchu » 27 jan 2009, 00:02

Tjah, dat is van beide kanten... En daarom zeg ik dat ik niet blij ben met de huidige lijn... het creëert polarisatie, dat heb ik een paar posts eerder ook al gezegd

Elmar schreef:Ik zou me wel trots Nederlander voelen als bv Ruud Lubbers burgemeester van Izmir wordt.

En ik zou trots zijn als Turk dat dat gewoon mogelijk is in Turkije. Dat zegt meer over de bevolking en het land... May the best man take place, ook al is hij pimpelpaarse met een penis van 3 meter... interesseert me niet!

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 27 jan 2009, 00:10

Metchu schreef:Tjah, dat is van beide kanten... En daarom zeg ik dat ik niet blij ben met de huidige lijn... het creëert polarisatie, dat heb ik een paar posts eerder ook al gezegd

Elmar schreef:Ik zou me wel trots Nederlander voelen als bv Ruud Lubbers burgemeester van Izmir wordt.

En ik zou trots zijn als Turk dat dat gewoon mogelijk is in Turkije. Dat zegt meer over de bevolking en het land... May the best man take place, ook al is hij pimpelpaarse met een penis van 3 meter... interesseert me niet!
Ik begrijp hieruit dat jij jezelf nu kandidaat stelt :sealed: :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 27 jan 2009, 00:11

Aangezien ik niet pimpelpaars ben..... :mrgreen: :mrgreen:

Plaats reactie