staat ook een leuke technish deel in over hoe de 340R nog lichter te maken

welke is nu van Hans

Veel info...alleen de carbon spatborden nog niet te koop gezien

apart he, ja ik probeerde ook al die foto's te dieplinken...helaas...dan zul je ze eerst op je eigen pc moeten zetten, maar wel erg apartSteV6 schreef:wat gaaf
![]()
Stephan
edit: foto's zijn niet te deeplinken.
Alsjeblieft RudolfRudolfNW schreef: Mooi hoe tiff een 360 maakt in de lotus bij 1:43
Deur?Mark Nauta schreef:In 2003 onderweg van de Moesel naar de Norschleife (mijn eerste keer Ring toen), kwam ik deze tegen.
Hier zie je mooi die plexiglas delen in de deur.
Ja, heb het toch maar zo genoemd. Ik had ook kunnen zeggen 'op de plek waar in een normale auto de deur zou hebben gezeten', maar dat vond ik zo'n lange zin wordenTom944 schreef:Deur?Mark Nauta schreef:In 2003 onderweg van de Moesel naar de Norschleife (mijn eerste keer Ring toen), kwam ik deze tegen.
Hier zie je mooi die plexiglas delen in de deur.
Toch jammer dat je hem nu hebt moeten gebruiken.Mark Nauta schreef:Ja, heb het toch maar zo genoemd. Ik had ook kunnen zeggen 'op de plek waar in een normale auto de deur zou hebben gezeten', maar dat vond ik zo'n lange zin wordenTom944 schreef:Deur?Mark Nauta schreef:In 2003 onderweg van de Moesel naar de Norschleife (mijn eerste keer Ring toen), kwam ik deze tegen.
Hier zie je mooi die plexiglas delen in de deur.![]()
Alleen voor een paar foto's tochStéphane schreef:Is hij al in Nederland, Hans? Ik ga morgen naar Van Sten dus misschien dat ik hem daar al kan zien dan. Even meepakken voor rondje Delft of zoiets
zag al wel dat ie als verkocht staat...spannend HansHans GP schreef:Peter gaat hem vrijdag ophalen dus maandag staat die pas bij van Sten! Maar hij staat er waarschijnlijk ook nog op de van Sten dag 14-2
We komen kijken!!!!!!gaaf man!!!!Hans GP schreef:Peter gaat hem vrijdag ophalen dus maandag staat die pas bij van Sten! Maar hij staat er waarschijnlijk ook nog op de van Sten dag 14-2
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten