Vrouw verkrachten is normaal (aldus Moslim priester)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Re: Vrouw verkrachten is normaal (aldus Moslim priester)

Bericht door Wouter81 » 23 jan 2009, 10:36

Hahaha, kant en klaar zo op de plank liggen. :) Blijft leuk.

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 23 jan 2009, 10:39

De achtergrond van de kiezers van GL en PVDV is wel opvallend. Bij de andere partijen is er een meer gelijkmatige verdeling.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 23 jan 2009, 10:41

Wilders is een idioot. Die heeft zichzelf voorgoed belachelijk gemaakt met zijn dat-wisten-we-al film waar 'ie een hoop heisa over maakt, omdat 't geen reet voorstelt. Als het nu een vernieuwende film was geweest, wat langer dan die paar minuutjes, zonder al die poeha vooraf (het is geen VLN- race contract! hehe), dan had ik er misschien nog een eyeopener in gezien.

Die imam in Australie is ook een idioot. Het geluk wat hebben met dit soort lui is dat ze er openlijk over spreken. Ze lezen voor en verkondigen wat er ooit door een stel MANNEN is geschreven in een boekje, om er hun eigen voordeel uit te halen. Lekker neuken zonder tegenspraak. En mensen luisteren nog steeds naar deze verhalen, omdat ze erin geloven. Maar het heeft niets met het geloof te maken! Vergeet niet dat er in diverse kerken in NL nog min of meer met dezelfde minachting over vrouwen wordt gedacht en dat dat nog geen 40 a 50 jaar geleden op grote schaal gebeurde in ons land. Vrouwen emancipatie is nog steeds jong, ook in ons land.

We willen allemaal niet weten wat er bij veel huishoudens, van alle rangen, standen en religies, achter de voordeuren afspeelt...

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 23 jan 2009, 10:48

Die film is zo mild (betrekkelijk weinig nieuws) omdat hij anders wederom door het advocaten gilde aan de spreekwoordelijk paal genageld wordt. Hij zou er zelf zeer waarschijnlijk een wat pittiger versie van hebben willen maken denk ik zo :wink:
Desalniettemin is de film voor veel mensen een 'eye-opener' geweest en dat kon geen kwaad.

Knot

Bericht door Knot » 23 jan 2009, 11:49

Ach, een vrachtwagen met varkens een moskee binnenrijden is ook vrij normaal deze dagen...

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 23 jan 2009, 11:56

Hoe kun je dat nou een film noemen, een paar YouTube stukjes buiten context aan elkaar plakken met wat text erbij.

Als dat een eyeopener is voor iemand dan zegt dat iets over het IQ.Maar dat bleek al uit eerdere grafiek.

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 23 jan 2009, 12:31

Maar goed, eigenlijk kan ik me er niet heel druk om maken. Zo'n nieuwsbericht als dit is veel erger. :'(
Bij een steekpartij in een kinderdagverblijf in het Oost-Vlaamse Sint-Gillis bij Dendermonde zijn vrijdag drie doden gevallen. Het zou gaan om een volwassene en twee kinderen.

Een kind is in kritieke toestand. De eerste berichten gingen uit van vijf doden bij het drama.

Er zouden twintig kinderen gewond zijn geraakt. De dader is inmiddels opgepakt.

De politie trof de dader, toen die na het drama rustig in de nabije omgeving fietste. Het motief van de man is nog onbekend.

Hij stapte met een zwart-wit geschminkt gezicht binnen in het verblijf en begon wild in te steken op de aanwezigen.

Het drama speelde zich af in kinderdagverblijf Fabeltjesland in de Vijfde Januaristraat. In het gebouw is ook een naschoolse opvang: De Rakkertjes. Sint-Gillis ligt tussen Brussel en Gent.

Burgemeester Piet Buyse van Dendermonde meldde dat de kinderen en volwassenen die ongedeerd zijn gebleven uit het verblijf naar een opvangcentrum gaan voor psychologische bijstand.

GTRene

Bericht door GTRene » 23 jan 2009, 12:59

Michel P schreef:
Aernoudt schreef:Ik ben echt even sprakeloos:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... hten.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

De top van 's-lands' advocaten gilde doet er alles aan om Geert Wilders het leven zuur te maken, maar als ik dit soort berichten zie dan denk ik dat massale steun voor hem niet verkeerd is (lees: essentieel is !!) :twisted:
+1
plus er ook bij :beer:

Mack

Bericht door Mack » 23 jan 2009, 13:27

Dennis Cavallino schreef:Ze lezen voor en verkondigen wat er ooit door een stel MANNEN is geschreven in een boekje, om er hun eigen voordeel uit te halen. Lekker neuken zonder tegenspraak. En mensen luisteren nog steeds naar deze verhalen, omdat ze erin geloven. Maar het heeft niets met het geloof te maken!
Amen...

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 23 jan 2009, 15:25

Aernoudt schreef:Ik ben echt even sprakeloos:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... hten.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

De top van 's-lands' advocaten gilde doet er alles aan om Geert Wilders het leven zuur te maken, maar als ik dit soort berichten zie dan denk ik dat massale steun voor hem niet verkeerd is (lees: essentieel is !!) :twisted:
+1

Michel P

Bericht door Michel P » 23 jan 2009, 15:41

Afbeelding

Vul naar vrijheid voor god een andere naam in .............. want het komt allemaal op het zelfde neer.

Michel

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 23 jan 2009, 17:34

Michel P schreef:Afbeelding

Vul naar vrijheid voor god een andere naam in .............. want het komt allemaal op het zelfde neer.

Michel
LOL en als je dat leuke meiske op de foto 'op de punt neemt' schreeuwt ze:Oh God I'm coming :mrgreen:

HSR

Bericht door HSR » 23 jan 2009, 21:37

Nederland is binnen nu en 10 jaar overwegend Islamitisch. Geelhoed zal dit ontkennen, de linkse kerk zal dit ontkennen maar het is onvermijdbaar. Nu ik erg veel aan het reizen ben zie je dingen vanuit andere perspectieven en de weg die Politiek Nederland ingeslagen is is echt schrijnend. Als ik hier tegen mijn Spaanse, Portugese, Zweedse, Japanse e.d. medestudenten zeg wat Nederland propageerd kijken ze je vol verbazing aan en word je overspoeld door vragen vol ongeloof. Ook zat Islamitische collega's die overigens vinden dat Nederland erg verkeerd bezig is.

Peric

Bericht door Peric » 24 jan 2009, 17:34

Ik hoop dat je geen gelijk krijgt Hugo, maar vrees het ergste...

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 24 jan 2009, 21:12

Peric schreef:Ik hoop dat je geen gelijk krijgt Hugo, maar vrees het ergste...
+1

http://www.elsevier.nl/web/10221021/Nie ... raffen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 24 jan 2009, 22:22

hugo schreef:Nederland is binnen nu en 10 jaar overwegend Islamitisch. Geelhoed zal dit ontkennen,
Doe gewoon, 10 jaar? Dus in tien jaar zijn er straks 15 miljoen moslims bijgekomen? Of denk je eerder dat er 15 miljoen niet moslims dood gaan?

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 25 jan 2009, 09:55

Geelhoed schreef:
hugo schreef:Nederland is binnen nu en 10 jaar overwegend Islamitisch. Geelhoed zal dit ontkennen,
Doe gewoon, 10 jaar? Dus in tien jaar zijn er straks 15 miljoen moslims bijgekomen? Of denk je eerder dat er 15 miljoen niet moslims dood gaan?
Lezen is echt moeilijk h`e... Lees Hugo's posting nog eens en reageer dan opnieuw :whistle:

Michel P

Bericht door Michel P » 25 jan 2009, 12:06

hugo schreef:Nederland is binnen nu en 10 jaar overwegend Islamitisch. Geelhoed zal dit ontkennen, de linkse kerk zal dit ontkennen maar het is onvermijdbaar. Nu ik erg veel aan het reizen ben zie je dingen vanuit andere perspectieven en de weg die Politiek Nederland ingeslagen is is echt schrijnend. Als ik hier tegen mijn Spaanse, Portugese, Zweedse, Japanse e.d. medestudenten zeg wat Nederland propageerd kijken ze je vol verbazing aan en word je overspoeld door vragen vol ongeloof. Ook zat Islamitische collega's die overigens vinden dat Nederland erg verkeerd bezig is.
+1 te triest voor woorden de NL politiek........

Michel

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 25 jan 2009, 14:41

Aernoudt schreef:
Geelhoed schreef:
Lezen is echt moeilijk h`e... Lees Hugo's posting nog eens en reageer dan opnieuw :whistle:
Gedaan en mijn reactie blijft hetzelfde.

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 25 jan 2009, 17:14

Geelhoed schreef:...
Gedaan en mijn reactie blijft hetzelfde.
Dan is een cursus begrijpend lezen wellicht geen overbodige luxe...

Peric

Bericht door Peric » 25 jan 2009, 18:14

En daar kom je nu pas achter Aernoudt?
Meneer geelpet leest dingen op z'n eigen manier..

HSR

Bericht door HSR » 26 jan 2009, 07:06

Als ik zeg overwegend islamitisch doel ik niet noodzakelijkerwijs op een overwicht aan islamitische inwoners. Maar goed, hier kunnen we lang over discussieren. We zien het over 10 misschien 15 jaar wel, de exacte datum weet ik niet, ik ben geen profeet.

Dexter

Bericht door Dexter » 26 jan 2009, 08:13

Is het niet zo dat moslims in Nederland door velen onterecht als 'achtergesteld' worden gezien en dus recht hebben op wat extra steun of een hart onder de riem.
In ieder geval dient te allen tijde voorkomen te worden, dat ze zich in ons land 'achtergesteld' of 'gediscrimineerd' voelen.
En dus krijgen ze de ruimte als het gaat om het belijden van hun geloof, net zoals alle andere gelovigen dat in de afgelopen eeuwen ook altijd hebben gehad in het liberale Nederland.
Het gaat inmiddels al zover dat zelfs de rechterlijke macht erin meegaat en de vrijheid van meningsuiting in ons land serieus in gevaar komt!

Waar anders op de wereld vind je christelijke kerken van alle drie de hoofdstromingen (de gereformeerde hervormde en nu protestantse kerk is hier zelfs tot volle ontwikkeling kunnen komen, en Luther en Calvijn hadden vele van hun meest fanatieke aanhangers in ons land) naast moskeeën, tempels en synagoges op zo'n relatief klein stukje land?
Nederlanders hebben zich door de eeuwen heen altijd laten voorstaan op hun tolerantie jegens andere rassen en geloven (lees Wikipedia maar eens na over de Hugenoten :wink: als extreem voorbeeld) tot en met de jaren '80 van de vorige eeuw aan toe.
Ergens zijn we toen die tolerantie gedeeltelijk kwijtgeraakt en dat proces gaat tot op de dag van vandaag steeds nog verder, niettegenstaande het feit dat voornamelijk de links georiënteerde politieke partijen er óók tot op de dag van vandaag alles aan doen om die tolerante houding tegen beter weten in te blijven verdedigen.

Er is echter (te)veel veranderd in de wereld en ik weet zeker dat wanneer fanatieke joodse groeperingen eind jaren '40 van de vorige eeuw (dus na de tweede wereldoorlog) hetzelfde hadden gedaan als wat de fanatieke moslimgroeperingen de afgelopen jaren hebben gedaan, (terroristische aanslagen plegen op onschuldige mensen) de houding van Nederlanders ten opzichte van joden hetzelfde zou zijn als de houding ten opzichte van de moslims nu.
En wanneer je voor joden bijvoorbeeld boeddhisten, of hindoes in zou vullen zou het niet anders zijn.

Datgene wat maakt dat juist de moslims (ook in Nederland!) zich in deze positie hebben gemanoeuvreerd, is het feit dat de islam het enige geloof is waarbij geweld mag worden gebruikt om 'ongelovigen' ofwel te bekeren ofwel te vernietigen.
En dus doen de fanatieke moslimgroeperingen precies dát, opgezweept door radicale imams die een droom hebben van een wereld waarin een meerderheid van de mensen, en het liefst iedereen, moslim is.
En als je ze de ruimte geeft kan het in Nederland ook zomaar gebeuren dat we op een dag ongemerkt zullen worden 'overheerst' door moslims.
Dat is wat Hugo bedoelt te zeggen volgens mij, maar ik kan er ook naast zitten hoor...... :whistle:

Max V

Bericht door Max V » 26 jan 2009, 08:23

Dexter schreef:Is het niet zo dat moslims ... etc.
+1

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 26 jan 2009, 10:00

Dexter schreef: Datgene wat maakt dat juist de moslims (ook in Nederland!) zich in deze positie hebben gemanoeuvreerd, is het feit dat de islam het enige geloof is waarbij geweld mag worden gebruikt om 'ongelovigen' ofwel te bekeren ofwel te vernietigen.
Nooit gehoord van Jericho?

Plaats reactie