Haha oja, jij hebt mij op video tijdens CPZ september 2k7Elmar schreef:Ik ga ook wat rondjes rijden. Redelijk gestreepte e36.

Haha oja, jij hebt mij op video tijdens CPZ september 2k7Elmar schreef:Ik ga ook wat rondjes rijden. Redelijk gestreepte e36.
2 uur rijden is niets als je mijn baan gewent benGTRene schreef:lolals ik dichterbij woonde kwam ik wel ff, maar ga nu nog niet teveel riskeren en 2u heen en 2u terug maar die dagen komen wel, je mot wat, daarom pak ik ook wat Assen mee, das een uur rijden :banaan:
Je zegt het zelf al, maar die kan je als je al fatsoenlijk kan rijden natuurlijk ook van anderen krijgenPaul Broere schreef:waarom dan een intructeur mee?
Ik kan wel van mezelf zeggen dat ik "redelijk" kan rijden en het circuit van Zandvoort ken ik goed.
Maar ik boek sowieso de sport/super sport klasse... ik hoop dat ik er dan vanuit kan gaan dat iedereen die daar rijdt minstens net zoveel ervaring heeft als ik zelf.
Voor 10 euro een instructeur... ach, misschien heeft ie nog nuttige tips... ben ook nog geen echte coureur
Maar je reed wel, da's meer dan sommigen kunnen zeggen944 guy schreef:De touring klasse was erg rustig vandaag, het was in die groep relaxt rijden.
Wij reden alleen in de sport klasse. Helaas was 1 vd banden zowat gedesintegreerd waardoor voor ons na 2 sessies de zaak al ten einde kwamMaarja, het euvel van beginner-zijn
Binnenkort even een stapel velgen halen en een reserve set (of 2) aan banden mee!
Circuit was overigens spekkie glad in het begin, beetje vervelende kennismaking met de BMW zo, was meer bezig met de onvermijdelijke slip in elke bocht managen dan lekker doorgassen(en mn broer reed de 2e sessie waardoor ik maar 20 minuten heb gereden vandaag... snik)
gijzbed-opc schreef: Alleen voor lida was de pret van korte duur.Waarschijlijk een licht treffen met een andere rijder.
Geen grote schade gelukkig.
Alleen ze verloor erg veel water in het begin.(of iets anders)rechts achter precies op de plek van haar incident.
gr. Peter Gijzen
Vanochtend nog vochtig van gister, geen al te beste temperaturen, al een tijdje niet serieus meer op gereden denk ik.GTRene schreef:Dacht dat het een droge dag zou zijn? was het glad? vertel....
88 dbOpa schreef:E-M organiseert ook weer 2 Vrij Rijden-sessies van 2 uur als er genoeg animo is:
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... hp?t=41004" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: maurizio en 26 gasten