Gezellig

RWD auto kopen en gaan met die banaan zeg ik danMacboy schreef:.... Nu ik weet hoe gaaf het is wil ik ook meedoen
Echt wat voor hem, zon RWD.Aernoudt schreef:RWD auto kopen en gaan met die banaan zeg ik danMacboy schreef:.... Nu ik weet hoe gaaf het is wil ik ook meedoen
Laurens en ik doen ook mee die dag met de 535i 530i dus 8)René130i schreef:HandigFail.
7 maart
Maurice, erikbaan en ik zijn iig van de partij. Aanmelden gaat via driftsport.nl en niet via df.
Helaas is het "maar" een 530I hoop em voor die tijd gestript te hebbenJoost Hermens schreef:Laurens en ik doen ook mee die dag met de 535i 8)
Dat is geen probleem Rene, lunch vooraf betalen neem ik aan? (hoeveel/welke bankrekening?)René130i schreef:Toeschouwers zijn not allowed maar ik kan wel een fotograafplekje regelen. Je bent dan wel de hele dag aanwezig en je moet voor de lunch betalen.
Waarschijnlijk Rene zijn bankrekeningJohan Hutting schreef:Dat is geen probleem Rene, lunch vooraf betalen neem ik aan? (hoeveel/welke bankrekening?)René130i schreef:Toeschouwers zijn not allowed maar ik kan wel een fotograafplekje regelen. Je bent dan wel de hele dag aanwezig en je moet voor de lunch betalen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast