Vrouw verkrachten is normaal (aldus Moslim priester)
-
Aernoudt
Vrouw verkrachten is normaal (aldus Moslim priester)
Ik ben echt even sprakeloos:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... hten.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
De top van 's-lands' advocaten gilde doet er alles aan om Geert Wilders het leven zuur te maken, maar als ik dit soort berichten zie dan denk ik dat massale steun voor hem niet verkeerd is (lees: essentieel is !!) :twisted:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... hten.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
De top van 's-lands' advocaten gilde doet er alles aan om Geert Wilders het leven zuur te maken, maar als ik dit soort berichten zie dan denk ik dat massale steun voor hem niet verkeerd is (lees: essentieel is !!) :twisted:
- Michel P
Re: Vrouw verkrachten is normaal (aldus Moslim priester)
+1Aernoudt schreef:Ik ben echt even sprakeloos:
- Max V
Dat soort mensen moeten zelf maar eens flink mishandeld en verkracht worden, weten ze ook eens hoe het voelt...
Bah
Bah
- Ravin ///M
Ach, in het kristendomm zijn de priesters kinderverkrachters, maar
om daarom nou op Mohammed Rabbae te stemmen...
- Michel P
Alleen roepen ze dat niet in een preek, en worden ze na aangifte vervolgt. Straffen voor verkrachten van vrouwen of kinderen moeten gewoon heel fors omhoog, de schade die het slachtoffer aangedaan word is met geen pen te beschrijven en verpest zijn leven.Ravin ///M schreef:Ach, in het kristendomm zijn de priesters kinderverkrachters, maar
Michel
-
Shakes
Ik heb het niet eens gelezen.
Weet het vervolg wel al.
N.
Weet het vervolg wel al.
N.
- MartijnGizmo
Ik vind castratie anders ook vrij normaal... 
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Alleen maar mooi dat Wilders vervolgd wordt, levert hem straks zo weer 5 extra zetels op.
Vrij achterlijk natuurlijk, Wilders vervolgen en dit soort gasten niet. :!:
- Michel P
Respect wouter daar draait het omWouter81 schreef:Alleen maar mooi dat Wilders vervolgd wordt, levert hem straks zo weer 5 extra zetels op.![]()
Michel
- Geelhoed
Is zo'n uitspraak dan een van de misdrijven waarbij het Nederlandse recht ook kan worden toegepast als de misdaad in het buitenland is gepleegd?Wouter81 schreef: Vrij achterlijk natuurlijk, Wilders vervolgen en dit soort gasten niet. :!:
- Max V
Dit soort mensen (lees: imam's) heb je in Nederland ook... wordt ook getolereerd...
-
Aernoudt
Precies, en dat vind ik ronduit schandalig !Maximus schreef:Dit soort mensen (lees: imam's) heb je in Nederland ook... wordt ook getolereerd...
- Ravin ///M
Wilders moet gewoon vervolgd worden, net zoals zo'n idioot van een priester.
Niet "de een wel en de ander niet", maar ook zeker niet "hij niet dus Wilders
ook niet".
Niet "de een wel en de ander niet", maar ook zeker niet "hij niet dus Wilders
ook niet".
- Geelhoed
Priester?
Welk strafbaar feit heeft die Imam nu precies gepleegd dan?
-
Wouter81
Dat ie geboren is.Geelhoed schreef:Priester?
- Ravin ///M
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de link niet gelezen heb, maar als de text klopt
dan roept hij op tot verkrachting. Maar goed, krantekoppen zijn vaak van
het niveau Telegraaf, dus wellicht dat hij inhoudelijk iets anders heeft
gezegd. Maar alles wat er al in de buurt komt, is verwerpelijk. Iemand die
de morele statuur van toehoorders helpt vormen, heeft een verplichting
goed en fout duidelijk te verwoorden.
- Max V
+1Ravin ///M schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik de link niet gelezen heb, maar als de text klopt
Het is niet zozeer strafbaar wat iemand zegt, maar wel maatschappelijk ongewenst. Vrijheid van meningsuiting geldt altijd, behalve als het niet goed uit komt (zie de Deense strips) dat geldt hier minstens net zo goed!
- Ravin ///M
Als je als topicstarter wat genuanceerder begint, zoek je ook even op hoe zijn mede-moslims erop hebben gereageerd."Onacceptabel" noemt de Australische premier Kevin Rudd de uitspraken van een Australische Imam.
Hij roept de imam op om publiekelijk zijn excuus aan te bieden en zijn woorden terug te nemen, aldus nos.nl.
In de toespraak 'The keys to a succesful marriage' vertelde imam Samir Abu Hamza dat de islam het slaan van vrouwen goedkeurt. Ook zei hij dat je haar mag dwingen tot seks. "Wanneer je vrouw bezig is met het bakken van brood, moet ze daar mee stoppen en meteen aan je wensen voldoen."
Hamza vindt dat zijn boodschap uit de context is gehaald; hij bedoelde het metaforisch. Dit bevestigt de islamitische raad van Victoria: "De imam had het niet over een vuistslag, maar slechts een wakker-schuddende-tik."
De Imam zei in zijn toespraak dat je er wel voor moet zorgen dat je geen sporen achterlaat. "Als je slaat, denk aan een tandenborstel. Als je te hard slaat, breek je de borstel. Zorg er dus voor dat er geen zichtbare verwondingen zijn en dat ze niet bloedt."
In Australie is woedend gereageerd op de uitspraken. De overkoepelende Australische islamitische raad noemt Hamza een idioot. "Zijn toespraak was volslagen krankzinnig en niet-islamitisch."
Ook een anonieme medewerker van het islamitische informatiecentrum, waar Hamza ook voor werkt, veroordeelt de uitspraken. "We slaan geen vrouwen. Je kunt dat aan iedere moslima vragen. Dit is geen onderdeel van de Islam", zegt hij tegen een Australische krant.
En wat ik wilde zeggen met de reactie op de woorden over de vervolging van Wilders is dat het een geen moer met het
ander te makenheeft. Alleen al omdat die idioot zich in Australie bevind. Wilders is onze idioot en die moet je hier vervolgen
-
Aernoudt
Dat mag dan de uitspraak van de raad zijn (vanuit politieke redenering), feit is wel dat hij niet is teruggeroepen, nog steeds aktief is en ook zijn woorden niet terug heeft willen nemen, zelfs niet nadat hij is aangesproken door de overheid. maw: deze man staat achter wat hij heeft gezegd en gaat er mee door met alle gevolgen van dien. Niet acceptabel in mijn ogen (hoewel er ook standpunten zijn van Wilders waar ik het niet mee eens ben).
Soortgelijke zaken gebeuren in Nederland ook, maar worden elke keer met de mantel der liefde bedekt. Wilders zegt hier wat van maar wordt wel aangepakt. Hij moet onder zware bewaking door het leven vanwege de bedreigingen uit de Moslim wereld, niet andersom !
Soortgelijke zaken gebeuren in Nederland ook, maar worden elke keer met de mantel der liefde bedekt. Wilders zegt hier wat van maar wordt wel aangepakt. Hij moet onder zware bewaking door het leven vanwege de bedreigingen uit de Moslim wereld, niet andersom !
Laatst gewijzigd door Aernoudt op 23 jan 2009, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Aernoudt
Wat voor zin heeft het te reageren als je niet precies weet waar het over gaatRavin ///M schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik de link niet gelezen heb, maar als de text klopt
....
- Ar
- Auto: Prius
Ravin ///M schreef:Als je als topicstarter wat genuanceerder begint, zoek je ook even op hoe zijn mede-moslims erop hebben gereageerd."Onacceptabel" noemt de Australische premier Kevin Rudd de uitspraken van een Australische Imam.
Hij roept de imam op om publiekelijk zijn excuus aan te bieden en zijn woorden terug te nemen, aldus nos.nl.
In de toespraak 'The keys to a succesful marriage' vertelde imam Samir Abu Hamza dat de islam het slaan van vrouwen goedkeurt. Ook zei hij dat je haar mag dwingen tot seks. "Wanneer je vrouw bezig is met het bakken van brood, moet ze daar mee stoppen en meteen aan je wensen voldoen."
Hamza vindt dat zijn boodschap uit de context is gehaald; hij bedoelde het metaforisch. Dit bevestigt de islamitische raad van Victoria: "De imam had het niet over een vuistslag, maar slechts een wakker-schuddende-tik."
De Imam zei in zijn toespraak dat je er wel voor moet zorgen dat je geen sporen achterlaat. "Als je slaat, denk aan een tandenborstel. Als je te hard slaat, breek je de borstel. Zorg er dus voor dat er geen zichtbare verwondingen zijn en dat ze niet bloedt."
In Australie is woedend gereageerd op de uitspraken. De overkoepelende Australische islamitische raad noemt Hamza een idioot. "Zijn toespraak was volslagen krankzinnig en niet-islamitisch."
Ook een anonieme medewerker van het islamitische informatiecentrum, waar Hamza ook voor werkt, veroordeelt de uitspraken. "We slaan geen vrouwen. Je kunt dat aan iedere moslima vragen. Dit is geen onderdeel van de Islam", zegt hij tegen een Australische krant.
En wat ik wilde zeggen met de reactie op de woorden over de vervolging van Wilders is dat het een geen moer met het
ander te makenheeft. Alleen al omdat die idioot zich in Australie bevind. Wilders is onze idioot en die moet je hier vervolgen
Het eerste bericht is voldoende, mensen willen niet verder lezen. Vervolgens gaat het over Wilders. Gaap.
- Geelhoed
Dat is voor Wilders aanhangers nog nooit een belemmering geweest.Aernoudt schreef:Wat voor zin heeft het te reageren als je niet precies weet waar het over gaatRavin ///M schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik de link niet gelezen heb, maar als de text klopt
....
-
Wouter81
Oei oei generaliseren.... geen grafiek die je standpunt staaft?Geelhoed schreef:Dat is voor Wilders aanhangers nog nooit een belemmering geweest.Aernoudt schreef:Wat voor zin heeft het te reageren als je niet precies weet waar het over gaatRavin ///M schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik de link niet gelezen heb, maar als de text klopt
....
- Niels v D
+1Geelhoed schreef:Dat is voor Wilders aanhangers nog nooit een belemmering geweest.Aernoudt schreef:Wat voor zin heeft het te reageren als je niet precies weet waar het over gaatRavin ///M schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik de link niet gelezen heb, maar als de text klopt
....
- Geelhoed
U vraagt wij draaien, even in tabel vorm met uw welnemen:Wouter81 schreef: Oei oei generaliseren.... geen grafiek die je standpunt staaft?