Gespot in het dorp Ossendrecht (op de grens), stond een leuke E30 bij... Zou dit zo verkocht worden bij de sierbestrater?

p.s. Nokia E51 sucks kwa foto's...
Good one Hugohugo schreef:gisteren een BMW gezien. Iemand van hier?!
Dat was ik, ik heb gisteren gereden nl...hugo schreef:gisteren een BMW gezien. Iemand van hier?!
hugo schreef:gisteren een BMW gezien. Iemand van hier?!
lolllHij scheurde 100 keer langs en toch nog 1 keer stopte hij voor het stoplicht!
M-bitious schreef:Ik zei tegen mijn passagiers: Ik kom nooit in de PC, zul je zien dat ik vanavond op autogespot sta. Heb 4 rondjes gereden voor een parkeerplek die niet te vinden was. Mijn moeder moest naar een winkel en is zeer slecht ter been, dus dan rij je rondjes. Ben geen showmannetje. Maar dit zijn wel de eerste foto's met het Hartge kitje.
M-bitious schreef:Ik zei tegen mijn passagiers: heb 4 rondjes gereden. Ben geen showmannetje, dus dan rij je rondjes.
Beperkt zich niet tot de PC, nergens in Zuid ben je veilig! Heb niet in de gaten gehad dat deze werd genomen....M-bitious schreef:Ik zei tegen mijn passagiers: Ik kom nooit in de PC, zul je zien dat ik vanavond op autogespot sta.
Ben_968CS schreef:
(Sorry van de verhaspeling van je tekst, maar ben een beetje Vuistman-melig geworden...)
dakkie opensteve smith schreef:Beperkt zich niet tot de PC, nergens in Zuid ben je veilig! Heb niet in de gaten gehad dat deze werd genomen....M-bitious schreef:Ik zei tegen mijn passagiers: Ik kom nooit in de PC, zul je zien dat ik vanavond op autogespot sta.
DUH! Als het niet giet, kan het open. Al was dat gisteravond laat best fris! En zekering van stoelverwarming klapte eruit, dus duurde ff wat langer voordat het behaagelijk werd.Tom schreef:
dakkie open
steve smith schreef:Beperkt zich niet tot de PC, nergens in Zuid ben je veilig! Heb niet in de gaten gehad dat deze werd genomen....M-bitious schreef:Ik zei tegen mijn passagiers: Ik kom nooit in de PC, zul je zien dat ik vanavond op autogespot sta.
Yep. Een van de weinige 24/7 wasstraten, dus ben daar veel te vaak!Metchu schreef: das tankstation bij olympisch stadion of niet ? Ik kom daar zo vaak langs (voetbal daarachter) 8)
Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas en 3 gasten