Maargoed, een E60M5 zie ik niet zo snel gebeuren... *kuch*.... Animo... iemand bekend in Gouda ?

Vindt het een erg mooi ding, prijs is ook goed met € 66.950,- Op een na goedkoopste huisselectie... Interier is super! Ilja? ;pJelmer850i schreef:Ekris heeft ook nog een leuke staan, van de kleurencombi moet je houden.
prijs is niet verkeerd dacht ik.
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Bmw ... =80&pos=10
Sepang blijft natuurlijk moeilijk...... Wel grappig kenteken voor iemand met Persfoto links: Read The F*cking StoryTopFuel schreef:
Als je er naar kijkt wel. Als je er mee rijdt niet. Om bij te werken/spuiten staat het op dezelde hoogte als Azzuro Nuvola. Helemaal k*t!Rico schreef:M5 is het mooist in Silverstone.
Tom schreef:Ik durf wel.
Nu de centennog
Is verkocht met de originele velgen. Gisteren de Hamann velgen op marktplaats gezet en gisterenmiddag ook al verkocht. Ben nu dus alles kwijt. Moet alleen nog ca 6 wkn wachten op mijn nieuwe auto.David R. schreef:Die van mij is eventueel ook te koop. Is van 2005 ca 60.000 gelopen
Particulier en ook nog zonder inruil. Naar alle tevredenheid verkocht. Ik had er een zwaar hoofd in want er kwamen niet veel reacties. Maar ja je hebt er maar 1 nodig.Erik Stoffelsen schreef:Nice, nog een goed bedrag gevangen?
Particulier of via dat bedrijf?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Cuprafan_123 en 46 gasten