Met een lengte van 11,5 meter ga je toch wel even wat zenuwachtig aan het stuur zitten. Als je er eenmaal mee rijdt valt het wel mee want slechts een 60 cm extra uitzwaai tov radius. De examinator had nog een leuke grap bedacht door mij voor een uitgaande school neer te zetten alwaar ik achteruit een erf op moest draaien. Na 10 minuten en 400 leerlingen later stond ik nog op dezelfde plek. De examinator had zich even vergist in de drukte en liet weten dat ik gewoon moest gaan rollen. Ondertussen begon ie iedereen af te kafferen dat ze als kippen zonder kop rond de auto bleven hangen hehe

Was verder een rit van niks. Denk dat ik met een half uur weer terug was. En gelukkig geslaagd.
Achteraf wel beetje onderschat. Je moet je constant goed concentreren en screenen wat er voor achter links rechts naast de aanhanger bevindt.
Kruisingen is gewoon lang wachten. Je kan de combinatie niet in het midden opstellen of op het fietspad. Dus wachten tot er een gat op beide stroken is en optrekken. Je spiegelt jezelf geheel de blubber.
Van 8 tot 15u gereden, 15u examen dus ben wel aardig brak nu.
En nu op naar de racer op trailer