Trackday Zandvoort € 359,-
joh rene,GTRene schreef:Beste lucky time 2:09 ongeveer, op standaard set-up dus geen instellingen of semi's, gewoon straatbanden en oude schokdempersVLA schreef:Rene wat voor rondetijden heb je ongeveer op Zandvoort dan ?![]()
Maar door de regel zal het meer 2:11<>14 zijn op trackdays. ik verander ook niet wat op de Hartge...maar bij een volgende echte meer trackday auto dan koop ik ook een setje semi's...scheelt veels te veel.
+1GTRene schreef:...maar ik rijd overal met dezelfde banden
Jeroen van Emmerik schreef:+1GTRene schreef:...maar ik rijd overal met dezelfde banden
Voor het mooie, moeten ze eigenlijk op de 1e Time Attack ( 1 maart) alle Duitse en Japanse auto's weren.Time attack is met het japanse en het duitse autofestival, en op de AM street power
Dit is wat ik vind op de 402 site;
1 maart AutoMaxx Street Power - Circuit Zandvoort (incl Time Attack, Sprint & Drift)
29 maart Duitse Autosport Festival - TT Circuit Assen (incl Time Attack, Sprint & Slalom)
13 september Japanse Autofestival - TT Circuit Assen (incl Time Attack)
hey, wij zijn der ook nog hoorElmar schreef:Voor het mooie, moeten ze eigenlijk op de 1e Time Attack ( 1 maart) alle Duitse en Japanse auto's weren.Time attack is met het japanse en het duitse autofestival, en op de AM street power
Dit is wat ik vind op de 402 site;
1 maart AutoMaxx Street Power - Circuit Zandvoort (incl Time Attack, Sprint & Drift)
29 maart Duitse Autosport Festival - TT Circuit Assen (incl Time Attack, Sprint & Slalom)
13 september Japanse Autofestival - TT Circuit Assen (incl Time Attack)
Ik snap trouwens niet helemaal de bedoeling van die 3 data...Elmar schreef:Le grand Vipe kan toch ook niet op die andere 2 dagen meedoen....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten