Na lange tijd weer eens een update in dit topic van mijn kant.
Een fotosessie met 2 Mini's. Een oude (geprepareerde) en een nieuwer model Mini Cooper S. Beide auto's die dag ook zelf gereden. Vooral
de oude Mini, die 1380GT2 gedoopt was, was een waar feest. Nagenoeg geen vering, een kooi die lager was dan mijn hoofd (dus liever geen
koprol) en een geluid wat niet te zuinig was. Zelfs praten met je bijrijder moest met verheven stem gebeuren, bijna tegen het schreeuwen aan.
De auto presteerde het ook om bij in één keer gas los te laten, vlammen van een cm of 30 te produceren. Leuk joh, op de A20 bij Rotterdam
auto's inhalen met 100 in 3 en dan gas los te laten

.
De nieuwe is veel comfortabeler, uiteraard, en daardoor een totaal andere auto. Ik vind het echter wel een hele fijne kar. Echt een hele gave
speelauto. Mijn vriendin is nu op zoek naar een leuke Cooper, en na mijn 2e kennismaking met een Cooper S kan ik dan alleen ook maar
zeggen, go fot it! De new Mini is gewoon een erg goede auto en geeft gewoon erg veel fun. Misschien ooit nog wel eens een Cooper S op voor
mijzelf. Maar mocht dat niet zo zijn, dan zeker nog een keer zo'n Mini als de 1380 GT2. Wat een feestje is dat. Veel leuker wordt het bijna niet.
Alle foto's van de shoot zijn
hier te vinden