Heb nog wat foto's van mijn 340R 8)
Tom Westendorp schreef:Echte kerels rijden ook in de regen met zo'n auto
Mooi opgelost danHans GP schreef:Deze had ook koelings problemen maar zijn door de dealer opgelost en ook is er een nieuwe radiator gemonteerd + extra cooling fan..
dus moet wel goed komen hoop ik, hij heeft alleen nog geen oliekoeler dus die moet er nog op.
Wat ik heb begrepen van van Sten is dat je met een Emerald computer de standaard set up kan gebruiken en als je wil een extra Race versie
die je alleen even moet uploaden in de auto als je naar een trackday ga ofzo, dat lijkt me wel wat 8)
Zoals ik het lees, is de radiator al gedaan.HJ schreef:COOL!
Kleine tip: als ze toch je radiateur vervangen laat ze gelijk even naar de staat van je accu kijken. Om de accu te vervangen moet de hele body eraf (+/- 6 uur werk).
Laat hem eerst maar eens naar Nederland komen en op kenteken zetten, ik probeer de stoelen orgineel te houden, sterker nog eigenlijk de hele autoStéphane schreef:
Hans, als je deze stoelen wilt vervangen door andere meer weather proof stoelen: laat het mij gerust weten. Ik zoek soortgelijke stoelen met gaten voor gordels namelijk. Op zich trouwens sowieso al de moeite waard voor mij om eens te informeren naar nieuwe 340R stoelen. De Probax stoelen van de Exige zijn namelijk €1500-2000 per stuk of zoiets...da's een beetje te gortig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten