Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
GTRene

Re: Artega GT update en opening zaak eind November

Bericht door GTRene » 08 dec 2008, 11:48

René130i schreef:Wat is de NL prijs dan, weet je dat?

Als die op de ton uit komt zal je toch sneller voor een 2e hands AM ofzo kiezen (ik iig).
Nee, voor zover ik weet is er nog geen NL prijs van bekend :roll:
Denk dat je de Artega GT meer moet zien als de grotere broer van de Lotus Exige en dat soort speelgoed, natuurlijk is een AM super echter niet te vergelijken met de Artega GT waar die voor is gemaakt veel rijders gevoel en lichtgewicht dus lekker ragbakkie net wat sportiever(lichter ook) dan de ook leuke Cayman S :df: :roll: althans dat gevoel krijg ik er bij, schijnt dat ze ook zondags open zijn als ik de website openingstijden zie...van 10 tot 14u...? en zaterdags...wil er zeker eens een keertje heen :mrgreen:

@Romo, ja hij is nu al leverbaar, dealers in NL is me nog niet bekend.

edit....op hun kaart zie ik het nog niet, maar zal een kwestie van tijd zijn :roll: zie overzicht>>

http://www.artega.de/index.php?a=218" onclick="window.open(this.href);return false;

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Artega GT update en leverbaar

Bericht door romo » 08 dec 2008, 12:10

Als je gaat Rene, ik wil wel mee................................ik moet dat apparaat even van dichtbij "besnuffelen"....................

Keep me informed...................................

Die kaart had ik reeds gezien, daarop dus geen dealers in Nederland idd................................

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 08 dec 2008, 12:38

Ding is zo leuk zei ik al 'n jaar terug, maar prijs hier zal wel 120k worden(zonder jullie berichten gelezen te hebben). Vind 'm echt qua modellering precies wat 'ik zoek' qua sportwagen onder GT3, F430, Ascari, Ultima etc.

Hij ziet er beter uit dan de 997 EN de Boxster/Cayman(doh), alleen de 'naam' is nog niet famous, maar een Wiesmann(topkwaliteit/prestaties, maar ik vind ze niet superschoonheden...) laat ook zien dat het kan. Zo'n Artega met m'n 4.0 V8 achter me*zwijmel* tering wat gaaf, mini McLaren F1(die dan waarsch meer weegt ook nog, de Artega en net zo groot/klein is LOL) :df:

Er was toch ook al 'n 1:18 modelletje leverbaar, of niet? Ook al in Nederland?

GTRene

Bericht door GTRene » 08 dec 2008, 13:02

lol, dat wilde ik vertellen...maar problemen met Internet zit al 4 x opnieuw alles in te vullen grrr :mrgreen:

Ik ben ook erg benieuwd hoe de auto op mij overkomt in het eggie...
De ingredieenten staan me zeker aan en de looks ook, verder de exclusiviteit voor die prijs en de mogelijkheden om er eventueel nog meer mee te doen...

Ik heb me dus gewoon blind niet 1 Artega GT maar 2 Artega GT besteld, ik kon niet kiezen tussen zwart en wit...

oke oke, het zijn schaalmodellen ;-) vaak haal ik eerst een schaalmodel en blijf ik hem mooi vinden haal ik later de echte 2d kands, ja nieuw is leuk omdat je alles naar je smaak kan invullen echter kan ik niet betalen/afschrijving.

Als ik ga dan meld ik dat wel hier, wil sowiesodat ding zien in de showroom dus kort bezoekje, en dan later eventueel met groetere groep een fabriek bezoekje? tis schijnbaar maar 200km vanaf Almelo dus mooi te doen. :df:

@Robin mmm heerlijk zo'n ding met de V8 uit de M3 mooi combo :mrgreen:

Nee tis geen Wiesmann schoonheid, maar heeft ook een ander doel, en heel wat goedkoper :clap:

Misschien te vergelijken met de Ferrari Dino die had ook een V6 de goedkope Ferrari maar nu heel erg duur :angel:

René130i

Bericht door René130i » 09 dec 2008, 10:35

Als jullie gaan wil ik ook wel mee :mrgreen:
Ein Artega-Händler in den BeNeLux-Staaten befindet sich zur Zeit im Aufbau.

Bitte wenden Sie sich in der Zwischenzeit an das Artega® Marken- und Vertriebszentrum in Delbrück.

GTRene

Bericht door GTRene » 23 dec 2008, 12:39

filmpje van een zwarte Artega GT uit de voor serie.

http://www.spiegel.de/video/video-41989.html" onclick="window.open(this.href);return false;

René130i

Bericht door René130i » 24 dec 2008, 10:05

:love: :please:

Michel P

Bericht door Michel P » 24 dec 2008, 10:14

Blijft toch een erg fraai auto. Kijk naar bijvoorbeeld een test door Tim Schrik en bijvoorbeeld Sportauto.

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 24 dec 2008, 11:40

Michel P schreef:Blijft toch een erg fraai auto. Kijk naar bijvoorbeeld een test door Tim Schrik en bijvoorbeeld Sportauto.

Michel
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de eerste echte testen, die zullen wel in Januari februari volgen denk ik, nu hebben ze nog de voorserie auto's ter beschikking de rest gaat naar de klant.

Gisteren werd ik al door Artega gebeld, dacht huh? om daar te shoppen in de online store moest ik van alles invullen ook om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen daar via mail, en ik had daar 2 artega GT scale models besteld, afijn ze belden om te vragen of ik de 2 auto's voor kerst wilde hebben...dat zou heel moeilijk gaan met de drukte maar als ik er op stond of als kado zou geven zouden ze het eventueel via een andere weg kunnen doen...ik zei ach het zou wel leuk zijn, maar als ik ze voor het eind van het jaar binnen heb ben ik al blij, oow zei die man dat moet zeker lukken ze gingen gister op de post echter met de drukte rond de feestdagen weten ze niet hoe het loopt...vandaar dat ze ff belden, das toch wel service :clap:

Denk begin volgend jaar dat we maar eens met een paar man moeten kijken in de showroom en eventueel later een fabrieksbezoekje maar dat kunnen we wel peilen of dat mogelijk is tegen die tijd.

GTRene

Bericht door GTRene » 24 dec 2008, 14:29

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ff op rode kruisje tikken dan komt de foto wel...raar maar waar :mrgreen:
Laatst gewijzigd door GTRene op 24 dec 2008, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Luuk

Bericht door Luuk » 24 dec 2008, 15:00

Hij is echt super! Sommige designelementen zijn gewoon goed gejat. :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jan 2009, 18:43

:df: Ik heb eindelijk mijn Artega GT binnen :mrgreen: oke oke tis een scale model maar toch leuk :hosanna:
Waarom duurde het zolang? DHL belde mij al om men huisnummer (hadden ze er niet op staan) en hoe DHL aan mijn nummer 06 kwam? misschien het bedrijf gebeld die de auto's en andere goederen verstuurd(is anders dan Artega), immers de postcode hadden ze ook niet goed getypt SS ipv XX terwijl al mijn gegevens echt duidelijk ingevuld zijn op de site, persoonlijke gegevens, lid van de club zeg maar :forum:

Ik heb een witte en een zwarte besteld om te kijken of ik de auto echt leuk vind...eneuh :love: yeah I love it :clap:

Mijn foto kamera is klote schijnbaar, dus aan vervanging toe afijn hier alvast een eerste foto net uit de verpakking die overigens heel anders is dan normale scale model auto verpakking :roll:

Schijnbaar met de hand verpakt want de witte zat weer anders verpakt dan de zwarte die echt super verpakt zat, tis ook gen metaal maar een soort kunstof, net als de echte carros van de Artega.

Afbeelding

GTRene

EG

Bericht door EG » 07 jan 2009, 18:59

Luuk schreef:Hij is echt super! Sommige designelementen zijn gewoon goed gejat. :mrgreen:
Lichtschakelaar hebben ze gejat/geleend van VW/Skoda

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 07 jan 2009, 19:32

EG schreef:
Luuk schreef:Hij is echt super! Sommige designelementen zijn gewoon goed gejat. :mrgreen:
Hendeltjes aan het stuur, het stuur zelf en de pedalenset zo te zien ook van VW.

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jan 2009, 19:54

Mark Nauta schreef:
EG schreef:
Hendeltjes aan het stuur, het stuur zelf en de pedalenset zo te zien ook van VW.
Motor natuurlijk ook, maar waarom ook iets wat schijnbaar bewezen? goed is veranderen...kijk eens naar de prijs, 75.000,-euro in DLD voor zoiets speciaals met carbon versterkt kunstof en alu chassis enz enz...ow, 1100kg en dikke 3.6 erin :df:

GTRene

Bericht door GTRene » 08 jan 2009, 13:06

Vandaag nog de laatste paar foto's gemaakt van de scale models Artega GT, de foto's zijn slechte kwaliteit (kamera beste tijd gehad)

Afbeelding

Afbeelding

Je kan die modellen in bepaalde kleuren bestellen via Artega shop, of Revell.

http://www.artega-store.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 08 jan 2009, 13:33

Zwart is toch mooier ! zeker in deze combinatie

GTRene

Re: Artega GT showroom bezoek eventueel februari op een zondag

Bericht door GTRene » 19 jan 2009, 01:17

Ik heb zojuist een mailtje verstuurd naar Artega om te vragen welke zondag ze ons (degenen die mee willen) het beste kunnen gebruiken...

Ik heb deze Zondagen meegestuurd, zodra ik wat hoor horen jullie het....(van Donkervoort nog steeds niks gehoord :hammer: )

Sunday 08-02 or Sunday 15-02 or Sunday 22-02 or Sunday 01-03....

Dan weten jullie dat vast, mocht ik snel antwoordt krijgen zet ik een datum vast, als mensen echt niet kunnen en graag willen dan ff die dag doorgeven...eventueel kan het ook in Maart, maar nu zijn de dagen nog koud dus een binnen bezoekje komt dan mooi uit :mrgreen:
Ik ben enthousiast :banaan: hoop dat ik dat ook nog ben als ik de kar in het eggie zie :wink:

René130i

Bericht door René130i » 19 jan 2009, 09:53

I'm in ! I'm in ! I'm in !

8 februari is DF Driftdag trouwens!

Elmar

Bericht door Elmar » 19 jan 2009, 11:32

En 1 maart moet GTRene de eer van DF op CPZ verdedigen.

GTRene

Bericht door GTRene » 19 jan 2009, 11:36

Elmar schreef:En 1 maart moet GTRene de eer van DF op CPZ verdedigen.
Ow kijk...hm, daar gaan we al :mrgreen: ik zal men agenda ff invullen, trouwens kan zo geen 2009 data vinden op de timeattack site en waar je in kan schrijven :roll: ik zal de DF eer...euhm in balans houden :mrgreen: zit meestal in het midden van tijden :bag:

Metchu

Bericht door Metchu » 19 jan 2009, 11:40

blijven er maar 2 zondagen over :mrgreen:

edit: Hey rené, herken je haar nog?? http://www.models4sale.nl/Julia.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 19 jan 2009, 11:43

:thumbup: thnx kerel.

achja moet eerst nog van Artega horen...anders eventueel in Maart, trouwens als er maar 2 data overblijven ist wel makkelijker kiezen :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 19 jan 2009, 12:08

Metchu schreef:blijven er maar 2 zondagen over :mrgreen:

edit: Hey rené, herken je haar nog?? http://www.models4sale.nl/Julia.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:hosanna: yep, de aardige verlegen dame die we spraken in de pitbox :beer: best een leuke meid :thumbup:

Plaats reactie