heb nogal een zwak voor de e30 m3 , vorige maand word me er 1 aangeboden , had eerst geen interesse , maar het begon toch te kriebelen , prijs was interesant , dus maar eens informatie opgedaan , bleek het ook nog een cecotto te zijn

dus toch maar eens kijken , afspraak gemaakt met verkoper , auto stond in duitsland , dus met goede moed met een T4 en aanhanger duitsland in , daar aangekomen geen spoor van m3 en verkoper , en zn telefoon op voicemail , dus maar weer terug , na 2 dagen kreeg ik weer contact met hem , meneer had in het ziekenhuis gelegen , jaja het zal wel , gezegt dat ik nog wel interesse had maar voorlopig geen tijd had om te komen , dus ik heel brutaal kom hem maar brengen , is goed zegt ie , ik denk zal mij benieuwen , hij zou dinsdags avonds komen , niet dus , ik geloofde er al niet meer in , hij zegt zaterdag kom ik echt , jaja , maar tot mn verbazing ging zaterdags de telefoon , ben in de buurt zegt ie , en ja hoor 15 min stond ie op de stoep , ik zeg maar das niet zoon mooie als je zegt over de telefoon , ik zeg kom we gaan bakkie doen en over prijs praten 8) , en hij zakte ook nog , hij zal wel gedacht hebben wat een l*l kom ik hem netjes brengen is het nog te duur , dus deze volgende week invoeren en dan denk mee kachelen tot de e46 klaar is
Arjan